Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A keverékszabályozón állíts. A karbi tetején van a szívócsonk felőli oldalon. Kifelé tekerve dúsul.
Helo Blackiex.A multkorira visszatérve a( membrán forgása a tolattyún)
Hát az lehetett a hiba nem a foltok.Satuba kissé összenyomtam a tolatyút meg a müanyagot és pillanatpákával kicsit ráolvasztottam a gyári olvasztásra.Megszünt a forgás és a vákum is rendbejött.Szerencsére rájöttem ,hogy hogyan lehet kivenni a membránokat a750-n úgy hogy ne keljen levenni a porlasztót.Ha érdekel később leírom sokkal kevesebb munka.Viszont kérdeznék valamit.Behangoltam a gépet visszavettem a sibertün egy rovátkával a fogyasztást szinkront csináltam megy a gép mint az állat még így kisebb fogyasztással ragasztott membránnal is.De a gyertya képek mégsem egyformák.Az első hengeré szép őzbarna, a hátsó hengeré belül kormos az elektródák pedig inkább szürkések.Tehát a hátsó henger még mindíg sokat kap.Milyen megoldást javasolsz ennek az orvoslására.Köszi.
Én mezei hidegvulkanizáló Tip Top gumiragasztóval csináltam, illetve nitril kesztyűből vágtam ki foltot. Az anyaga ugyanaz (NBR, azaz nitril-butadién gumi).
Hello.Írd be a google keresőbe azt,hogy cement gumiragasztó és ott lessz a megoldás.Én most foltoztam be az egyik membránon három lyukat.Egy hét után megnéztem és oké volt.Fűnyiró porlasztójának használt membránjából vágtam foltot.
szia.érdekelne hogy sikerült megragasztanod a membránt .ha nem titok írd már meg hogy hogy csináltad mert nekem is ugyan ez a problémám.köszi
Mechanikus bendixes, régi szériás, szabadonfutó nélküli. A Virago.ro oldalon van róla egy részletes leírás. Ahhoz, hogy meg tudjam mondani, mit kell venned, mennyiért kapsz és hol, ahhoz tudnom kell, melyik alkatrész milyen állapotban van. Az alant belinkelt képen látható a robbantott rajz. A bal alsó alkatrészcsoport vonatkozik a te motorodra, függetlenül attól, hogy XV750 van odaírva.

http://virago.ro/images/storie...
Szia!
A szerelő szerezte valahonnan és volt benne valami swarc ,szerintem nem tudja megismételni,azt mondta sejtelmesen, hogy nagyon baráti úton jutott hozzá,
Én nem faggattam tovább mert én jól jártam a többi meg az ő dolga.
DE utánna láttam komplettet az EBAY-on ami 70 euro-ért ment el .
Ha szerencséd van találhatsz ott is.
Már elkelt sajnos.
Hi motoros társ!

Én is a szabadonfutóval küzdök. 30.000 Ft-ért nagyon baráti volt, amit vásároltál. Hol sikerült ennyiért újat venned?

Üdv
ja az e-mail címem lemaradt szal: szaddi69@gamial.com
Szia!Bocs,nem is figyeltem elírtam 1983-as kiadás a motor.Az alkatrészről most nem tudok képet küldeni szerelőnél van,de a motorról küldöm.
szia!
na haragudj,de elég keményen ledöntött valami betegség múlt héten csütörtökön.(igaz pénzt is csak holnap kapok)még a géphez se másztam ide.és nem sokat javultam idáig.két dokinál is voltam,az egyik még a székből sem kelt fel...na mind1...
a lényeg h ha lehet e-mailen rendezzük a dolgot,küld el a számlaszámot,vagy ha utánvétel akarod,akkor írd+ és megadom a címem!
Üdv blackiex!
Ha megvan még a lábtartó, megvenném!
Hogyan érhetlek el?
Balázs
Nem kell nekem örülni, akinek kell, úgyis innen veszi meg, mert képről is látható, hogy tök jó karban van és 10 lepedő körül spórol vele.
Csak megjegyeztem, mert én spec. 30-ért hozattam három hónappal ezelőtt egy XVS-hez.
Szia! A 920-asban nincs szabadonfutó, mechanikus bendix van benne. Hogy ötletet tudjak adni, kellene egy kép a motorról, még összeszerelt állapotban (hogy lássam, melyik generációs önindítóról beszélünk) illetve ha tudsz fotót küldeni a problémás részekről vagy legalább egy robbantott ábrán megmutatni, hogy melyik alkatrész döglött meg.

