Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az enyém jól viselte mindig. Mondjuk 700-as, sokminden máshol van, mint a kicsiken.
Alapvetően bírják szerintem, de ha lehetőség nyílik rá, én leponyváznám.
Sziasztok!

Van arról tapasztalat, hogy a Virago mennyire birja az esőt?
Mármint hogy beázik-e valahol a gyújtás, elektronika?
Van-e kényes pont?
Például a kormányon lévő kapcsolók, gyújtáskapcsoló.
Sziasztok! Ha valakit érdekel Yamaha XV1100-es 97-es 28000km eladó. Érd.06302443423.ár:1200000ft.
Még a végén tényleg lessz/lehet/ olcsóbb fesszbó.
Üdv
Elvileg igan ha meg tudja hüteni az ember.
Mondjuk 2 hőeadó felület közé beszoritani. persz ez a Greatz tokozásától is függ.
Ha pl. műanyag tokozású és nincs benne fém hőleadó felület.


végyé
Már értelek. Úgy oké. Akkor elvileg 10 A-es Graetz hidak is elegendőek, ami olcsóbb.
Üdv
Ááááá, nem igy gondoltam.
Rajzolni most nem tok de leirom.
A 2 válóáramu bemenetet közösitve párhuzamosan kapcsolódnak belső diódák.

Ekkor kivülről nézve kapunk 2 sorba kapcsolt diódát aminek a közép kivezetésére( a közösitet váltóra) vezetjük a gen. egyik fázisát.
A neg kivezetés megy a testre a pozitiv meg a szabályzóba.
Gyakorlatilag a párhuzamositott diódák miatt összeadódik a terhelhetőségük , viszont 2 helyett 3 Greatz kell.


végyé
Az mindkét félhullámot egyenirányítja, nekünk csak a poztív félhullám kell. Ezért gondolom, hogy jobb lenne, ha csak simán 2 graetz-et használna a kolléga csúsztatott bekötéssel. Valahogy így
Üdv
Persze hogy jó de minek bonyolitani annak aki nem ismerős a témában.
Én 2 helyet 3 at használnék a belső diódákat párhuzamositva.

végyé
Sajna ez nem nagyon megoldható, Hódmezővásárhelyi vagyok :(
Kicsit messze lenne az nekem, de majd úgy is csak tavasszal lesz ez nekem alkalmatos, szóval addig még nyaggatlak titeket, hogy mi merre...:)
Bocs... Mégiscsak kell 6 belőle, sajna nem duál dióda ez, hanem iker.
Itt a tuti:

http://elektronika.vatera.hu/e...

Most 4 db 1200 Ft! (3 kell belőle, 1 tarcsinak megmarad)
Ha nyílik rá lehetőséged (pl. közel laksz Pesthez vagy Törökbálinthoz), menj el valamelyik nagyobb használtmotor kereskedőhöz (Motor Sapiens vagy Red Baron) és próbáld ki a szóba jöhető típusokat.
Jó az is. Csak kettő kell belőle és trükkösen kell bekötni.
Szia

De-De tavaszra, úgy március április felére tervezem a váltást...

Blackiex, köszönöm a segítséget, akkor azért még is maradnék a 535 ösnél, bár ez az előtt is így volt mielőtt leírtad , hogy mi a véleményed az Ls-ről,csak kíváncsi voltam, még is milyen lehet meghát,azért chopperba, még is a V blokk a klasszikus:)
Üdv
Én sem találtam az álltalad beirt tipust, de az elnevezéséből ugy tünik Greatz hid, az meg nem jó ide.


végyé
Nem találok ilyen diódát, kondenzátort dob ki...
Na de mindegy. 300V és 20A-t bíró dióda elég kell legyen.
A bekötését a neked átküldött rajzon láthatod, de külön rajzon:

http://www.reuk.co.uk/OtherIma...
Helló DreddBiro !

Olvasgattam a levelezéseket, csak nem Virago 535-öst akarsz venni ?
Vira-go Nyúl
Megnézem az adatlapjukat.
Szia!
A 36MT40 helyére megtudnád adni a diodák kapcsolását?
B600C 250W (hány db)
B600C 500W (hány db)

Nem drágák
Mezei diódákból is akár. Úgy még olcsóbb.
A régebbi kawák sem rosszak, de kényesek és drága hozzájuk az alkatrész. Arról nem beszélve, hogy sokszor túl is vannak bonyolítva, ami továbbu hibaforrás. Ami betonbiztos, az a Honda, de az egy óramű, csak ketyeg és ketyeg, nagyon semleges. A Yamahának lelke van, vibrál, köhög, de kivisz a világból, ha odafigyelsz rá.
A Suzuki sem rossz, valahol a Honda és a Yamaha között van, de engem egyik Suzuki chopper sem győzött meg. (kivéve a VL1500)
Ezekből az egyenirányítókból meglehetne építeni a 36MT40 helyettesét?
XVZ1300. Vagy XV1100. De XVS650/1100-et semmiképp....
A VN1500 is jó, de sok dilije van.