Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem is tönkrement ,és azóta shadow szabályzó van rajta .
Az eredeti helyén , eddig tökéletes .
Jó a Supershadow-é is. Max a csatlakozóval kell kicsit babrálni. A szabályzók belül mind egyformák.
Itt egy kép a gyári szervízkönyvből a pumpáról. Onnan lehet valami lecsúszva, nézd meg alaposabban.
Az aksit még nem kellett után-tölteni, ettől nem mehetett tönkre a fesszabályzó. Egy elektrómókus szerint ez a kütyü bármikor megdögölhet. Az én mocim pedig a húszadik évében van.
Nőtöl vettem akinél 5 évig volt. Tavaly egyszer még Balatonra is lement vele Győrből. Az első tulaja, akitől vette szintén nő volt, talán belga/holland E13 van beütve (Blackiex után).
A generátor is tölt, nem is kevés árammal, ezért van az aksin túlfolyó. A gyújtáskapcsoló off állásában nem mehet ménkü sehova, ha tölti az ember, A piros drótban természetesen van olvadóbetét (lengő drótos).
A Biker Worldnél van fesszabályzó 30 600-ért, a Super Shadow-é 4 600 pénz, de nem tudom, hogy jó-e. Az ismerősöm ss-én elől a kormánynál van felszerelve. A Yamahákat /is/ javító gyerek 17 000-ért hozat pontosan olyat, mint ami most a gépen van.
A másik légszűrőbe menő cső nem látszik, ez egy harmadok amin a rögzítődrót van.
Nekem úgy tűnik ez az összelapult gumicső a légszűrőre megy, meg a másik is. Itt benzin nem folyhat.(!?)
Eladó! tükörpár! Vadi új,dobozban(csak kibontottam),Yamaha adapterrel. Nagyobbat akarok,ezért ezt potyára rendeltem...
Ha valakinek kell 6000ft a pár!
Köszi a szándékot itt van egy távolabbi fotó!
Üdv
Hol mérted a 16 V ot?
Az igen csak magas, szét "kellene" hogy forralja az akkudat.
Lehet halódik a feszszabályzód?


végyé
Üdv
Ez érdekes jelenség.
Ha csak járó motornál folyik akkor a vákumos csap utáni cső lehet.
A fotódon nem igazán látszik mi az de holnap du. átbogarászom az enyémet.

végyé
Üdv!
Járó motornál nem akkora a töltő áram mint egy aksi töltőnél és így a gázképződés is kissebb.
Azért van az akkumulátoron a túlfolyó, az pedig kivezetve, hogy az esetleges kicsordulás ne okozzon károkat. Ugyanis járó motornál is töltődik az akkumulátor.
A biztosítékot viszont nem szabad kihagyni a szivargyújtó elől, semmiesetre sem.
Szia!
Az akkut biztonságosan a motorból kivéve akkutöltővel kell tulteni a a zárósapkákat levenni ,hogy a keletkezett hidrogén eltudjon távozni e miatt jól szellőző helyiségben kell csinálni az egész mókát.
Töltés közben gázképződés és sav fröcsögés van. Gondolom nem jó ha a vázadat kikezdi a sav, na és a motor elektromos rendszeréről is ajánlatos a tőltendő akksit leválasztani.
Egyszóval senkinek nem ajánlom az akku töltését semilyen gépjárműben hagyva, tessék kiszerelni és külön tölteni, ki szeretné ha kigyuladna a vasa ,vagy túlfesz miatt elszállna a gyújtás elektronika?
Remélem a +.-s szálra tettél biztosíték ot!
Szasztok!

Segítség kellene. Van egy 91-es 250-es Viragom éa tankolás után / nem tudom van-e jelentősége / nem sokkal el kezdett ömleni a benzin a tank alól, gyorsba bevittem a garázsba, levettem a levegőszűrőt aztán ott volt ez a látvány mintha lecsúszott volna a képen is látható cső.Egyszerűen nem találom a helyet ahonnét hiányzik mnert a levegőszűrő tartó fül mögött nincs más mint valami elektromon kis box. Még annyi hozzá, hogy ha leállítom a motort akkor nem folyik.
Előre is kosz a megoldásokért.
Baj
csak úgy érdekességnek,meg hátha valakit érdekel: http://auto-motor.vatera.hu/al...

ilyen lámpát akartam(újan 13 000tól felfelé van) csak az a baj hogy nekem nem tetszik ha fent van a rendszámtábla...de ha valaki lecserélné,akkor 5000ért szerintem nagyon megérné!
Ja,előre nem tudtam...Csak miután elvágtam a vezetéket,ki próbáltam, hogy mükszik-e az irányjelző.Na és akkor hallottam. ...igen, miután nem robbant!
Hali!
A bal oldali dobozba tettem egy szivargyújtóaljzatot. Nem áramvétel miatt, hanem ha kell könnyen lehessen az aksit tölteni.
Ha már könnyen lehet-gondoltam- megmérem a töltést.
Eddig úgy gondoltam ez rendben van, aksiból nem hiányzott viz, jó erőben volt. Most is jól indít, de a töltőfeszültség felment 16 -ig.
Próbáltam világítással, a lámpa jól jelzi a töltés megindulását, magas fordulaton, a magas töltőfeszültség mellet sem emelkedett meg a fényereje, nem égett ki. Hát nem tudom mi a szitu.
Az aksi két pólusán mértem simán, innen hoztam a két dróton a villanyt.
Üdv

"akkor mi volt a kétség tárgya? :)"

Hát hogy robban-e


végyé
Ha előre tudtad, hogy ebben volt a relé, akkor mi volt a kétség tárgya? :)
Nincs túl sok variáció, a rajzon ez az egy madzag zöld-fehér. Ki és hol vágja el, azt mindenkinek a saját kreativitására bízom. Én speciel nem nyúltam volna hozzá, mert jó ha van. De ezt már mondtam...
oks..elvágtam..nem robbant a kilométer óra világítása is megmaradt.majd holnap tesztelem.de biztos jót vágtam el.amúgy a nagyobbik fekete kockáról volt ezek szerint szó.ebben van a relé is,mert hallottam ahogy kattogott.
köszönöm szépen!
Üdv
Nem lenne egyszerűbb a kilométeróránál kikeresni és ott megszakitani?
Oda azért jóval kevesebb vezeték megy, ha meg nemjót vág el észreveszi mert nem lesz km óra megvilágitás

végyé
Azzal nem leszek előrébb...

Olyan fekete kockát keress, amibe az alábbi színek mennek:
Sárga-piros
Barna-fehér
Zöld-fehér
Piros-fehér
Fekete
-sárga
Barna
Fekete
2 DB kék-fehér

Annak a zöld fehér vezetéke kell neked.
5 megy bele(1 zöld,1kék-fehér,1piros-fekete,1fehér,1zöld-fehér)és egy csokiból(ba). a csokiból viszont csak 4 vezeték megy tovább(2 kék,1kék sárga,1fekete-sárga)

ha így nem megy,holnap letudom fényképzeni,és megmutatni!