Hello.Száraz fekete korom van a gyertyán.a füst is ful fekete.A benzinszint hogyan befolyásolja azt hogy a siberen keresztül mennyi benzin áramlik?Körülbelül mennyit kell állítani egy miliméter szintcsökkenéshez.
Akkor jó láttam, hogy nem látom. THX.
Nem kerestem a szervizkönyvben, valóban. Szánom bánom, mostmár mindegy....
Az már biztos, hogy ott is marad örökre.
Akkor szervízkönyvet nézd meg talán. Én megtaláltam már, hol van.
Szeretnék gonosz lenni és azt mondani, hogy keresd meg magad és nem árulom el, mert - és ezt most ne vedd magadra, mindenkihez szól - lusták vagyok megnyitni azt a francos PDF doksit és fellapozni a megfelelő fejezetet... Ez kb a negyvenezredik alkalom, hogy olyan infót kértek egymástól vagy tőlem, ami ott van az "orrotok előtt".
Mondom, ne vedd magadra. De olvass vissza és meglátod, hogy ez a helyzet...
Na de ne legyek pöcs... A blokk mögött van közvetlenül, a blokktartó csavar mögött rögtön, oldalról nézve pont a kardáncsukló mögött. Kép alant.
Hi! Kormozódhat, persze. Amit tudnod kell: a fekete füst BENZINFÜST, a kék füst az OLAJFÜST.
Ha olajfüst van, ez a diagnosztika menete: hiretlen nagy gáz és hagyod 7-8 ezerig felpörögni, persze üzemmelegen.
Ha gázadáskor füstöl -- olajlehúzó gyűrű a ludas
Ha gázelvételkor füstöl -- szelepszár szimmering
Szelepszár szimmering cseréhez, főleg a hátsó hengeren, bizony ki kell venni a blokkot.
Nálad szerintem benzinfüst van. A fekete szín is erre utal. Az olajkorom ragacsos, a benziné porszerű és száraz. Ezt feltétlenül nézd meg a gyertyán. Szerintem amúgy egy egyszerű úszószint állítás a hátsó karbin (1 mm-rel alacsonyabbra) megoldja a problémádat.
Hello.Kopott szelepszárszimeringtől kormozódhat a hátsó hengerem gyertyája?Szerintetek a hátsó henger szívószelep szimeringjét ki lehet cserélni motorkivétel nélkül xv750-93-as gépen.A gép az olajat nem eszi,de hirtelen gáznál a hátsó henger kipufogólya feketén kormoz.Hidegen jobban , melegen csak többszöri nagy gázadásra feketéllik a füst,függetlenül attól,hogy a dusító csavar fél vagy akár két és fél fordulatot van kitekerve .Lehet használni a gépet de a hátsó hengerben még a bp5 es gyertya sem ég le rendesen.A magasabb hőértéküek meg feketék csak a szikraponton nem.Közben egy idő után ki ki hagyogat a szikra mert alapjáraton közben pitteg pattog.Aztán ha megzavarom van hogy napokig szépen ketyeg korom ide vagy oda.Sajnálom szétburítani a blokkot ezért bár a 73000 km erre utal.Ha van valamilyen ötletetek a megoldást illetően azt szívesen venném.
Köszi, de nálam nem itt van, hanem az aksi doboza alatt eltűnik a kábel, kitapizni lehetetlen, hova. Valszeg a közösítő dob, és a hátsó villa között van valahol. 89-es amerikai kiv., bár nem tudom ez számít-e ebben az esetben.
Túl nagy jelentősége nincs, csak azért kerestem, mert visszakötöttem a régi fesszab-ot az állórész csere után, és műxik, hát gondoltam, meglesem, hol van.
Valaki látta már 535-ben a gyári helyén a fesszabályzót? Generátorcsere kapcsán meg akartam nézni a gyári helyét, és némi bontogatás után csak odáig jutottam, hogy eltűnik a vezeték valahol a közösítö dob környékén. Mit kell lebontani hozzá? Gondolom a tankot, a blokkot, a kerekeket, és a vázat.....
Kénytelen lesz jó lenni, mivel a másikat leütötték :)
Olvastam anno a beszélgetéseteket.
Ha esetleg mégse lenne jó akkor szólhatnál, és egy képet is dobhatnál róla. Köszi!
Tony
ez így jó.bár én lehet h inkább a rendszám fölé rakom majd.
itt vettem a táskatartót 8-ért..ha vissza nézel pár oldalt,láthatod h milyen(bocs de lusta vagyok vissza keresni) de remélem jó lesz az enyémre...
veterán meg most ütötte le valaki ezt...remélem ő feltudja rakni,mert semmit sem kérdezett,csak lecsapta
1-2 napon belül megpróbálom felrakni azt amit most vettem.Ha ez miatt a furcsa háttámla miatt nem tudom felrakni,akkor az eladó lesz.Ez tuti hogy jó rá..mert az egyik felfogató az irányjelző gyári helye,a másik meg a teló felső része.
az indexet meg én is valahogy így akarom.
