A baloldali lelapult gumicső innenső vége a levegőszűrőre megy, a másik vége a benzincsapra hátul csatlakozik.
Ebből folyhat benzin. A benzincsapot kell megvizslatni, mi a kánya.
Nem sokminden. Az egyenirányító diódahíd nagyobb terhelhetőségű, a tirisztorok combosabbak egy kicsit, de alapvetően 1-2 hengeres, karburátoros, TCI vagy mezei megszakítós gyújtású "magneto"-s motorokhoz elegendő a 250W-os Keeway szabályozó. Injektoros, ikerfényszórós, stb. típusokhoz nem feltétlenül, de nem kizárt, ehhez ismerni kell az adott motor generátorát és az elektromos rendszer teljesítmény-igényét.
Én is gondolkodom egy tartalékon.
Van egy elektróműszerész ismerősöm, meg alkatrész beszerzés sem nehéz. Valami megbízható kapcsolási rajz kellene.
Beárazni, mert lehet, hogy a kivi a legolcsóbb.
Mi lehet a különbség a többiében?
A pumpa az amásik oldalon van, az a biszbasz ami a betett fotón látszik .
Visszaolvasva az is kérdés honnan folyik a benzin, abból a csöből ami nemtudni hova csatlakozik, vagy esetleg máshonnan?
A járó motoros jelenség a benzinpumpa vagy vákumcsap utáni jelenségre utall.
A könyv pumpát ír, de mivel 250-es nincs a közelemben, nem tudom leellenőrizni.
Mondjuk azt se ártana tudni, hogy honnan jön az a cső, amiből ereszt a benzin.
Próbáltam már hasonlót. Nehézkes... pl. a gyantát, amivel kiöntik teljesen ki kell kaparni, és az nem egyszerű mutatvány.
Egyszerűbb megvenni a Keeway szabályzót, szinte bármilyen japán motorra jó 250W-ig. Ott elég a csatlakozóval játszani egy fél órát.
Üdv
Blackiex , melyik kapcsolást épitetted meg és milyen tipusu alkatrészekkel?
Én is linkeltem már be régebben, több rajzot is láttam, de megépiteni még egyiket sem.
Ha megadnád a konkrét alkatrészeket én is nekikezdenék egy tartaléknak.
A 750-esnél ez nem működik. Nem tudod megmérni a feszítő gomba mélységét, mert egész más kialakítású, egy csavar van a járatban, ami fix és kiszedhetetlen. Azzal kell elvileg visszahúzni vagy kitolni a fogazott feszítő gombát.
XV535 és 250-nél az általad leírtak működnek, ennél sajnos nem.
Ha megfelelő hosszú láncot raktak bele, akkor azt meglehet nézni a patronnál, hogy a végsőkik megnyúlott-e.
A patronból kicsavarog a feszítőrugót, /közben tolómérővel megmérheted a fogasléc milyen mélyen van/ majd leveszed a patront, ha még előrébb tudod tolni a kis fogaslécet /újra mérhetsz/, akkor még nincs a végén a lánc élete.
A gyári láncnál, meg amelyik ezzel megegyező, azoknál ez a módszer mond valamit.
Szia!
Nekem is 250-es kinai super schadové van felrakva, gessau62 mutatta meg a csatlakozó kiossztását és 4200 ft-ért tökéletesen működig az egész szezon alatt.
De itt is fent van valahol előrébb.
A lánc állapotát nehéz megállapítani, igazából a hangja az egyedüli mérvadó. A lánc lógását nem tudod vizsgálni, a feszítő nem engedi meglazulni.
A csere komplikált, ha nincs rutinod, ne állj neki. Vagy le kell venni a hengereket, vagy a benne levő régi lánccal kell behúzatni az újat, ami nem egyszerű, mivel ritka az ilyen láncoknál a patentszemes megoldás. Nittelő készlet is kell hozzá. Bízd szakira inkább.
Hello.Azt szeretném megtudakolni.hogy hogyan lehet ellenőrizni azt ,hogy a vezérműlánc jó karban van még vagy már cserés.A lánckeréken csavarhúzóval megmozdítva mit kell mutatnia?Fülre nem hallani komoly csettegést de a gépben már 72000 km van és nem tudom ,hogy eredeti vagy már cserélték.A szerelő azt mondta,hogy szélesebb erős lánc van rajta gyárilag mint a mostani láncok.Az is érdekelne,hogy hogyan zajlik egy vezérműlánc csere.Mennyire kell szétszedni a vasat
A Virago.ro adatbázisába feltöltöttem a 250-es szervízleírást és a Haynes-féle XV535-1100 szervíz manualt is. Előbbi eddig nem volt fent, utóbbi a már ismert Clymer manualhoz hasonló, a képek és a tartalom azonban több helyen eltér, jó ha egy XV tulajnak mindkettő megvan.
Ebből két db megteszi, 450 Ft darabja. :)