Az enyém jól viselte mindig. Mondjuk 700-as, sokminden máshol van, mint a kicsiken.
Alapvetően bírják szerintem, de ha lehetőség nyílik rá, én leponyváznám.
Van arról tapasztalat, hogy a Virago mennyire birja az esőt?
Mármint hogy beázik-e valahol a gyújtás, elektronika?
Van-e kényes pont?
Például a kormányon lévő kapcsolók, gyújtáskapcsoló.
Üdv
Elvileg igan ha meg tudja hüteni az ember.
Mondjuk 2 hőeadó felület közé beszoritani. persz ez a Greatz tokozásától is függ.
Ha pl. műanyag tokozású és nincs benne fém hőleadó felület.
Üdv
Ááááá, nem igy gondoltam.
Rajzolni most nem tok de leirom.
A 2 válóáramu bemenetet közösitve párhuzamosan kapcsolódnak belső diódák.
Ekkor kivülről nézve kapunk 2 sorba kapcsolt diódát aminek a közép kivezetésére( a közösitet váltóra) vezetjük a gen. egyik fázisát.
A neg kivezetés megy a testre a pozitiv meg a szabályzóba.
Gyakorlatilag a párhuzamositott diódák miatt összeadódik a terhelhetőségük , viszont 2 helyett 3 Greatz kell.
Az mindkét félhullámot egyenirányítja, nekünk csak a poztív félhullám kell. Ezért gondolom, hogy jobb lenne, ha csak simán 2 graetz-et használna a kolléga csúsztatott bekötéssel. Valahogy így
Sajna ez nem nagyon megoldható, Hódmezővásárhelyi vagyok :(
Kicsit messze lenne az nekem, de majd úgy is csak tavasszal lesz ez nekem alkalmatos, szóval addig még nyaggatlak titeket, hogy mi merre...:)
Ha nyílik rá lehetőséged (pl. közel laksz Pesthez vagy Törökbálinthoz), menj el valamelyik nagyobb használtmotor kereskedőhöz (Motor Sapiens vagy Red Baron) és próbáld ki a szóba jöhető típusokat.
De-De tavaszra, úgy március április felére tervezem a váltást...
Blackiex, köszönöm a segítséget, akkor azért még is maradnék a 535 ösnél, bár ez az előtt is így volt mielőtt leírtad , hogy mi a véleményed az Ls-ről,csak kíváncsi voltam, még is milyen lehet meghát,azért chopperba, még is a V blokk a klasszikus:)
Nem találok ilyen diódát, kondenzátort dob ki...
Na de mindegy. 300V és 20A-t bíró dióda elég kell legyen.
A bekötését a neked átküldött rajzon láthatod, de külön rajzon:
A régebbi kawák sem rosszak, de kényesek és drága hozzájuk az alkatrész. Arról nem beszélve, hogy sokszor túl is vannak bonyolítva, ami továbbu hibaforrás. Ami betonbiztos, az a Honda, de az egy óramű, csak ketyeg és ketyeg, nagyon semleges. A Yamahának lelke van, vibrál, köhög, de kivisz a világból, ha odafigyelsz rá.
A Suzuki sem rossz, valahol a Honda és a Yamaha között van, de engem egyik Suzuki chopper sem győzött meg. (kivéve a VL1500)
Alapvetően bírják szerintem, de ha lehetőség nyílik rá, én leponyváznám.