Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Erős visszalépés lenne... :)
Nekem nem marad bent a szívató.
Ennek mi lehet az oka?
hát akkor tessék venni 1et
Az én 535ös Virgácsom azt szereti, ha csutkára lenyomom a szivatót, és gáz nélkül indítom. Ahogy elkapja, egyből pici gáz, aztán melegítés kb fél percig, aztán feles szívatóval elindulás, párszáz méter után már kikapcsolom a szivatót.
Probáld meg, nem kerül semmibe.
Jó ég tudja... Azom sose volt.
Köszönöm a jótanácsot.
Ez jól jön.Első motor első próbálkozások:).
hali
rég nem voltam itt....
idén sajna a motorozás is elmaradt
nem tudom mentem-e 300kmt
kérdés: ezt a hidegindítást érdemes alkalmazni 535ös nél is?
Jótanács... Hidegen indításkor a szívatót csak félig nyisd ki és amikor hallod, hogy elkapja, pici gázzal kínáld meg. Ha már elindult, akkor nyisd rá a szívatót teljesen és hagyd bemelegedni.
A nagy XV-k többsége nem szeret fullra nyitott szívatóval indulni.
Köszönöm válaszodat!
ok, köszi
Csak légnyomás és oldószer kérdése. Ettől függetlenül a karbitisztító üzemanyagadalékot ajánlom pucolás után alkalmazni, nekem nagyon bevált.
Köszönöm, és így már értem is mi hogy működik.
A járat jól kanyarog, ettől függetlenül ki lehet pucolni?
Ez egy jó olaj. Ami ennél is jobb egy fokkal, az a Repsol Moto 4T 15W-50. Az alacsonyabb hidegoldali viszkozitás miatt télen sem kell sokat melegíteni.
Ha alapos akarsz lenni, akkor kiveszed a telót, fejreállítod és kipumpálod belőle a régi löttyöt. Betölteni felülről kell. Semmi fakszni, minden magától értetődő.
Ezt az olajat használja valaki közületek?Én most is REPSOL-t használok,és meg vagyok vele elégedve,de ez olyan mintha nekünk készült volna: http://www.biker-world.hu/egyt...
Feri
Igen ez lett volna a következő kérdés, hogy hova megy az a járat?:)
Hello.Első teleszkóp olajcserénél a teleszkóp alján a kis hernyócsavar gondolom a leeresztő.Betölteni csak simán felülről kell vagy van valami extra okosság.XV750 93 -as.
Jobb hatásfokkal tudod kipucolni, ha a keverékállító csavart kiveszed előtte (a szívócsonk felöli oldalon, alul van az úszóház mellett). Arra viszont figyelj, hogy írd fel, hány fordulattal volt kifelé hajtva a teljesen betekert állapottól, illetve hogy mindent jó sorrendben tegyél vissza vele (rugó, o-gyűrű).
Én majd meg szakadtam de semmi nem jött sehol:)
Akkor ez lesz a baj
Ami a főfúvóka mellett van közvetlenül, az az alapjárati fúvóka csöve, a vékonyabb, távolabbi csövecske az alapjárati keverőcső.
Szájjal át lehet fújni, de csak egy kicsit fog szelelni (szűk a fúvóka), nem tudsz annyira átfújni rajta, mint a főfúvókán pl.
Köszönöm, szétszedem és megcsinálom ezt is.Amúgy mennyire szellős az a cövecske?Szájjal át kell tudni fújni?Tehát van egy alap lyuk?
Meg van még egy ilyen csövecske csak arrébb és rövidebb.
Az mire szolgál?
9-12 kg/cm2 között.
Köszi ,és mikor mondható jónak az érték?