Szerintem a hegesztés nem igazán nyerő.
Nem tudni mi történik ott az anyaggal, kilágyul vagy épp ellenkezőleg, helyileg bekeményedik.
Az csak utólagos hőkezeléssel együtt járható út, de ahoz meg ismerni kellene az anyagösszetételét.
Ez is megoldás, de úgy, hogy a tárcsát össze kell heftelni/heg/, majd leesztergálni belőle és egy gyűrűt ráesztergálni méretre.
Ha gondolod hétfőn utána nézek, volna-e most rá valamely műhelyben kapacitás.
Üdv
Régebbem már volt róla szó, hogyha kivülről van elég hely akkor egy gyűrüt lehetne ráhúzni ami összefogja.
A külseje helytől függő méret lehetne, de a belsejét ugy kell megcsinálni, hogy pár századdal kisebb legyen mint az az izé :) kulseje.
Ha kész fel kel melegiteni a gyűrűt és amikor megfelelő méretre feltágul ráilleszteni a repedt tárcsára.
Lehüléskor összehúzódik és kökeményen megfogja.
Kell keresni a környezetedben műhelyt, ahol hegesztenek is.
Én Ajkán lakom, itt meg tudnám csináltatni , azt hiszem, volna olyan műhely.
It hegesztettem meg Mercédesz traktor kuplungtengelyéről leszakadt tárcsát.
az osszecsavarozas aszem nem fog menni.mert pont a repedesnel talalhato egy lyuk amibe aszem v.mi rugo megy...agy nem tudomk.kereszbe van az egeszel.peace
Akkor felrevezetet a szerelo.kertem egy arajanlatott az autonetol ahonnen kaptam a rugokat es ott is 200 euro lenne afa nelkul....hogy tudnam innen megrendelni?holnap visszem esztergajos muhelybe ahol auto motor blokokat esztergalnak meg ilyenek...peace
Szó nincs fosásról. :)
Nem értek a fémmegmunkáláshoz, ha te vágod, hogy lehet ezt megcsinálni hegesztéssel vagy efféle módszerekkel, adj tippeket Lorándnak.
Te félreértesz valamit...
A 3. sz. alkatrész a KOMPLETT SZERELÉK. A 6, 7, 5 és a 4 külön is megvehető, azért vannak külön számozva, nem kell összeadni az árukat, a 136.42$-ban benne van minden. Aminek ASSY van a neve mögött, az mindig komplett, előszerelt egységet jelent.
Utananeztem,nincs fele arron mert kulon nem adjak.ami a 3 as alkatreszbe benne van azt mind egyut van kulon nem adjak....es igy tobbe van mint 140 euro....peace
A szürkével jelzett helyen csináltatni kell a tömbbe egy nagy átmérőjű furatot, vagy két kisebbet. Megfelelő menetet kell bele vágni és abba nagy keménységű inbuszos hernyócsavart tekerni.
A furatot úgy kell elkészíteni, hogy satuban összeszorítjátok annyira, hogy összezáródjon a rés és megmelegítitek a tárcsát. Majd megfúrjátok és menetet vágtok bele. Utána behajtátok a csavart (vagy csavarokat) még összeszorított állapotban és az úgy rögzíteni fogja, nem engedi újra kitágulni a rést.
Peace.ha v.ki tud szabadonfutot kerem szoljon.irtam a bontoknak de volt aki nem valaszolt es aki igen azzoknak se volt...ujjat legolcsoban 236 euroert leltem....peace
na de krómozással együtt meglenne ennyiből? mert akkor érdekel a dolog..nagyon is..hosszú távon elég jó lenne ha kinyújtva lenne kicsit jobban a lábam.múlt hétvégén tapasztaltam...
majd ha meglesz a tiéd,akkor légyszi mutass képeket róla!
Az elve ugyanaz, mint a nagy XV-nél. A blokkon elöl van egy konzol, amire a gyári lábtartókeret van felcsavarozva. A konzol szélességének megfelelő távolságban hegeszteni kell egy 90cm hosszú csőre és kész az alap. A fékkar és a váltókar a 90 cm-s cső külső átmérőjére passzoló, kicsit nagyobb átmérőjű csőre hegesztett pedálokból készül.
Ennyi az egész.
Az enyémre valót ugyanennyiért készítik el. Nagyon egyszerű XV-re ilyet csinálni a blokk felfüggesztési módja miatt, alapvetően egy cső, két füllel meg két pedállal. Mint a képen.
Lehet bármely fém.
Szerintem a hegesztés nem igazán nyerő.
Nem tudni mi történik ott az anyaggal, kilágyul vagy épp ellenkezőleg, helyileg bekeményedik.
Az csak utólagos hőkezeléssel együtt járható út, de ahoz meg ismerni kellene az anyagösszetételét.
végyé
Ha gondolod hétfőn utána nézek, volna-e most rá valamely műhelyben kapacitás.
Régebbem már volt róla szó, hogyha kivülről van elég hely akkor egy gyűrüt lehetne ráhúzni ami összefogja.
A külseje helytől függő méret lehetne, de a belsejét ugy kell megcsinálni, hogy pár századdal kisebb legyen mint az az izé :) kulseje.
Ha kész fel kel melegiteni a gyűrűt és amikor megfelelő méretre feltágul ráilleszteni a repedt tárcsára.
Lehüléskor összehúzódik és kökeményen megfogja.
végyé
Én Ajkán lakom, itt meg tudnám csináltatni , azt hiszem, volna olyan műhely.
It hegesztettem meg Mercédesz traktor kuplungtengelyéről leszakadt tárcsát.
Nem értek a fémmegmunkáláshoz, ha te vágod, hogy lehet ezt megcsinálni hegesztéssel vagy efféle módszerekkel, adj tippeket Lorándnak.
Az ilyen repedést meg lehet hegeszteni is.
Akár lézerrel is.
Nem kell körbefosni a fél világot.
A 3. sz. alkatrész a KOMPLETT SZERELÉK. A 6, 7, 5 és a 4 külön is megvehető, azért vannak külön számozva, nem kell összeadni az árukat, a 136.42$-ban benne van minden. Aminek ASSY van a neve mögött, az mindig komplett, előszerelt egységet jelent.
A szürkével jelzett helyen csináltatni kell a tömbbe egy nagy átmérőjű furatot, vagy két kisebbet. Megfelelő menetet kell bele vágni és abba nagy keménységű inbuszos hernyócsavart tekerni.
A furatot úgy kell elkészíteni, hogy satuban összeszorítjátok annyira, hogy összezáródjon a rés és megmelegítitek a tárcsát. Majd megfúrjátok és menetet vágtok bele. Utána behajtátok a csavart (vagy csavarokat) még összeszorított állapotban és az úgy rögzíteni fogja, nem engedi újra kitágulni a rést.
Ha ez sem sikerül, akkor tényleg újat kell venni.
Utalás ma 14óra magasságában megtörtént.
majd ha meglesz a tiéd,akkor légyszi mutass képeket róla!
Ennyi az egész.
http://www.crazzy-bikers.de/cl...
http://yamahavirago.ca/images/...
ha majd a tiéd elkészül,megnézem,és eldöntöm.köszönöm h segítesz!
főleg az ára miatt lett volna jó ez+a lábtartók is nagyon bejöttek.