Az a kis csövecske valóban az alapjárati körhöz tartozik.
A karbipucoláshoz használj karburátor tisztító spray-t és sűrített levegőt, valamint az ilyen kis lyukakhoz műanyag gitárhúr, erősebb damil is jól jön. Ha nem akarod mégegyszer szétszedni, akkor vegyél egy flakon STP karburátor tisztító adalékot, tankold meg a vasat, a flakonon írt aránynál egy picit többet keverj a benzinhez és menj el motorozni. 50-60 km hajtás után már érezhető a javulás.
Üzemmeleg motor estén kiveszed a gyertyákat (mindkettőt), beteszed a kompressziómérőt a henger gyertyafuratába, tökig kinyitott gázkarállás mellett idítózol párat addig, amíg a műszer mutatója nem emelkedik tovább. Leolvasod a mért értéket és kész vagy, mehetsz a másik hengerre. A műszert kinullázod és leméred azt is.
1000-es Viragommal az a gond mióta elhoztam, hogy hidegen nem indul.
Amit tettem: új gyertyák, karbicsek szétszed kipucol.
Eredmény=semmi:(
Amit tapasztaltam a karburátorban, hogy van egy hüvely amibe beleilleszkedik a tű. Mögötte van egy kb 2-3 cm hosszú kb 3mm átmérőjű csövecske.Megpróbáltam belefújni, de semmi.
Az lenne az alapjárati benzin beömlő nyílás, vagy mi?
Aki eddig szerelte a motort, azt mondta, hogy eddig hidegen is minden gázfröccs meg minden nélkül indult.
Mit pucoljak a karburátoron és mivel?
Sziasztok!
Valaki monja meg nekem hogyan lehet az 535-sön megszüntetni a kulung kosár csörgését?
Meleg ( nem buzi) motorral állok a lámpánál kuplung behuzva a blokk csendes, kiengedem kopogó hang behúzom tök csend kiengedem ,mármint a kuplung kart újra zörög . A nyáron szervizeltem sk a kuplungot, akkor tuti hogy nem volt fellazulva a kosár.
Ha valaki járt már így és a megoldást is tudja megköszöném a segítségét!
Sultan74 csatlakozom Blackiex véleményéhez. Nekem egy Challenger feliratú kb. távolkeleti szutyok volt fenn, és a motor "kóválygott" az úton. Rossz úton, két személlyel, normál guminyomással. A probléma megszűnt mikor lecseréltem egy Metzellerre (igaz használtra, de jó állapotban van)
Szerelőkkel óvatosan kell bánni. Csak olyanhoz szabad vinni, aki elismerten érti a dolgát és jó híre van. Ez a szaki most pont le akart húzni, ergo spóroltam neked 50 ezret és jössz egy sörrel!
Ne csörögjön a blokk, látszódjon rajta, hogy ápolták (rozsda és olajfolyás nyomát se lehessen látni), ne füstöljön a motor, jól és nyiszogásmentesen fogjon a fék... Ennyi. Igazából ezek elég általános és elnagyolt tanácsok, de ilyen esetben nehéz okosat mondani. Ha ezek a felsorolt dolgok stimmelnek, akkor nyugodtan megveheted.
Hali, virgácsosok! A nejem lecserélné a robiját egy 250-es Virágóra,és a hétvégére ajánlottak egyet megtekintésre szerintem jó áron. Arra szeretnék választ kapni,hogy mit érdemes ezen a vason szemügyre venni,mik a jellegzetes gyengéi.
Igen Igen Igen a benzinszint volt a ludas.Én meg már azt hittem , hogy a 73000km.Kösz a jó tanácsot a szerelő azt mondta,hogy szelepszárszimeriget kéne cserélni meg becsiszolni a szelepeket.Én viszont a füst színe meg a szinte 0 olajfogyás miatt nem hittem ebben.Vagyis a gépnek semmi baja úgy leégtek a gyertyák mind a pinty és úgy megy a gép mint a fény.Imádom!Hihetetlen ,hogy ennyi kilóméter után is ilyen jó még.Köszi a jó tanácsot sokat segítettél.
Sziasztok!
Swallow nevü gumimárka mond nektek valamit? Hátsó gumit kéne majd vennem, de nem tudom, hogy érdemes-e ilyen (azt hiszem koreai) gumival foglalkozni. Semmi infót nem találtam a márkanévvel kapcsolatban.
Köszi
A benzinszint vastagon befolyásol. Minél mélyebbről kell felszívnia a vákuumnak a benzint, annál szegényebb a keverék. Ha a szint túl magas, túl sok benzin kerül be a főfúvókán keresztül.
A karbipucoláshoz használj karburátor tisztító spray-t és sűrített levegőt, valamint az ilyen kis lyukakhoz műanyag gitárhúr, erősebb damil is jól jön. Ha nem akarod mégegyszer szétszedni, akkor vegyél egy flakon STP karburátor tisztító adalékot, tankold meg a vasat, a flakonon írt aránynál egy picit többet keverj a benzinhez és menj el motorozni. 50-60 km hajtás után már érezhető a javulás.