A 3LW 1989-1999-ig készült. Nyugat-Európába szánt modell.
A betű elméletileg a modellévet szokta jelenteni a típusjelzés után, tehát XV250L - 1999-es gyártás.
Ha a forgalmidban van az L írva, az semmit nem jelent. A magyar hatóságok köszönőviszonyban sincsenek a valósággal. Az én motorom XV700SS (S: 1986, S: Spoked wheel/küllős kerék), a forgalmiban nekemis XV 700 L van.
Blackiex!
Meg tudnád nézni a "csodatáblázatodban", hogy a 3LW motorszámot mely időintervallumban gyártották, ill. a 250 L típusjelzés mit takar?
Köszönöm!
Üdv
Kifurtam az olajszürő fedelét oldalról.
Oda tettem egy derékszögű csatlakozót és onnan vezettem el.
Sajna csak később találtam rá a youtube-os videóra, pedig az elegánsabb megoldás.
Aszem én linkeltem be anno.
Az olaj direkt hozzávezetésénél jobbnak tartom a távadós megoldást.
Lada távadót és órát vettem.
A távadó elfért a baloldali csepp dobozban a höérzékelő mellett, igy nem kell bajlódni a kapillárcső felexibilis felvezetésével.
hali, elnézést hogy nem válaszoltam mot tudtam gépközelébe kerülni. szóval ha valakit érdekel egy 535 re való saválló bukócső kereshettek itt egy kép róla. átmérő 21,3-as 3,5 fallaj
Blackiex!
A profilodon néztem, hogy te már csináltál a vezetőülés mögé támlát. Ezen már én is agyaltam. Kérdezem tőled: bevált-e?,
Mit szól a közeg hozzá?
Üdv.
Olajnyomásmérőórát nem nehéz felszerelni, hátsó henger elején, jobb oldalon van egy csavar, aminek a helyére be lehet tenni egy kis csövet, amit rá leket kötni órára. Valaki tett fel vhová egy spanyol nyelvű videót, amin egy ilyen szerelés látható.
Akkor Végyénél van valami hasonló... Már nem emlékszem, ki pedzegette, hogy nem elég neki a szintjelző, nyomásmérőt szeretne.
Az biztos, hogy 700 köbcenti és afelett van.
A szervízkönyv szerint is egy plusz visszajelző van a negyedik lámpa helyén a régebbi, csak alsó tankos modelleken (1. refi, 2. index, 3. üresállás, 4. üzemanyag).
Milyen képet találtál és hol?
http://nagyvas.hu/motorosbolt....
Engem az irányjelzőid érdekelnének. Hol lehet ilyeneket beszerezni?
a shox.hu-nál most elég sok le van akciózva 3-4000körülre... A kérdés hogy melyik való a mi mocinkra!
link: http://www.shox.hu/taxonomy/te...
Feri
Véletlenül nincs valakinek 535-höz elfekvő, eladó nyeregtáska tartója?
Előre is köszönöm!
Tony
A betű elméletileg a modellévet szokta jelenteni a típusjelzés után, tehát XV250L - 1999-es gyártás.
Ha a forgalmidban van az L írva, az semmit nem jelent. A magyar hatóságok köszönőviszonyban sincsenek a valósággal. Az én motorom XV700SS (S: 1986, S: Spoked wheel/küllős kerék), a forgalmiban nekemis XV 700 L van.
A motorszám többet segít, ami azt illeti.
Meg tudnád nézni a "csodatáblázatodban", hogy a 3LW motorszámot mely időintervallumban gyártották, ill. a 250 L típusjelzés mit takar?
Köszönöm!
Kifurtam az olajszürő fedelét oldalról.
Oda tettem egy derékszögű csatlakozót és onnan vezettem el.
Sajna csak később találtam rá a youtube-os videóra, pedig az elegánsabb megoldás.
végyé
Szerintem akkor az üzemanyag vissza jelzőével kevertem :(
Azért fura, hogy nincs rajta olajnyomás visszajelző.
Tony
Aszem én linkeltem be anno.
Az olaj direkt hozzávezetésénél jobbnak tartom a távadós megoldást.
Lada távadót és órát vettem.
A távadó elfért a baloldali csepp dobozban a höérzékelő mellett, igy nem kell bajlódni a kapillárcső felexibilis felvezetésével.
Valahol régeben tettem is fel pár képet.
végyé
A profilodon néztem, hogy te már csináltál a vezetőülés mögé támlát. Ezen már én is agyaltam. Kérdezem tőled: bevált-e?,
Mit szól a közeg hozzá?
Üdv.
Az biztos, hogy 700 köbcenti és afelett van.
Milyen képet találtál és hol?
Stílust váltottam Suzuki DL650A-t vettem.