Én is úgy nézem, hogy roncsolás nélkül, amit nem szeretnék nem lenne jó :( Pedig kellene egy táska tartó! Ez index a rendszám mögött van, a rendszám felfogató csavar tart el u alakú vasat aminek a 2 vége le van zárva és abba van becsavarva az index. Egyszerűbb ha fel raksz egy laposvasat és a rendszám szélénél előrefelé hajtod fúrsz egy lukat és bele sz index. Én úgy csináltam, hogy rövidebb a lapos vas mint a rendszám, így hátulról nem látszik az index szára csak a feje. Kicsi indexek vannak rajta.
na itt van nekem egy furat a háttámla tartón..és azon megy át egy csavar,az ülés alá.szóval ezzel a háttámla tartóval sajnos ez szerintem nem jön össze. mert átfúrni nem akarod szerintem.
Viszont az érdekelne hogy hol van ezen a mocin az irányjelző
arra hogy én sem figyeltem
a felfogatást megnéztem..a hátó ülés alatt van egy felfogató anya,arra megy a hátsó támla tartó és arra megy a táskatartó.Gondolom oda van fogatva az összes háttámla.
a másik felfogatás+a teleszkóp felső részénél van..a 3.at meg látod a képen.
sajnos képet most nem tudok csinálni,mert nincs gépem...talán hétvégén tudok képet csináltatni-küldeni.Úgy érthetőbb lenne amiről beszélek...
Mire gondolsz az "én sem...szel"-all? A felső felfogatás a teló tetejénél van rögzítve? Mivel a Feleségem vasán másmilyen a háttála, és nem tudom fel tudnám-e rakni. Tudnál képet csinálni a felfogatásokról? Köszi!
Tony
Nem kerestem a szervizkönyvben, valóban. Szánom bánom, mostmár mindegy....
Az már biztos, hogy ott is marad örökre.
Szeretnék gonosz lenni és azt mondani, hogy keresd meg magad és nem árulom el, mert - és ezt most ne vedd magadra, mindenkihez szól - lusták vagyok megnyitni azt a francos PDF doksit és fellapozni a megfelelő fejezetet... Ez kb a negyvenezredik alkalom, hogy olyan infót kértek egymástól vagy tőlem, ami ott van az "orrotok előtt".
Mondom, ne vedd magadra. De olvass vissza és meglátod, hogy ez a helyzet...
Na de ne legyek pöcs... A blokk mögött van közvetlenül, a blokktartó csavar mögött rögtön, oldalról nézve pont a kardáncsukló mögött. Kép alant.
Ha olajfüst van, ez a diagnosztika menete: hiretlen nagy gáz és hagyod 7-8 ezerig felpörögni, persze üzemmelegen.
Ha gázadáskor füstöl -- olajlehúzó gyűrű a ludas
Ha gázelvételkor füstöl -- szelepszár szimmering
Szelepszár szimmering cseréhez, főleg a hátsó hengeren, bizony ki kell venni a blokkot.
Nálad szerintem benzinfüst van. A fekete szín is erre utal. Az olajkorom ragacsos, a benziné porszerű és száraz. Ezt feltétlenül nézd meg a gyertyán. Szerintem amúgy egy egyszerű úszószint állítás a hátsó karbin (1 mm-rel alacsonyabbra) megoldja a problémádat.
Túl nagy jelentősége nincs, csak azért kerestem, mert visszakötöttem a régi fesszab-ot az állórész csere után, és műxik, hát gondoltam, meglesem, hol van.
Nézd csak meg ezt a képet... Látod a kardán tövénél azt a bordázott, fémszínű, két csavarral rögzített dobozt? Az a fesszabályzó.
Olvastam anno a beszélgetéseteket.
Ha esetleg mégse lenne jó akkor szólhatnál, és egy képet is dobhatnál róla. Köszi!
Tony
itt vettem a táskatartót 8-ért..ha vissza nézel pár oldalt,láthatod h milyen(bocs de lusta vagyok vissza keresni) de remélem jó lesz az enyémre...
veterán meg most ütötte le valaki ezt...remélem ő feltudja rakni,mert semmit sem kérdezett,csak lecsapta
az indexet meg én is valahogy így akarom.
Viszont az érdekelne hogy hol van ezen a mocin az irányjelző
a felfogatást megnéztem..a hátó ülés alatt van egy felfogató anya,arra megy a hátsó támla tartó és arra megy a táskatartó.Gondolom oda van fogatva az összes háttámla.
a másik felfogatás+a teleszkóp felső részénél van..a 3.at meg látod a képen.
sajnos képet most nem tudok csinálni,mert nincs gépem...talán hétvégén tudok képet csináltatni-küldeni.Úgy érthetőbb lenne amiről beszélek...
Tony