Kombinált válasz:
Nem tudom, hol a csati. 700-asom van. Meg kell keresned magadnak. Elvileg a fesszabályzóra (ami a kipufogó középdob mellett van a kardán tövében) megy rá.
Két újratekercselést ért meg az LS generátorom, mire rájöttem a problémára. Levágtam a csatikat, a vezetékek végeit 5 mm hosszan leblankoltam és felónoztam, majd mezei, csavaros kötésű "csoki" segítségével összepárosítottam. Kicsit több helyet foglalt, de bevált.
Erre gondoltam én is, csak túl egyszerűnek tűnt (és túl olcsónak) a probléma megoldás. A töltőfesz. 13,6 - 13,2 V között változik. Ez normális vagy inkább 14V körül kéne lennie? Akksi fesz. inditás előtt 11,8V volt.
XV 920 vagy XV 1000 blokkod (lehetőleg nem agyonhajtott) nincs jelenleg? Henger-dugattyú-gyűrű-hengerfej csomag is érdekelhet.
Egy komám a 700-asát szeretné felbővíteni...
Ezek a fehér bakelitházas csatlakozók hajlamosak kidögleni idővel, az érintkezők minősége sem az igazi. Három leégett generátorral volt dolgom, mindháromnál szabályosan fűtött a csatlakozó. Mindhárom fehér bakelit csati volt.
Ezeket a csatlakozókat éventek ki kell pucolni kefével és kontaktspray-vel, mert különben ez történik, vagy rosszabb. A Suzuki LS 650-em ettől a problémától gyulladt ki.
Nézz körűl a keeeway.hu lapon ! 850 ft .-ért vettem darabját! A super sadhow alkatrészei között keresgélj! Csak egy tipp! Nekem minimális lyuktáv állítással az M800ra is tökéletes!
Szia!
Ez az igazán jó megoldás mert igy az idexek is a helyükre kerülnek.
Nézegessél és lehet,hogy találsz használtan olcsóbban,nézd az angol ebay-t is, a posta majdnem ugyan az és ott mintha láttam volna egyszer olcsóbban is.
Szia!
Igen ez jó rá csak mégse jó mert az indexeket is hátrább kell tenni, mert az egyik felfogatás pont az index helyén van és amúgy is nem fér el a táska az indextől.én az ebyról vettem és az indexeket erre kell felfogatni.
Hali. igy vettem ezekkel az irányjelzőkkel igaz át vannak alakitva fehér és a tartó is maszek. hasonlót vagy épp ilyet a pink motornál láttam egész baráti áron. néz be hozzájuk persze a neten.
Egyszerű lazulás lehetett.
Ne tévesszen meg senkit az hogy csak 12V os a rendszer.
Pont ez miatt igen nagy áramok folyhatnak.
Ha 200W os a generátor és ki is van használva akkor 20A körüli áram is lehet.
Ha meg nincs kihasználva a fesz. szabályzó nyeli el a felesleget, bár gyanitom a generátor valahogy ugy van méretezve hogy az kisebb mint a csúcsáram ( meg kellene egyszer mérni).
A könyv, amit kaptál, nem biztos, hogy pont ehhez a modellévhez való. Hogy a borítóra mi van írva, tök mindegy. 1989-es motor útmutatója - mivel maga a típus nem változott semmit - betűről betűre megegyezhet akár egy 1999-es kiadásúval, nincs jelentősége. Hogy a motor mikori, hová készült, milyen felszereltségű, azt egyedül a váz és motorszám határozza meg hitelesen. Még a forgalmi sem releváns.
Lehet persze. Nem mennék bele a részletekbe, de a japán motorok 90%-án ilyen konstrukciójú generátor van, azonos elven működnek. Állandó mágneses, 3 fázisú, söntszabályzással. Ezeknek a legnagyobb ellensége a nagy átmeneti ellenállás, ami lehet egy eloxidált csatlakozó vagy megtört vezeték.
Peace.Mar engem is kezd erdekelni ez a motorszamos dolog. Itt a motorszamom megnezned nekem is hogy ez mit takar?kosz peace 2YL042458 meg van egy hosszabb, nem tudom hogy melyiket kell nezni L3YA1W1511J57KO
A képen látható hibával találkozott már valaki? Nem volt töltésem és ezután vettem észre, hogy a generátort a fesz.szab.-val összekötő vezetékek csatlakozója szétégett. Miután kicseréltem a stekkert (közben kimértem a gen. tekercseit =- jó) és beindítottam a mocit, lett töltésem. Kérdés: lehetséges a túlmelegedés egy egyszerű kontakt probléma miatt vagy valami más okozta a hibát?
Köszi az infót és a táblázatot!
A motorom gyártási éve - ha a táblázatot és a motorszámot nézem - stimmel. A kérdés azért merült fel bennem, mert találtam olyan műanyag alk.-t, ami korábbi gyártású volt. (de biztos cserélve lett az idők folyamán)
Az L jelzésre visszatérve, azért volt fura, mert a gépemhez kapott kezelési könyvben ez is szerepel (lásd fotó) és egy 3LW2-es motorszámot adnak hozzá. A motor jellemző adataiban nem láttam eltérést. Lehet, hogy felszereltségi különbség volt az L betű?
Nem tudom, hol a csati. 700-asom van. Meg kell keresned magadnak. Elvileg a fesszabályzóra (ami a kipufogó középdob mellett van a kardán tövében) megy rá.
Két újratekercselést ért meg az LS generátorom, mire rájöttem a problémára. Levágtam a csatikat, a vezetékek végeit 5 mm hosszan leblankoltam és felónoztam, majd mezei, csavaros kötésű "csoki" segítségével összepárosítottam. Kicsit több helyet foglalt, de bevált.