Szia! Én már rendeltem a Biker World-től,ugyan azt kaptam ami a német oldalakon van,csak drágább ,de párnap alatt hozta a posta. De ha megnézitek a jelzett honlapon a videót akkor 37 euroból meg lehet úszni a membrán cserét. Üdv Viktor
Hello.Megpróbálok itt Sopronban rendeltetni.Ha esetleg túl drágán hozatnák meg itt akkor tudnál nekem rendelni két hetven eurósat,persze csak ha nem gond.Láttam a Biker World-on azt hiszem 25000 -ért.Szerinted érdemes tőlük rendelni,van velük tapasztalatod?
Helló.93-as kiadásu 7504fy és 72000km van benne.A membrán valószínüleg még eredeti.Az első hengerén három lyukat foltoztam, a hátsó hengerén egyet.Ma szinkronizálni próbáltam a hengereket így ragasztott membránnal.Belőttem szépen a folyadékoszlopot egyformára,de igazán nem segített rajta.Elmentem hát vele és menetközben belőttem a legjobb szinkront.Azt hiszem a három folt ugyanazt eredményezi mint a három lyuk körübelül.Megy a gép ha határozott gázzal kezelem.160 at zuztam vele és még ment volna,de a finom gázas vezetésnél dadog mielőtt elkapja.Úgyhogy nem az igazi cserélni kell a membránokat.
Peace.Hat igen nekem nem jo.Az elmult napban vegul meghegesztettem csak nem tudtam ide irni.az a helyzet hogy a hegesztes jol kijot, de hogy meddig birja kiderul...rendeltem ujj gorgoket de vegul rakadtam egy gyari korgore de hasznaltra es azt tettem belle, semmi kopas nem volt rajta es gondolom a gyari erosebb...adtam erte az utangyartotat. mit mondasz rossz uzlet volt?jol indul a gep meg minden azzota.most olvasom hogy lehet kapni 30 ezerert uj szabadonfutot?20 ezerbe fajt nekem ez a javitas most.Peace jo motorozast
Segits légyszi egy kicsit hogyan kell megeresni valamit pl fékpofa a honlapjukon, mindent be kell irni németül vagy angolul ,vagy van lista amiből lehet választani?
Ja és majd elfelejtettem: motorradbay.de oldalról a legolcsóbb. Még postával is kevesebb, mint itthonról. Annyi a bibi, hogy szeptember 12 után lehet csak rendelni, addig nyári szüneten vannak.
Valahol még szökik a levegő a membrán és a súber között. Lehet, hogy pont ott, ahol körbeforog. Nekem cserésnek tűnik...
Mikori évjárat? Ha síktolattyús Mikuni, akkor 70 euró körüli áron kapható hozzá membrán és súber együtt.
Helló .Szeretnék segítséget kérni egy érdekes esethez.Már 1 éve használom 750 -es gépemet eddig hibátlan volt.Nem régen gurultunk vele egy háromszázötven kilométeres kört.Kifogástalanul ment.Hazafelé jövet az út vége felé elkezdett durrogni akadoni majd leállt.Egy kis várakozás után elindult és hazahozott.Azóta alapjáraton szépen ketyeg de magas fordulaton akadozott.Szétszedtem az első henger síbertolattyúja gázadásnál nem akart felemelkedni.Három hasadás volt a membránon.Megragasztottam és azt hittem ,hogy oké.De nem oké ugyanolyan mint volt ragasztott membránnal is.Gázadásnál nem emelkedik a siber tolattyúja csak nagyon nehezen.Olyan mintha elszökne a vákum a membrán és a fedél közül.Tudtok valamilyen tanácsot adni,hogy ilyenkor mi újság lehet?Szereléskor észre vettem,hogy a membrán el tud forogni a tolattyún körbe körbe.Ez normális vagy ez a hiba oka.Egyébbként megy a motor szépen indul alapjárat is van csak gyorsitásnál dadog és olyan mintha egymást zavarnák a hengerek.
Jaja, látom. Lori007-nek kellene, de ez nem passzol az ő XV-jébe. Ez a 97 utániakba jó, amikben már a 650-es Drag szabadonfutója van.
A régebbi szérián 3 csavar rögzíti a lendkerékhez a zabadonfutó csapágyat, ezen 6 lyuk van. Ez vékonyabb is valamivel. Egyszóval nem passzol és az áttalakításhoz lendkerék csere is kell...
Köszi szépen. Ma beszéltem a szerelővel, akinél javításon van a vas. Azt mondta, hogy csinál egy közös szívócsonkot. Küldöm a képeket, hogy sikerült a dolog. Egy karbi esetében milyen méretű fúvókákat kell majd beszereznem?
Írtam mailt, de itt is jelzek: én megkerestem az embert, aki több verzióban is árulja.
1. csak az egy karbis szívócsonk, 150 dolcsi. Az átalakítást magadnak kell végezni, a karbi átfúvókázását úgyszintén. Instrukciókat ad mellé, de angolul van.
2. szívócsonk + hozzá beállított, átfúvókázott használt, de felújított karburátor: 250 dollár. Ezt gyakorlatilag csak felcsavarozni kell, illetve a bowdeneket bekötni és mehetsz. Utasítás mellékelve.
A posta a konstrukciótól függően 20 vagy 38 dollár. A vám nem gond, magánszemélyként küldi.
Mikori évjárat? Ha síktolattyús Mikuni, akkor 70 euró körüli áron kapható hozzá membrán és súber együtt.
A régebbi szérián 3 csavar rögzíti a lendkerékhez a zabadonfutó csapágyat, ezen 6 lyuk van. Ez vékonyabb is valamivel. Egyszóval nem passzol és az áttalakításhoz lendkerék csere is kell...
http://cgi.ebay.de/Yamaha-XV-5...
Virago 535-ről eladó, ára 40000,-Ft.
Nem késtél le, 18.00 után tudsz elérni a megadott számon.
erröl egyszer már lekéstem...
lehet hogy most is? ha mégsem,akkor én megvenném a lábtartót!
1. csak az egy karbis szívócsonk, 150 dolcsi. Az átalakítást magadnak kell végezni, a karbi átfúvókázását úgyszintén. Instrukciókat ad mellé, de angolul van.
2. szívócsonk + hozzá beállított, átfúvókázott használt, de felújított karburátor: 250 dollár. Ezt gyakorlatilag csak felcsavarozni kell, illetve a bowdeneket bekötni és mehetsz. Utasítás mellékelve.
A posta a konstrukciótól függően 20 vagy 38 dollár. A vám nem gond, magánszemélyként küldi.