Itthon nem nagyon. E-bay-en esetleg találni, de ritka és nem mindig olcsó. Árat nem tudok mondani, láttam már 20 dollárért elkelni egyet, de volt fent 40-ért is.
Hat akkor nagy valoszinuseggel be kell szerezzem a szenzort, mert a tulaj, akitol vasaroltam azt mondta, hogy nala soha nem is mukodott. Ugyhogy azelotti tulaja meggyilkolhatta a szenzort. Nagyon draga? Kaphato egyaltalan?
Koszonom.
Egy szem ellenállás. Ha zárlatos lesz se történik semmi. Annyira meg nem tud felmelegedni, hogy robbanjon, illetve nincs a tankban annyi oxigén.
Egyébként akkor szokott a szenzor gallyra menni, ha olyan gazdája van a motornak, aki sokat használja tartalékon és csak keveset tölt utána. Abban az esetben a szenzor az életének a zömét benzinszint felett, melegen éli le és ez megviseli az évek során.
Nagyon koszonom. A szervizkonyv es ez a kis leiras segitsegevel mar mindent ertek. A szenzort ugy probaltam ki, hogy az elektronika be volt kotve. Csak az furcsa nekem, hogy uzemanyag tankba hőn alapulo szenzor van. Es ha zarlatos lesz? Vagy ez nem fordulhat elo?
Hamarosan kap új,szép ezüst fényezést a drágaságom.Viszont nem találok matricákat.illetve egy helyen találtam.Yamaha logó érdekelne esetleg Virago felirat.
Akkor jelez, ha a szenzor rá van kötve, rajta van a gyújtás és a szenzor nem ér bele a benzinbe. A működési elve szerint a szenzor egy változó értékű ellenállás, negatív termikus karakterisztikával: magyarul minél melegebb a szenzor, annál kisebb az ellenállása. Ha a benzin ellepi, nem tud felmelegedni annyira, hogy kellően kicsi legyen az ellenállása. Ha kilóg a benzin szintje felett a szenzor, akkor felmelegszik, az ellenállása lecsökken annyira, hogy a rajta túljutó feszültség elég lesz az izzó meghajtására. Nyilván ha hűtve van és nagy marad az ellenállása, nem jut elég feszültség az izzóra és nem világít.
A szenzor nem túl tartós darab, az enyémben sem jó. Mondjuk engem nem zavar. Amennyibe egy új szenzor kerül... Inkább szorgosan figyelem a napi számlálót, az a tuti.
Sajnos egesz mostanaig nem tudtam elmelyulni a szervizkonyvben. Megneztem minek hol kell lenni es milyennek. Kimeregetem nemsokara es ha igy sem jutok semmire, akkor jelentkezem csak.
A lampanak jeleznie kellene, mert a nagy tank teljesen ures, nincs is osszekotve a kicsivel(fuj a szel benne). Ilyenkor csak kellene jelezni
Koszonom.
Mennyire ismered a vasat? Miből gondolod, hogy kevés az üzemanyag és már világítania kellene a visszajelzőnek? Az 1100-esnek két tankja van. Az ülés alatt is van egy. A lámpa már csak akkor ég,ha a felső tankban tényleg alig van nafta. Ekkor leáll az üzemanyag szivattyú. Csak akkor tudsz tovább menni, ha a RES-be kapcsolva a szintjelző jelét figyelmen kívül hagyja a szivattyú és úgy dolgozik tovább.
Sziasztok. Lenne egy kerdesem az 1100-as-om uzemanyag tankjaval kapcsolatosan. Van az uzemanyag szintjelzo, ami nem mukodik. A "FUEL" lampa a kilometer oraba jo(begyujtaskor kigyul, majd kialszik), de megis ha keves az uzemanyag, akkor nem jelez, hiaba kapcsolgatom az "ON/RES" kapcsolot. Mi a mukodesi elve es ha hibas, akkor hogyan orvosolhato?
Koszonom.
Se a Clymer, se a Haynes manualban nincs benne a teljesítény. Egy gyári owner's manual kéne (amit a géphez adnak, amikor megveszed), az meg maximum külföldről rendelhető. Ha talál az ember.
Kicsit nyomoztam a témában, beszéltem a győri közlekedésfelügyelet egyik munkatársával, nagyon segítőkész volt. Azt mondta ha tudok bevinni valami gépkönyv félét, ami igazolja hogy elírás történt, kiállítanak nekem egy igazolást, amivel csináltathatok új forgalmit. Vizsgáztatni nem kell.
Gondolom a 12E az új törzskönyv+forgalmira így is az én költségem lesz...
blackiex a motorkódom alapján tudsz esetleg valami plusz infót a gépről? 5G5011074
Elvileg 81es UK modell. Említettetek régebben egy másik kódot, azt is megkeresem. Amúgy a Haynes-féle kézikönyv mondjuk kinyomtatva megfelelhet nekik? Szerepel benn a motorkód, de a teljesítményt nem leltem benne. Jobb lenne megszerezni eredetiben, de gondolom az lehetetlen.
Még a végén sikerül tisztába tenni a papírokat. Rend a lelke...
Alternatív megoldás keresése folyamatban...