Szia!Erre a régebbi témára visszatérve:Az előbb néztem meg a "króm tojásban" ezt az elvágandó zöld-fehér vezetéket.Az a baj,hogy kettő is van.Az egyik egy nagyobb fekete kockából jön ki,a másik egy pici fekete kockából.. ennyire értek hozzá...szal melyik vezetéket vágjam el Bruce Willis?
Feltehetőleg igen, bár ez mindig kérdéses. E1 = Németo., E13 = Belgium. Ez a két ország vizsgálta be a típust, illetve a matricák tanúsága szerint ott kapott engedélyt a motor, mielőtt ide került volna.
Ha a váznyakon megvan a motorszám, akkor nem volt még a blokk cserélve. A forgalmiban szereplő adatokra nem szabad adni.
Hát köszönöm az infót, amúgy holland import Magyarországra.
Megvannak a holland papírjai, eredetvizsga stb...hát akkor nem kicsit került a kis virgács, mire hozzám jutott:)
A papír attól függ, mi az... Forgalmi vagy törzskönyv? Az nem hiteles. A magyar adatbázis egy kalap szamócát nem ér. Amikor egy svájcból behozott 500-as Honda Shadow-t (VT500C) képesek VF500F II-nek lepapírozni, mert csak olyan van a listában, akkor nem kell velük foglalkozni. Az átütött számról nem tudok nyilatkozni, az enyém is ütve van, nem lézergravírozva. Szerintem az 1990 körül nem volt még divat. Most már lehet, hogy az.
Ha a váznyakon megvan a motorszám, akkor nem volt még a blokk cserélve. A forgalmiban szereplő adatokra nem szabad adni.
Megvannak a holland papírjai, eredetvizsga stb...hát akkor nem kicsit került a kis virgács, mire hozzám jutott:)
A motorszám szerinti évjárat a meghatározó.
E1 40R-010003
3LS-2111F-00
és
E13 10R-0188489
3LS-82377-00
Így vannak...
Van egy biléta, amin rajta van a motorszám, meg piciben ez:
3LS-21182-00
Ezen felül bele van még ütve a váz nyakába, és van rajta 2 kis matrica...ha kell tolok fel 1 fényképet...
hm...és mennyiért adod el?
A váznyaktáblád mit ír?
Az XV motorok eszerint működnek. Igaz, ez egy HD animáció, de az elv azonos.
Na akkor így.
Jól gondolod, de ha nem így lenne, akkor nagy baj van :)
Jól gondolom?
http://www.shox.hu/taxonomy/te...
Ha hazaértem meglesem, de most még melóban vagyok...