Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
Hát igen ,mindig azt szidjuk ami szar, de nem bisztos,hogy minden sza, de kivétel ha kinai.
Nekem volt LS 650-em. Jópofa kis motor, de egy 535-ös keresztben-hosszában nyeli le.

-Előnye, hogy kicsi és könnyű, kezes, keveset eszik.

-Hátránya, hogy túl rövid, 170-175 cm magasság felett vicces látványt nyújt rajta az ember. Emellett végsebessége nyögvenyelős 130 km/h, 80-90 körül van elemében, onnan már elég szenvedős gyorsítani - egy igazi nagypapás gőzkalapács. A vezérműlánc feszítő mechanika katasztrófa, a láncot 20 ekm-ként cserélni kell, mert a feszítő útja nagyon behatárolt. Nagyon sokáig kell melegíteni a függőlegesen álló magas henger miatt, nagyon lassan jut el az olaj a megfelelő helyekre, ami nagyon sarkallatos pontja az alumínium hengerfejben külön csapágy vagy perselyezés nélkül forgó vezérműtengelynek(!). A fék se a legbivalyabb.

Ha újra oda kerülnék, hogy közepes motort kellene vennem, szóba sem kerülne az LS 650.
Hát ő a régebbi Kawasakik-at szidta.Lehet h az újabbakat meg nem is ismeri annyira... :) lényeg h ő nagyon kawa ellenes...De ez csak egy ember véleménye..nekem meg a virago mindig jobban tetszett mint pl.az eliminator, szal nem is sokat foglalkoztam vele.Yamahát+Hondát+Suzukit nézegettem csak...
Persze ha tehetném Harley-m lenne.Bár van aki azokat is szidja,mert h sokat kell szerelni+méreg drága hozzá minden.
Szia!
Nem azt mondta a szerelő ismerősöd,hogy 98-2000-től L E F E L É?
Mert előtte gyártottak megbízható gépeket.
szia!
Én csak annyit tudok,h egy motor szerelő,régi motoros haverom,mindig azt mondta hogy Kawasaki-t 98-2000-től felfelé szabad csak venni..mert,h nagyon nem megbízhatóakra csinálták előtte még.Szóval én a Yamahára szavaznék! de tényleg csak ezért..amúgy szépek a kawák is
Üdvözletem!

