Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem igazán....nekem nem megy fel a 250esre...
ja meg neked 250esre van nem? nekem 535-re kell
szia!de ugyan ez?mert közben találtam olyant,(vagyis mutattak ) amin van irányjelzőnek egy kinyúló tartója.vagy hogyan mondjam..inkább mutatom: http://cgi.ebay.de/Packtaschen...
Őőőőő, mint ha nekem volna egy ilyen elfekvőben...:)
Szia

A kérdésem az lenne, hogy én nem láttam az én motoromat a táblázatodban.
Merthogy az enyém papíron 1990es, de a motorszáma 3LS-el kezdődik.
De a táblázatodban a 90es évjáratok:
2UJ
3BG
Vagy csak én vagyok a hülye?
A teljes motorszáma, 3LS001575
Bár ha így nézem akkor igazából meg sem kell lepődni, mert a motorszám tutira át van ütve...mert én úgy hallottam, hogy a japánok lézerrel égetik bele a motorszámot, nos ez közelében sem van.Nagyon ronda munka, egyik lejjebb van mint a másik, meg nem is ugyanolyan mélységűek a számok...De már így lett forgalomba helyezve....
Szevasztok!

Azt szeretném kérdezni hogy az 535-ös hengerfej passzol e a 400-ra? Ha valakinek van tapasztalata elmondhatná.
Szívesen!
Köszönöm!
Üdv!
Itt van a blokk száma
*5A8-005142*
Az megoldható szerintem. Motorszámot tudsz mondani?
Hali Dávid!
Itt a skype címem itt tudunk beszélni:kaczko.istvan1
Bármelyik viragos hivhat itt.
Üdv!
Tr1-es blokk.1000ccm.
Öninditó nélkül 60000FT nállunk szétbontva,de szeretném hogyha eljönnétek úgyis kéne már beszélnünk személyesen.
Üdv Kaczkó
Hány köbös, mikori kiadás, mennyi van benne, mi az ára, mit tudsz az előéletéről? Dióhéjban erre még kiváncsi lennék. :)
Üdv!
Ahogy látod a honlapomon van egy egész blokk.
Mikor jössz éerte?
Üdv KAczkó
Igen! Csereszabatos! A lökete és a dugó átmérője más! ! az 535.-sel jobban fog száguldani a vas!
Bocs,az lemaradt:
bartaferi kukac citromail.hu
Üdv mindenkinek!

Nálam vége a boldog időknek, a lovam beteg. Megszorult a hátsó vezérműtengely. A lánckerék felőli oldalon van egy illesztő furat a tengely végén, a furat alja tört le és beékelte a tengelyt.
Kellene egy vezértengely, egy szelep,két lánc legalább. Ezek így k-va drágák. Vagy egy komplett hengerfej bontva de hirtelen nem találtam. Vagy egy komplett blokk,csak nem tudom hogy az 535-ös passzol e a 400-as vázba.
Peace.jah ok bocsanat akkor.Nah ma megvolt a muszaki minden rendbe volt velle kiveve az hogy hazafele elhagytam a torzskonyvemet.nem csatoltam be kelokepen az oldaltalskat es kifujta a szel....
Akkor minden rendben. :)
Természetesen már lecseréltem, hasonlóan, mint te: blankolás, ónozás, új érintkezők rá, új csatlakozóba be, kész. Csere előtt totál semmi töltésem nem volt, ezért merült le így az akksim (11,8V). Új csatl.-val mérve volt 13,5V körül a töltőfesz. minden helyzetben (alacsony-magas ford. , bekapcsolt fogyasztók mellett ill. anélkül is).
250-nél az ülés alatt van. 3 szál fehér vezeték csatlakozóba be, ugyanígy 3 fehér tovább, azt keresd!
Önindítókat és generátorokat tekercselek minden típushoz, sokéves gyakorlattal.
Az alkatrészek cseréje postai úton megoldott.
További részletek itt: http://indukcio.uw.hu
Telefon: 06 30 262 5500
Ebből csak 18 A-t bír ki a fesszabályzó, ahogy nézem...
A kimeneti áramerősség akár több is lehet, lásd táblázat.

Üdv.
Ja... a 13,5 körüli érték annyira nem rossz, de felkapcsolt villany mellett is 13 feletti értéket kell tudnod mérni. A 11,8-at viszont kicsit keveslem. Cseréld le azt a csatlakozót, főleg ha érezhetően melegszik terhelés alatt, pl. felkapcsolt fényszórónál.