Az aksit még nem kellett után-tölteni, ettől nem mehetett tönkre a fesszabályzó. Egy elektrómókus szerint ez a kütyü bármikor megdögölhet. Az én mocim pedig a húszadik évében van.
Nőtöl vettem akinél 5 évig volt. Tavaly egyszer még Balatonra is lement vele Győrből. Az első tulaja, akitől vette szintén nő volt, talán belga/holland E13 van beütve (Blackiex után).
A generátor is tölt, nem is kevés árammal, ezért van az aksin túlfolyó. A gyújtáskapcsoló off állásában nem mehet ménkü sehova, ha tölti az ember, A piros drótban természetesen van olvadóbetét (lengő drótos).
A Biker Worldnél van fesszabályzó 30 600-ért, a Super Shadow-é 4 600 pénz, de nem tudom, hogy jó-e. Az ismerősöm ss-én elől a kormánynál van felszerelve. A Yamahákat /is/ javító gyerek 17 000-ért hozat pontosan olyat, mint ami most a gépen van.
Üdv
Ez érdekes jelenség.
Ha csak járó motornál folyik akkor a vákumos csap utáni cső lehet.
A fotódon nem igazán látszik mi az de holnap du. átbogarászom az enyémet.
Azért van az akkumulátoron a túlfolyó, az pedig kivezetve, hogy az esetleges kicsordulás ne okozzon károkat. Ugyanis járó motornál is töltődik az akkumulátor.
A biztosítékot viszont nem szabad kihagyni a szivargyújtó elől, semmiesetre sem.
Szia!
Az akkut biztonságosan a motorból kivéve akkutöltővel kell tulteni a a zárósapkákat levenni ,hogy a keletkezett hidrogén eltudjon távozni e miatt jól szellőző helyiségben kell csinálni az egész mókát.
Töltés közben gázképződés és sav fröcsögés van. Gondolom nem jó ha a vázadat kikezdi a sav, na és a motor elektromos rendszeréről is ajánlatos a tőltendő akksit leválasztani.
Egyszóval senkinek nem ajánlom az akku töltését semilyen gépjárműben hagyva, tessék kiszerelni és külön tölteni, ki szeretné ha kigyuladna a vasa ,vagy túlfesz miatt elszállna a gyújtás elektronika?
Segítség kellene. Van egy 91-es 250-es Viragom éa tankolás után / nem tudom van-e jelentősége / nem sokkal el kezdett ömleni a benzin a tank alól, gyorsba bevittem a garázsba, levettem a levegőszűrőt aztán ott volt ez a látvány mintha lecsúszott volna a képen is látható cső.Egyszerűen nem találom a helyet ahonnét hiányzik mnert a levegőszűrő tartó fül mögött nincs más mint valami elektromon kis box. Még annyi hozzá, hogy ha leállítom a motort akkor nem folyik.
Előre is kosz a megoldásokért.
Baj
ilyen lámpát akartam(újan 13 000tól felfelé van) csak az a baj hogy nekem nem tetszik ha fent van a rendszámtábla...de ha valaki lecserélné,akkor 5000ért szerintem nagyon megérné!
Hali!
A bal oldali dobozba tettem egy szivargyújtóaljzatot. Nem áramvétel miatt, hanem ha kell könnyen lehessen az aksit tölteni.
Ha már könnyen lehet-gondoltam- megmérem a töltést.
Eddig úgy gondoltam ez rendben van, aksiból nem hiányzott viz, jó erőben volt. Most is jól indít, de a töltőfeszültség felment 16 -ig.
Próbáltam világítással, a lámpa jól jelzi a töltés megindulását, magas fordulaton, a magas töltőfeszültség mellet sem emelkedett meg a fényereje, nem égett ki. Hát nem tudom mi a szitu.
Az aksi két pólusán mértem simán, innen hoztam a két dróton a villanyt.
Nincs túl sok variáció, a rajzon ez az egy madzag zöld-fehér. Ki és hol vágja el, azt mindenkinek a saját kreativitására bízom. Én speciel nem nyúltam volna hozzá, mert jó ha van. De ezt már mondtam...
oks..elvágtam..nem robbant a kilométer óra világítása is megmaradt.majd holnap tesztelem.de biztos jót vágtam el.amúgy a nagyobbik fekete kockáról volt ezek szerint szó.ebben van a relé is,mert hallottam ahogy kattogott.
köszönöm szépen!
Üdv
Nem lenne egyszerűbb a kilométeróránál kikeresni és ott megszakitani?
Oda azért jóval kevesebb vezeték megy, ha meg nemjót vág el észreveszi mert nem lesz km óra megvilágitás
5 megy bele(1 zöld,1kék-fehér,1piros-fekete,1fehér,1zöld-fehér)és egy csokiból(ba). a csokiból viszont csak 4 vezeték megy tovább(2 kék,1kék sárga,1fekete-sárga)
ha így nem megy,holnap letudom fényképzeni,és megmutatni!
Az eredeti helyén , eddig tökéletes .