Ugye neked volt Ls650?
Milyen tapasztalataid vannak vele kapcsolatban?
Jóó van na!
Csak mivel a garázsban nem volt mibe leengedjem a benzint / mert csurig van / azért nem vettem le.
Különben az a cső amit bekarikáztál pirossal. Megyek megkocogtatom.
A kis motorokon ezek a túlfolyók csak a szabadba mennek de ennek gondolom van helye.
Szabi
Sziasztok!
Motorcsere előtt állok és szeretném a tanácsotokat kikérni:
Kinőttem az XV 535-öt.Kinéztem egy '92-es Kawasaki VL 1500,illetve egy '98-as Yamaha XVZ 1300 Royal Dragstar-t.
Lássatok el jótanácsokkal.Előre is köszi:Tégé
Erre gondolok, srácok... A pirossal karikázott csonk és a róla jövő cső lesz az. A csapból ennyi cső nem jöhet egyetlen istenverte karburátorra, szerintem simán csak úszófennakadás van.
Gyerekek, XV250 tulajok... Létezik, hogy ez a cső az úszóház szellőzője/túlfolyója és csak az úszó lehet fennakadva ezen a benzinfolyásos 250-esen?
Mert akkor elég egy-két koccintás egy kalapácsnyéllel az úszóházra...
Fater... vedd le azt a nyüves tankot, címkézd fel a csöveket, hogy mit honnan húztál le. Akkor látni fogod, van-e üresen levő csonk, ahonnan lecsúszhatott illetve hogy honnan jön a lifegő, szivárgó cső.
Ezeken a képeken semmi nem látszik, ami közelebb vinne a megoldáshoz, ehhez élőben látni kellene. Ezt csak te tudod megoldani.
Sziasztok!
Egy kis segítség a segítséghez, amit fogok annak a csőnek a túlsó végén folyik a benzin de változatlanul nem találom a lecsúszás helyét, igaz nem tudtam levenni teljesen a tankot de eléggé meg van keményedve így laposan / előző képek / szóval olyan érzésem van, hogy nagyon régóta ebben a lapos állapotban van.
Nos várom a tippeket.
Köszönöm az eddigi segítségeket is.
44 LE-s az összes, kiviteltől függetlenül. Az osztrák és a német piacra készültek 20 és 25 kW-ra fojtott változatok is.
Szia!
Igen a fekete a test és azt kötöd a rajzon látható csatlakozó saruhoz.
Levágod a régi szabályzót a hűtőbordánál amennyire lehet és oda teszed az új sarukat ,így nem kell a belső csatlakozókat bolygatni.
Keresd meg a megadott hozzászólásokat ott minden látszik.
A fekete egyébként külön van a hűtőbordához fogatva egy kör alakú sarúval a többi a három fehér és a piros az a mügyantából jön ,na ott vágd el és saruzd fel.
Köszi!
A Yamaha fsz.-bón csak 4 kivezetés van, a - fekete testen van, úgy gondolom.
Szia!
Keresd meg a fórum elején az 4042
4043
4053 számú hozzászólást ott vannak a fotók.
Itten van ni a rajz.
Kezedbe veszed a kevéj feszabályzot,a a csatlakozó dugok feléd néznek az a kis kiugru a müanyag téglalap alaku széle csatlakozon balkezed felé néz és a
három fehér megy a jobb oldali csatlakozó sorra ez lesz a generátor 3 tekercse, a baloldalicsaTLAKOZÓ SORRA AMIBŐL A KÖZÉPSŐ HIÁNYZIK TEHÁT CSAK ELEVE kettő van a felsőre a fekete alulra a piros.
én levágtam a régi szabályzott töben a hütőbordánél a vezetékeket felsaruztam és csak rá kellet dugni és zsugorcsövezni
Ez tavasszal történt és kiváloan müködig 4200Ft-ért.
Hali

Valaki megtudja mondani, hány lóerősek az 535-ös virago-k?
Tudom van több kivitel, ezért kérdezem..
Szia nincs de ide aszt hiszem felraktam de papíron meg van és ha kell lefotózom és ide felrakom.
Szia!
Van rajzod, vagy nemori a Keeway fesszabályzó lábkiosztásáról?
Sajnos már elkelt! Egy erdélyi viragóshoz került! Sajnálom! Viszont van nyitott csövem amit 4-5 ezerért átadok ha kell!
Kiszaladtam a garázsba....
Nekem is, egy a karbiba megy, egy a benzincsapba, egy meg a hátsó henger szívócsonkjába, egy T csatlakozón keresztül.
Ahogy van a T csatlakozó, az alja belecsatlakozik a hátsóhengerhez, a folytatása pediglen megy a benzincsapba...ha kell csinálok fényképet is..
érdekel a cső.
30/219-0971
Nekem a légszűrődobozba kettő cső megy, az előbbre levő megy a vázon le egy darabig és ott lóg. A másik pedig bemegy a vázra egy csatlakozóra, itt a váz levegővezeték is, de megy tovább a benzincsapra.
Üdv
Érdekes.
Az enyémnél 3 csö megy a szivattyuhoz.
Lagalul a vákumcsö ami a hátsó henger szivocsonkjához megy.
Aztán jobb oldalról megy a benzincsaphoz, ezen át szivhatja a benzint.
Ugyanerről az oldalról a másik a karburátorba megy, ezen nyom.
Elvileg ez az utóbbi kettőben lehet benzin.
Van egy cső a légszörüdobozba is bekötve, de az az elején és az csak levezet a motor alá, hogy a csurdalékolaj azon folyhasson le.
Hát enyit tudtam segiteni.


végyé