Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A pici fekete kockába hány és milyen színű vezetékek mennek?
Szia!Erre a régebbi témára visszatérve:Az előbb néztem meg a "króm tojásban" ezt az elvágandó zöld-fehér vezetéket.Az a baj,hogy kettő is van.Az egyik egy nagyobb fekete kockából jön ki,a másik egy pici fekete kockából.. ennyire értek hozzá...szal melyik vezetéket vágjam el Bruce Willis?
Feltehetőleg igen, bár ez mindig kérdéses. E1 = Németo., E13 = Belgium. Ez a két ország vizsgálta be a típust, illetve a matricák tanúsága szerint ott kapott engedélyt a motor, mielőtt ide került volna.
Ha a váznyakon megvan a motorszám, akkor nem volt még a blokk cserélve. A forgalmiban szereplő adatokra nem szabad adni.
oks ment válasz!
írtam az email címedre...:)
árat még mindíg nem mondtál
Hát köszönöm az infót, amúgy holland import Magyarországra.
Megvannak a holland papírjai, eredetvizsga stb...hát akkor nem kicsit került a kis virgács, mire hozzám jutott:)
A tiéd is német/osztrák magánimport... :)
A motorszám szerinti évjárat a meghatározó.
Ahogy mondod,
E1 40R-010003
3LS-2111F-00
és
E13 10R-0188489
3LS-82377-00

Így vannak...
Van mellette egy E jelzés is... Kis karikában E betű és egy szám. Igazam van?
Az az a VIN számsor nem, amiről már korábban szó volt, de nekem olyan nincs.
Van egy biléta, amin rajta van a motorszám, meg piciben ez:
3LS-21182-00

Ezen felül bele van még ütve a váz nyakába, és van rajta 2 kis matrica...ha kell tolok fel 1 fényképet...
Mindenre, ami oda van írva... Nekem egy kilométer hosszú számsor van, amiben benne van a váz és a motorszám is és JYA-val kezdődik.
Semmi különöset, ugyan azt a számot ami a motorblokkon van, meg 1-2 másikat, de azok hosszabbak....de mire vagy pontosan kíváncsi?
aha..úgy néz ki h ugyan olyan.sajnos ezen sincs irányjelző tartó.igaz azt megtudom oldani,de az plusz pénz+plusz meló....
hm...és mennyiért adod el?
A papír attól függ, mi az... Forgalmi vagy törzskönyv? Az nem hiteles. A magyar adatbázis egy kalap szamócát nem ér. Amikor egy svájcból behozott 500-as Honda Shadow-t (VT500C) képesek VF500F II-nek lepapírozni, mert csak olyan van a listában, akkor nem kell velük foglalkozni. Az átütött számról nem tudok nyilatkozni, az enyém is ütve van, nem lézergravírozva. Szerintem az 1990 körül nem volt még divat. Most már lehet, hogy az.

A váznyaktáblád mit ír?
Ez lenne az...ahogy én látom, dettó ugyan az
http://blog.chopperstickers.co...

Az XV motorok eszerint működnek. Igaz, ez egy HD animáció, de az elv azonos.
hali!na megnézted?és mennyiért válnál meg tőle?
Jó marhán fogalmaztam, mert mindkét dugó fennt van csak az egyikben szelep váltás van, amig a másikban munkaütem.
Na akkor így.
Szia

Jól gondolod, de ha nem így lenne, akkor nagy baj van :)
Úgy gondolom a v-mororjainkban az egyik hengerben a dugó lent van amikor a másik hengerben a robbanás van.
Jól gondolom?
Peace.Ilyet lehet legyartatni is egy jo femmegmunkalo mester megtudja csinalni.En is csinaltatam es 15 eurobol megvolt.Peace
Ha jól emlékszem ilyen az ami otthon van.
http://www.shox.hu/taxonomy/te...

Ha hazaértem meglesem, de most még melóban vagyok...