szia!de ugyan ez?mert közben találtam olyant,(vagyis mutattak ) amin van irányjelzőnek egy kinyúló tartója.vagy hogyan mondjam..inkább mutatom: http://cgi.ebay.de/Packtaschen...
A kérdésem az lenne, hogy én nem láttam az én motoromat a táblázatodban.
Merthogy az enyém papíron 1990es, de a motorszáma 3LS-el kezdődik.
De a táblázatodban a 90es évjáratok:
2UJ
3BG
Vagy csak én vagyok a hülye?
A teljes motorszáma, 3LS001575
Bár ha így nézem akkor igazából meg sem kell lepődni, mert a motorszám tutira át van ütve...mert én úgy hallottam, hogy a japánok lézerrel égetik bele a motorszámot, nos ez közelében sem van.Nagyon ronda munka, egyik lejjebb van mint a másik, meg nem is ugyanolyan mélységűek a számok...De már így lett forgalomba helyezve....
Nálam vége a boldog időknek, a lovam beteg. Megszorult a hátsó vezérműtengely. A lánckerék felőli oldalon van egy illesztő furat a tengely végén, a furat alja tört le és beékelte a tengelyt.
Kellene egy vezértengely, egy szelep,két lánc legalább. Ezek így k-va drágák. Vagy egy komplett hengerfej bontva de hirtelen nem találtam. Vagy egy komplett blokk,csak nem tudom hogy az 535-ös passzol e a 400-as vázba.
Peace.jah ok bocsanat akkor.Nah ma megvolt a muszaki minden rendbe volt velle kiveve az hogy hazafele elhagytam a torzskonyvemet.nem csatoltam be kelokepen az oldaltalskat es kifujta a szel....
Természetesen már lecseréltem, hasonlóan, mint te: blankolás, ónozás, új érintkezők rá, új csatlakozóba be, kész. Csere előtt totál semmi töltésem nem volt, ezért merült le így az akksim (11,8V). Új csatl.-val mérve volt 13,5V körül a töltőfesz. minden helyzetben (alacsony-magas ford. , bekapcsolt fogyasztók mellett ill. anélkül is).
Önindítókat és generátorokat tekercselek minden típushoz, sokéves gyakorlattal.
Az alkatrészek cseréje postai úton megoldott.
További részletek itt: http://indukcio.uw.hu
Telefon: 06 30 262 5500
Ja... a 13,5 körüli érték annyira nem rossz, de felkapcsolt villany mellett is 13 feletti értéket kell tudnod mérni. A 11,8-at viszont kicsit keveslem. Cseréld le azt a csatlakozót, főleg ha érezhetően melegszik terhelés alatt, pl. felkapcsolt fényszórónál.
A kérdésem az lenne, hogy én nem láttam az én motoromat a táblázatodban.
Merthogy az enyém papíron 1990es, de a motorszáma 3LS-el kezdődik.
De a táblázatodban a 90es évjáratok:
2UJ
3BG
Vagy csak én vagyok a hülye?
A teljes motorszáma, 3LS001575
Bár ha így nézem akkor igazából meg sem kell lepődni, mert a motorszám tutira át van ütve...mert én úgy hallottam, hogy a japánok lézerrel égetik bele a motorszámot, nos ez közelében sem van.Nagyon ronda munka, egyik lejjebb van mint a másik, meg nem is ugyanolyan mélységűek a számok...De már így lett forgalomba helyezve....
Azt szeretném kérdezni hogy az 535-ös hengerfej passzol e a 400-ra? Ha valakinek van tapasztalata elmondhatná.
Itt van a blokk száma
*5A8-005142*
Itt a skype címem itt tudunk beszélni:kaczko.istvan1
Bármelyik viragos hivhat itt.
Tr1-es blokk.1000ccm.
Öninditó nélkül 60000FT nállunk szétbontva,de szeretném hogyha eljönnétek úgyis kéne már beszélnünk személyesen.
Üdv Kaczkó
Ahogy látod a honlapomon van egy egész blokk.
Mikor jössz éerte?
Üdv KAczkó
bartaferi kukac citromail.hu
Nálam vége a boldog időknek, a lovam beteg. Megszorult a hátsó vezérműtengely. A lánckerék felőli oldalon van egy illesztő furat a tengely végén, a furat alja tört le és beékelte a tengelyt.
Kellene egy vezértengely, egy szelep,két lánc legalább. Ezek így k-va drágák. Vagy egy komplett hengerfej bontva de hirtelen nem találtam. Vagy egy komplett blokk,csak nem tudom hogy az 535-ös passzol e a 400-as vázba.
Az alkatrészek cseréje postai úton megoldott.
További részletek itt: http://indukcio.uw.hu
Telefon: 06 30 262 5500
Üdv.