Szia!
A Virago.ro-n találsz olyat , hogy MR.Cikles.com, itt kiválasztod a Yamahát ezen belül a 250-est, találsz robbantott ábrákat, árakat dollárban, itt rajta van a porlasztó meg a benzincsap a csövekkel.
Valamennyire tájékoztat. Ahhoz le kellene emelni a benzintankot, hogy az ember lássa mere, hova megy cső. Ha valaki 250-eses közeledben lakik nála kéne megpislogni.
Hol lakol?
Hát majd ha lesz időm, és ha még kell, akkor megpróbálom a hétvége folyamán lerajzolni, hogy mi hova megy...amúgy szerintem nagyon jó motor.
Én 2 év alatt 24.000Km-et mentem vele, és nem voltak vele őrületesen nagy problémák...voltam vele Erdélybe, meg 1-2 kisebb-nagyobb túrán, és nagyon meg vagyok vele elégedve...csak kicsi :(
Kategória váltás miatt adom el, csak...
Sziasztok!kellene egy kis segitség!Van egy virago 250 ami félig szét van szedve és sztem hiányos egy két darabja.
Kellene nekem egy rajz vagy kép amin megtudom,hogy kell bekötni a karburátort van itt annyi cső!
Hiányzik a benzin csap is!+még egy két dolog!
Ha valaki lenne olyan rendes,hogy lerajzolná, hogy a tanktól kezdve hová melyik cső megy azt megköszönném!
Ja amúgy véleményt is kérnék erről a motorról!
Találtam szerelési könyvet a neten de nem magyar és nem is látszik egyértelműen rajta a bekötés!
Köszönöm szépen!
Köszönöm szépen, így van, megkaptam mailban a fotóját tőlük, teljesen más méretek. XV750-é fog menni bele, az úgy tűnik ugyanaz, csak 4 mm-rel szélesebb a tekercs vasmag (2-2mm oldalanként), minden más mérete stimmel. A Bozó Karcsinál van, illetve már úton hozzám.
Köszi, én is rá gondoltam, mert úgy tűnik a weblapja alapján, hogy ért valamicskét a dologhoz. Még várok pár választ bontott ügyben, aztán kivonulok Szentendrére kivivel összehasonlítani, ha egyik se jön be, akkor posta Ózdra tekercselni. Azt hagyom a végére, mert megnéztem pár gyárit, meg az enyémet, és hát az enyém úgy tűnik, hogy újratekercselt volt.
A szervízkönyvben van.
Rém egyszerű. A blokkdekli belső falára van csavarozva az állórész, a főtengellyel középpontosan. A főtengelyen van lendkerék, amin a mágnesek vannak.
10-15 között megtekerik általában, ha egyáltalán elvállalják. A forró olaj miatt viszont speciális szigetelést kell alkalmazni, a gyári cuccokat vákuumimpregnálni szokták. Ezért feltétlenül említsd neki, hogy forró olajban úszik a cucc!
Közben kikaptam a generátort. A kezemben is ugyanazt mértem, mint a helyén, úgyhogy lecsó lesz belőle. Kérek a tekercselőtől árajánlatot, aztán majd meglátjuk. Csak az bosszant, hogy van még pár nap jó idő, vas meg garázsban
Sorry, azt hittem, a fesszabra mondod, hogy nem kísérletezel tovább Keeway alkatrésszel. Az állórész valóban lehet más, de nem tudom. Egy összehasonlítást megér a dolog. Már csak azért is mondom, mert amikor a Suzuki Savage-em állórésze leégett, sehol nem kaptam másikat bontva. Úgy találtam cseredarabot, hogy jártam a bontókat hónom alatt a Savage generátorral és hozzámértem az összeshez. És láss csodát: az XV 535-é passzolt bele, csak egy-két csavarfurattal több volt rajta, de annak nyilván nincs jelentősége.
Nem a membránnal. Suberrel van gond 3fele van törve, hogy hogyan nem tudom 1 hónapja vettük a feleségemnek és karbitszinkronnál derült ki. Most megvan ragasztva, de nem tudom meddig bírja.
Van alternatív megoldásom, aminél a két darab teljes felújítása is kevesebbe kerül, mint egy ilyen utángyártott membrán. Ha érdekelnek a részletek, keress meg privátban.
(chopperfield KUKAC gmail PONT com)
Nekem tetszik a motor!Majd kiderül mennyire!
Szerintem megmarad nálam!Egy ideig biztos!
Köszi!
Köszönöm!
A Virago.ro-n találsz olyat , hogy MR.Cikles.com, itt kiválasztod a Yamahát ezen belül a 250-est, találsz robbantott ábrákat, árakat dollárban, itt rajta van a porlasztó meg a benzincsap a csövekkel.
Valamennyire tájékoztat. Ahhoz le kellene emelni a benzintankot, hogy az ember lássa mere, hova megy cső. Ha valaki 250-eses közeledben lakik nála kéne megpislogni.
Hol lakol?
Én 2 év alatt 24.000Km-et mentem vele, és nem voltak vele őrületesen nagy problémák...voltam vele Erdélybe, meg 1-2 kisebb-nagyobb túrán, és nagyon meg vagyok vele elégedve...csak kicsi :(
Kategória váltás miatt adom el, csak...
Kellene nekem egy rajz vagy kép amin megtudom,hogy kell bekötni a karburátort van itt annyi cső!
Hiányzik a benzin csap is!+még egy két dolog!
Ha valaki lenne olyan rendes,hogy lerajzolná, hogy a tanktól kezdve hová melyik cső megy azt megköszönném!
Ja amúgy véleményt is kérnék erről a motorról!
Találtam szerelési könyvet a neten de nem magyar és nem is látszik egyértelműen rajta a bekötés!
Köszönöm szépen!
Rém egyszerű. A blokkdekli belső falára van csavarozva az állórész, a főtengellyel középpontosan. A főtengelyen van lendkerék, amin a mágnesek vannak.
http://image.made-in-china.com...
És a forgórész?
Volna rajzod róla?
Kiváncsi vagyok a megoldásra.
Üdv.
Nyilván ha egy van eltörve, akkor egy elég.
E-bayen van postával együtt 102$-ért (22 eFt kb.)
Köszönöm, ezt én is megtaláltam. Kicsit drága :( Nekem az a gondom, hogy az enyém elvan törve :(
Ami kompatibilis az 535-tel:
http://www.rmstator.com/en/mot...
Nem a membránnal. Suberrel van gond 3fele van törve, hogy hogyan nem tudom 1 hónapja vettük a feleségemnek és karbitszinkronnál derült ki. Most megvan ragasztva, de nem tudom meddig bírja.
http://biker-world.hu/kategori...(2YL)&hivo_cat_id=32&h_hivos
zint_id=3&h_cat_id=32&path_marka=Yamaha&path_tipus=XV%20535%20Virago&pa
th_evjarat=1996%20(2YL)
Van alternatív megoldásom, aminél a két darab teljes felújítása is kevesebbe kerül, mint egy ilyen utángyártott membrán. Ha érdekelnek a részletek, keress meg privátban.
(chopperfield KUKAC gmail PONT com)