Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csatlakoznék az előttem szólóhoz.
Én is ezt csinálom, hetente beindítom ey picit, mert amúgy is egy idő után jó hallani hangját
Az egyik henger kompresszió ütemben van, a másik szelepváltáskor. Elvileg ilyen állapot elérhető, de mivel leállításkor elég nagy a valószínüsége, hogy pont itt fog megállni (a kompresszió ütemben levő henger nagy ellenállása miatt) én ezen nem aggódnék.
Különben is azzal teszed a legjobbat a motornak, ha hetente beindítod 10 percre.
Üdv
Lassan itt a szezon vége, el lehet kezdeni az átteletesésre felkészülést.
Az jutott eszembe ugyan azt ajálják, hogy ha a keréken áll néha arréb kell tolni, de senki nem gondol a szelepekre.
Hogy is kell állni a V motornál a forgatyustengelynek hogy minden szelep zárva legyen?
Nem baj az ha hónapokig nincs benyomva egyik szelep sem, nem feszül a rugója, nem "szellőzik" a henger.
Lehet magamtól is rájönnénk de a gondolkodás fárasztó, ha megkérem Blackiex jótevönk :)
biztos szivesen elmagyarázza.


végyé
Egy korábbi hsz-ben valaki kevésnek találta a hátsókeréken a fékhatást, két személlyel.
Én is úgy éreztem, hogy nagy láberővel sem az igazi a fék.
Vizslatás után arra a megállapításra jutottam, hogy az előre tolt lábtartó miatt a lábfej már teljesen előre van nyújtva fékezéskor, a vádli bár erőltetem , nem tud kellő erőt a pedálra kifejteni.
A hossz/ú/abb lábúaknál ez nem akkora probléma.
A gépkönyv cirka 46-55 mm pedálmagasságot ír a csuklóponttól.
Én megemeltem kb 30 mm-rel a pedált, így a lábfejem kb derékszögben van fékezéskor.
Kisebb izomerővel /érzésre/ nyomva a féket, tök megvagyok elégedve a hátsó kerék fékjével is. Satu.
Ma láttam egy Yamaha WR250-es krosszmotort, vadi újat reklám standon.
A gyártási évszáma a következő: 1998. 11. hó.
A mi huszonév körüli mocijaink is így lehettek, jóval a gyártás után lettek forgalomba helyezve.
Hát ezt látatlanban nem tudnám megmondani. Lehet, hogy beáztál, lehet, hogy a benzincsapod szórakozik, nem tudom. Túl sok tényező van, ami okozhatta. Magadnak kell kitapasztalnod. Ha "kiszáradt" a motor rendesen és feltöltött akkuval elindul, akkor beáztál és a benzinellátásod oké.
Ha akkor se indul be, akkor próbálj beletenni némi benzint, hogy ne a tartalékról szívjon. Ha úgy elindul, akkor a mágnesszelepes benzincsapod szórakozik, ami nem ritka egy tizenéves 535-ösön.
Ha még mindig nem indul, ellenőrizd a szikrát. Ha van szikra mindkét hengeren, akkor vedd ki a gyertyákat, ellenőrizd az állapotukat, majd tisztítsd le őket és próbáld újra elindítani. Ha még mindig nem jó, szívatóval indítózz egy kicsit, majd vedd ki újra a gyertyákat. Ha a gyertyák benzinesek, akkor van üzemanyag-ellátás.

Szerintem a legvalószínűbb az, hogy a jobb kormányszarvon levő piros gyújtásmegszakító gombod ázott be. Nálam már előfordult több motoromnál is. Épp ezért több motoromon ki is iktattam a fenébe, úgyis kulccsal állítom le mindig.
Azt mondtam is anno: az LS650-é ugyanaz, mint az XV535-é. Én fordítva jártam, LS-be kellett generátor.
Üdv kedves mindenki!
Hát az én szépségemmel is történt valami a napokban...(na meg velem.nagyon balszerencsés napom volt )

Esőben mentem el a barátnőmékhez(20km),és mivel a garázs foglalt volt..még vagy 2 órát ázott a szegény.Másnap reggel indultam volna melóba,ám nem volt hajlandó elindulni. pedig eddig talán csak 1x volt h 2x is rá kellett indítanom(az is egy hideg reggel volt)mindíg szépen indult.szal..sokadik próbálkozásra,már hallottam h lemerül az aksi is...na mondom fasza.Senki sincs otthon,csak a mama.ő ugye nem tudja betolni a mocit.rájöttem h egyedül én sem.
Hát gondoltam melóból már úgyis kések,telefonálok egyet,a "főnökömnek" közben a mama felajánlotta h szerez egy aksitöltőt...
nos ekkor jött az h a telefonom is lemerült!
Ne mind1..közben megérkezett az aksitöltő...leszedtem az ülést..ki akarom szedni az aksit,hát egy kis csavarlazítás közben letört az aksiról a saru!
nagy nehezen elértem a húgom, vezetékesen...és eljött értem.egy haver fúrt menetet az aksi saruba,így most majd rátudom kötni..de csak holnap.és lehet h akkor sem fog elindulni.

