Ezt nem tudom, de ha méretre kell esetleg, az XV 750 membránja 76 mm X 35 mm-es (külső/belső átmérő). Az 535-ösét nem tudom.
A Mikunis (1988 utáni) XV750 laptolattyús, arról csak annyit tudok, hogy KTM LC4 640-be is ugyanaz a cucc való... Elvileg az is 76 mm külső átmérőjű, belül viszont a laptolattyú miatt nem tudom, hogy lehetne méretet megadni.
Ha esetleg tudsz fotózni, az sokat segíthet.
Jó esélyünk van arra, hogy a 50-60 eFt-os gyári membránt ki tudjuk váltani egy olcsóval és ha csak 2-3 évet bír, már akkor is jól járunk.
Valaki tudna segíteni abban, hogy hol találom meg a Yamaha XJ 600
Diversion szerelési, használati kézikönyvét, lehetőleg magyarul ? Köszi a segítséget !
Kaptam egy e-mailt egy motoros társunktól. Azt mondta, hogy Futár Petiék forgalmaznak utángyártott karburátor membránokat nevetséges (2-3-4 eFt) árakon. Sajnos én pont az ország másik felén lakom, így nem tudom felderíteni, hogy kapható-e a nekünk való (XV535-XV750-be való). De nagy buli lenne, ha így lenne...
No igen... Heidenauból két használható minta van: K63 és a K68. A gumikeverék mindenesetre nagyon hamar öregszik mintától függetlenül.
Tapasztalatból mondom, hogy a Conti még radír módjára tapad többéves korában is, a Heidenau viszont a legjobb esetben is csak 2 szezonig volt jó/elfogadható....
van jó pár oldal ahol szinte egy árban van+van ahol még olcsóbb is a continental.Tuti hogy majd arra cserélem.De még bőven 3 mm felet van.6körül...aztán majd most derül ki a napokban,hogy mennyire bírja a hideg aszfaltot+az időt mint mondtam a mintázata nagyon nem szimpi...
Majd nézzétek meg pár szezon múlva... Előbb kell lecserélni megkeményedés vagy rehülés miatt, mint kopás miatt...
A Conti 3-4 ezerrel drágább, de minőségben magasan veri.
Én meg csak azért írtam le, hogy mi is ez, hogy tudja mindenki, mire számítson. Nyilvánvaló, hogy jó bolt, de ha valakinek pl. egy 1992-es 750-eshez kell, az számoljon vele, hogy más is kelleni fog a használatához.
Ez egy első generációs Hitachi karbi. 1983-ig beépíthető, 1984-től változott a szívócsonk kialakítása, azokra csak szívócsonk cserével tehető fel. A belsőségei használhatók 1987-es évjáratig.
Alkatrésznek alkalmas xv 535 csak a karbik nincsennek meg...