Az én 535ös Virgácsom azt szereti, ha csutkára lenyomom a szivatót, és gáz nélkül indítom. Ahogy elkapja, egyből pici gáz, aztán melegítés kb fél percig, aztán feles szívatóval elindulás, párszáz méter után már kikapcsolom a szivatót.
Jótanács... Hidegen indításkor a szívatót csak félig nyisd ki és amikor hallod, hogy elkapja, pici gázzal kínáld meg. Ha már elindult, akkor nyisd rá a szívatót teljesen és hagyd bemelegedni.
A nagy XV-k többsége nem szeret fullra nyitott szívatóval indulni.
Ez egy jó olaj. Ami ennél is jobb egy fokkal, az a Repsol Moto 4T 15W-50. Az alacsonyabb hidegoldali viszkozitás miatt télen sem kell sokat melegíteni.
Ha alapos akarsz lenni, akkor kiveszed a telót, fejreállítod és kipumpálod belőle a régi löttyöt. Betölteni felülről kell. Semmi fakszni, minden magától értetődő.
Ezt az olajat használja valaki közületek?Én most is REPSOL-t használok,és meg vagyok vele elégedve,de ez olyan mintha nekünk készült volna: http://www.biker-world.hu/egyt...
Feri
Hello.Első teleszkóp olajcserénél a teleszkóp alján a kis hernyócsavar gondolom a leeresztő.Betölteni csak simán felülről kell vagy van valami extra okosság.XV750 93 -as.
Jobb hatásfokkal tudod kipucolni, ha a keverékállító csavart kiveszed előtte (a szívócsonk felöli oldalon, alul van az úszóház mellett). Arra viszont figyelj, hogy írd fel, hány fordulattal volt kifelé hajtva a teljesen betekert állapottól, illetve hogy mindent jó sorrendben tegyél vissza vele (rugó, o-gyűrű).
Ami a főfúvóka mellett van közvetlenül, az az alapjárati fúvóka csöve, a vékonyabb, távolabbi csövecske az alapjárati keverőcső.
Szájjal át lehet fújni, de csak egy kicsit fog szelelni (szűk a fúvóka), nem tudsz annyira átfújni rajta, mint a főfúvókán pl.
Köszönöm, szétszedem és megcsinálom ezt is.Amúgy mennyire szellős az a cövecske?Szájjal át kell tudni fújni?Tehát van egy alap lyuk?
Meg van még egy ilyen csövecske csak arrébb és rövidebb.
Az mire szolgál?
Ennek mi lehet az oka?
Ez jól jön.Első motor első próbálkozások:).
rég nem voltam itt....
idén sajna a motorozás is elmaradt
nem tudom mentem-e 300kmt
kérdés: ezt a hidegindítást érdemes alkalmazni 535ös nél is?
A nagy XV-k többsége nem szeret fullra nyitott szívatóval indulni.
A járat jól kanyarog, ettől függetlenül ki lehet pucolni?
http://www.drpiston.com/Hitach...
Feri
Akkor ez lesz a baj
Szájjal át lehet fújni, de csak egy kicsit fog szelelni (szűk a fúvóka), nem tudsz annyira átfújni rajta, mint a főfúvókán pl.
Meg van még egy ilyen csövecske csak arrébb és rövidebb.
Az mire szolgál?