Szóval valakinek ötlet? beázott valami? vagy..arra is gondoltam h mielött oda értem a csajomékhoz,előtte 1-2 km-el kapcsoltam tartalékra.lehet hogy onnan nem szívja fel a benzint? ezt mondjuk könnyen kipróbálhatom,majd viszek magammal benzint.
Megjött a generátor, XV 1000 van ráírva. Bepróbáltam a helyére, és tökéletesen passzol, a 2-2 mm semmit nem játszik szerencsére.
Úgyhogy ez azt jelenti, hogy az 535-ösökbe nyugodtan lehet keresni nagyobb XV generátor állórészt, ha valakinek netán bexarik.
Ahogy keresgéltem, megnéztem a Suzuki LS 650-ét is, kísértetiesen hasonlónak tűnik az is.
Oké,köszi a választ!
Ha gázadásra durrog, az azt jelenti, hogy:
1. túl sok a levegő
2. túl kevés a benzin

Amit meg kell ilyen esetben nézni, az az úszóház (már egy csepp víz is képes eldugaszolni a főfúvókát), a legjobb, ha lecsavarozod, kifolyik a tartalma és visszateszed.
Ha erre nem javul, akkor célszerű meglesni a membránokat. Ilyen hirtelen változást más alkatrész nem tud okozni, csak ez a kettő. Esetleg a szívócsonk szelelhet még, de annak kisebb a valószínűsége a fentebb említett bajokhoz képest.
Hell Blackiex!
Az 535-ös Viragom ('92) egyik indítás után elkezdte produkálni a következő problémát,amiről a véleményedet kérdezném:meló után hazafelé indultam (szóval egész délelőtt kint állt szabadtéren) a mocival.Beindítom,szivatóval,járattam vagy 3 percig,aztán szivató nélkül vagy 3-4 percig (általában mindig így indítom hidegen).Alapjáraton semmit nem vettem észre,de mikor ráhúztam vagy kétszer,már gyanús volt,hogy bedurrogott,holott ez eddig nem volt szokása.Elindultam vele és elég durván rángatott és durrogott,alig tudtam vele menni,abszolút úgy csinált,mikor kifogy a benzin és tartalékra kell tennem.Viszont most csaknem tele volt a tank,50 km-ert mentem vele a tankolás óta.Szóval rángatott meg durrogott hülyébe,míg ki nem próbáltam azt menet közben,hogy megint ráengedtem kicsit a szivatót.Ekkor megszűnt az említett jelenség,csak a bajom az,hogy a motor már meleg volt ekkor bőven,szóval nem az van,hogy hamar indultam el vele vagy ilyesmi.Szóval Te mire tippelsz?Gyertya,dugulás,karbimembrán szakadás,vagy mi lehet?Az a furi,hogy reggel melóba menet 5 fokban még semmi baja sem volt...
Köszi Robin majd hívlak!
Lemyke
45 kilóért már tegyen is ki magáért, vazze... :)
Én a helyi kárpitossal szoktam dolgoztatni, igaz, ennyire nem látványos a végeredmény, de nem került ennyibe még egy ülésem se.
Sztem tavasszal viszem el én is a gyárit átalakíttatni, ha kész lesz, töltök fel képet és írok árat is. Én ilyesmit tervezek:

http://www.crc2onlinecatalog.c...

http://motorbike-sear
ch-engine...
Szentendrei a srác. Ajálhatom mindenkinek minden várakozásomat felülmúlta. A honlapja: www.motorkarpit.hu
Köszi a választ, és hol csináltattad?
45.000 ezer + 10.000 egy bontott ülés mert a gyárit meghagytam.
Szia lemyke!

Hívj valamikor 16.00 után és egyeztetünk.....20/341-7660
kegyetlen jó lett. Mit kóstált a dolog?
Sziasztok. Pénteken elkészült végre az új ülésem gondoltam megosztom veletek az örömömet. Ég és föld a külömbség a gyárihoz képest.Szép estét.
Ég és föld...
Szia Robin! Jó lenne megnézni személyesen,valahogy össze lehet hozni szerinted?
A 535 és a 250nek más a karburátor bekötése?
Köszi!
Lemyke
Szia lemyke!

Én is salgótarjánban lakom és nekem is virgácsom van...bár 535-ös.
De tudok a közelben 250-est.
Halli! Ha ajkai vagy akkor ismerheted a Mócsingot! Smith Lászlő a neve! Ő 535.-sön fut! A nyáron gurultam vele!
Hát az nem itt van!
Ha esetleg erre motorozol meghivlak egy bambira:)