Több dolog nem stimmel ugyanis:
1. XV920 1981-1983 közt készült, 1993-as nem lehet az a vas
2. nincs az XV-n szabadonfutó, csak 86 után
Szia! Láttad a Sogomotors válaszát.
Szeriten nem örülnek nekünk, de ilyen a kereskedelem aki tud az olcsóbb, mi meg csak szólunk a forumos társainknak,hogy hol olcsóbb a cucc.
Sziasztok!A segítségeteket szeretném kérni.Vásároltam egy1993-as YAMAHA XV920-as motort,elromlott benne az öninditó szabadonfutó.Érdeklődöm honnét lehetne beszerezni hozzá ezt az alkatrészt.Előre is köszönöm a segítséget.
Nagyobb baja nem lesz. Csak tarton az a foltozás, különben az út szélén hagy állva...
Ja bocs azt hittem,hogy már rendeltél tőlük valamit.Jövő héten megkérdezem a helyi lehetőségeket aztán meglássuk.Azt még had kérdezzem meg,hogy szerinted használjam -e a gépet így .Igazából szépen indul jó az alapjárat csak gyorsításnál gondolkozik a háromhelyen foltozott membrán karbija.Meg ha szép egyenes úton felmegyek 80-ra és finoman tartani akarom a sebességet el kezd perregni a kipufogó a sima morgás helyett.Érdekes módon emelkedőn szépen ketyeg.Szinte egész nap próbáltam behangolni a javított membránokhoz(a szerelői vénám nem hagyott nyugodni ugye)de ennél jobbat nem tudtam elérni pedig olyan faszán megragasztottam minden lyukat de csak egy 80%-os motorom lett.
Mondom, nem tudom, nem tudom megkérdezni se, mert nincsenek nyitva még két hétig. Nem válaszolnak a levelekre, csak automata választ kaptam, hogy "majd szept. 12 után tessék érdeklődni".

Nemrég membrán után futottunk egy 86-os XV700-hoz, akkor botlottam beléjük, csak már akkor se voltak "otthon".
Hello. A motorradtól sima címre is lehet rendelni,vagy csak úgy mint az ebay-on
A biker world nem rossz, de én kivárnám a szeptember 12-ét.
Igaz, amíg nem tudunk tőlük kérdezni, nem tudjuk meg azt sem, mennyiért postáznak.
A norvégoknál (mcbror.com) ugyanez a cucc 73 €/db + 18€ a posta, de még így is csak 46 ezer Ft-ra jön ki az egész. A biker-world 25190 Ft-ot kér érte, plusz 2000 a szállítás, ami 52 ezer Ft durván.

A legolcsóbban angliából lehet hozatni ebay-en keresztül, úgy 42500 Ft szállítással a 2 db.

Ilyen összeg esetén csak úgy tudok intézkedni helyetted, ha utalod nekem az árát. Ennyi mozgósítható tőkém ugyanis nincs, nem tudom megelőlegezni.
A kezdőoldalon a Yamaha feliratra kattintva arra a lapra dob, ahol kategóriákra bontva felsorolja, mijük van Yamahához. Nem néztem részletesebben, a membrán miatt kerestem őket, a többi cuccot itthon is meg lehet kapni.
Igen, csak ehhez a Mikuni síktolattyúhoz nincs külön "csak gumi". Ezt csak egyben lehet kapni. A körtolattyús súbereken lehet házilag cserélni, már csináltam is ilyet, nem egy agysebészet.