Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az a kis csövecske valóban az alapjárati körhöz tartozik.
A karbipucoláshoz használj karburátor tisztító spray-t és sűrített levegőt, valamint az ilyen kis lyukakhoz műanyag gitárhúr, erősebb damil is jól jön. Ha nem akarod mégegyszer szétszedni, akkor vegyél egy flakon STP karburátor tisztító adalékot, tankold meg a vasat, a flakonon írt aránynál egy picit többet keverj a benzinhez és menj el motorozni. 50-60 km hajtás után már érezhető a javulás.
Keeway.hu-n van Supershadow 250-hez való lámpabúra töredékáron.
Üzemmeleg motor estén kiveszed a gyertyákat (mindkettőt), beteszed a kompressziómérőt a henger gyertyafuratába, tökig kinyitott gázkarállás mellett idítózol párat addig, amíg a műszer mutatója nem emelkedik tovább. Leolvasod a mért értéket és kész vagy, mehetsz a másik hengerre. A műszert kinullázod és leméred azt is.
Hello.Le tudnátok írni egy szakszerű kompressziómérés lépéseit,
Helló!
XV250hez keresek hátsó lámpabúrát tud valaki segíteni?
T06309143036
Eladó lenne motorom vagy 535re cserélném!
Sziasztok!

1000-es Viragommal az a gond mióta elhoztam, hogy hidegen nem indul.
Amit tettem: új gyertyák, karbicsek szétszed kipucol.
Eredmény=semmi:(
Amit tapasztaltam a karburátorban, hogy van egy hüvely amibe beleilleszkedik a tű. Mögötte van egy kb 2-3 cm hosszú kb 3mm átmérőjű csövecske.Megpróbáltam belefújni, de semmi.
Az lenne az alapjárati benzin beömlő nyílás, vagy mi?
Aki eddig szerelte a motort, azt mondta, hogy eddig hidegen is minden gázfröccs meg minden nélkül indult.
Mit pucoljak a karburátoron és mivel?

Köszi.
Én fél éve vettem és a következőket javítottam: első teleszkóp olajfolyás =- szimering csere; töltés elment egy elégett csatlakozó miatt
Köszi a tanácsokat! (winzo; blackiex) Végül is egy Dunlop mellett döntöttem, csak majdnem elcsábultam az olcsóbb ár miatt.
Sziasztok!
Valaki monja meg nekem hogyan lehet az 535-sön megszüntetni a kulung kosár csörgését?
Meleg ( nem buzi) motorral állok a lámpánál kuplung behuzva a blokk csendes, kiengedem kopogó hang behúzom tök csend kiengedem ,mármint a kuplung kart újra zörög . A nyáron szervizeltem sk a kuplungot, akkor tuti hogy nem volt fellazulva a kosár.
Ha valaki járt már így és a megoldást is tudja megköszöném a segítségét!
Kösz szépen! Csak gondoltam netán van valami jellegzetesség ami a vírgácsokra/250-re/ jellemző.
Srácok... Van köztünk olyan, aki Kecskemét közelében lakik és nagy XV-je van?
Akár többre is ha Sopron és Siklós között találkozunk véletlenül.Mondjuk a Harley fesztiválon.
Sultan74 csatlakozom Blackiex véleményéhez. Nekem egy Challenger feliratú kb. távolkeleti szutyok volt fenn, és a motor "kóválygott" az úton. Rossz úton, két személlyel, normál guminyomással. A probléma megszűnt mikor lecseréltem egy Metzellerre (igaz használtra, de jó állapotban van)
Szerelőkkel óvatosan kell bánni. Csak olyanhoz szabad vinni, aki elismerten érti a dolgát és jó híre van. Ez a szaki most pont le akart húzni, ergo spóroltam neked 50 ezret és jössz egy sörrel!
Szimmeringet a biker-world.hu-n találsz.
Az olaj mennyiségét pedig a Virago.ro-n megtalálod a megfelelő típus adattábláján.
Ne csörögjön a blokk, látszódjon rajta, hogy ápolták (rozsda és olajfolyás nyomát se lehessen látni), ne füstöljön a motor, jól és nyiszogásmentesen fogjon a fék... Ennyi. Igazából ezek elég általános és elnagyolt tanácsok, de ilyen esetben nehéz okosat mondani. Ha ezek a felsorolt dolgok stimmelnek, akkor nyugodtan megveheted.
hali 535 viragohoz hol lehet teleszkop szimeringet venni? és milyen olajat és mennyit kell bele tenni?
köszönöm előre is
Hali, virgácsosok! A nejem lecserélné a robiját egy 250-es Virágóra,és a hétvégére ajánlottak egyet megtekintésre szerintem jó áron. Arra szeretnék választ kapni,hogy mit érdemes ezen a vason szemügyre venni,mik a jellegzetes gyengéi.
Köszi
Ennél jobb helyen, már csak a fogaskerekek között lehetne, valahol a blokk közepén.
A nagy Virago-t agyonütni se lehet. Akkor tervezték a blokkot, amikor még nem az "egyszerhasználatosság" volt a divat.
Igen Igen Igen a benzinszint volt a ludas.Én meg már azt hittem , hogy a 73000km.Kösz a jó tanácsot a szerelő azt mondta,hogy szelepszárszimeriget kéne cserélni meg becsiszolni a szelepeket.Én viszont a füst színe meg a szinte 0 olajfogyás miatt nem hittem ebben.Vagyis a gépnek semmi baja úgy leégtek a gyertyák mind a pinty és úgy megy a gép mint a fény.Imádom!Hihetetlen ,hogy ennyi kilóméter után is ilyen jó még.Köszi a jó tanácsot sokat segítettél.
Az enyémev is így el van dugva!A cseréhez a kipufogót kellet leszerelni! Ez a kép allurólvan :
Én nem tenném. A Continental CM2 a legolcsóbb, de minőségi gumi a piacon, magam is azt használom. 16-17 eFt egy hátsó.
Sziasztok!
Swallow nevü gumimárka mond nektek valamit? Hátsó gumit kéne majd vennem, de nem tudom, hogy érdemes-e ilyen (azt hiszem koreai) gumival foglalkozni. Semmi infót nem találtam a márkanévvel kapcsolatban.
Köszi
A benzinszint vastagon befolyásol. Minél mélyebbről kell felszívnia a vákuumnak a benzint, annál szegényebb a keverék. Ha a szint túl magas, túl sok benzin kerül be a főfúvókán keresztül.