Na, emberek... Eladóvá vált egy XV535-re való előretolt lábtartó szett. Jó állapotban van, helyenként tisztításra szorul. A krómozás 80-85%-a ép, igazából olyan helyeken van gondja, ami Hammerite kályhaezüsttel lekenve sem lenne csúnya. A képeken látszik minden. 535-re egy az egyben passzol a gyári helyére. Minden csavarral, rudazattal, lábtartóval, karral és bigyóval együtt.
DreddBíró kollégától vásároltam, az XV700-ra akartam feltenni, de nem passzol. Túl szűk rá. Szétflex-szelni meg nincs szívem.
Mivel nekem nem kell, ezért beszerzési áron, azaz ugyanannyiért, amennyiért én vettem továbbadom.
Az ár: 15 eFt + posta. (kb. 1500 Ft, mert komoly súlya van)
Szia! Nem krómozottak voltak.Lakk réteggel volt bevonva ,ami fel pattogzott ,repedezett volt.Ezek nincsenek lakkozva ,mert nem tudom milyen lenne rajta a lakk, ha nem sikerül tökéletes tiszta felületet produkálni. Üdv Viktor
Halli!Én suzuki intruder M800.-ra váltottam! A 400.-s xv után minőségi előre lépés! Már injektoros 2006.-s! Nagyon megy! 180.-at is tudja! Ha többet szeretnél tudni akkor a guseau62@freemailra irj!
Elárulnád hogy mivel érted el hogy ilyen szép legyen ?
Az előzményekről lemaradtam...
Viszont nekem is lenne egy kis fényezni valóm a mocimon..
Köszi!
Üdv.Csabi
Gyári kipufogórendszeren CO szondával lehetetlen. Csak üveggyertyával lehet ilyesmit állítani.
Vagy ami még működhet: le kell venni a dobot és a könyökökben kell mérni. 3% CO a gyári érték.
Ma volt egy kicsi időm, így végeztem egy karburátor szinkronizálást a XV 535 "házisárkányon". Megosztom veletek. A felhasznált benzincső külső átmérője majdnem 10 mm, de a belső átmérője 5 mm és így nagyon érzékeny lett az ellenőrző eszköz.
Nekem mind "első áldozó" szinkronizálónak ez a művelet az üzem meleg motoron több próbálkozásra sikerült. Gondolva erre a menetszelet egy nagy ventillátorral biztosítottam a motor részére. Gyakran kellet indítanom majd a szinkron csavart kezdetben erre majd arra tekergetve "kitapogattam" a helyes irányt.
Kezdetben elég nagy volt a külömbség, a hátsó henger volt a "szippantós". Nagyon pontosan be lehet szabályozni a fojtószelepekkel az azonos depressziót. A szinkronizáló csavar pár fokos elfordítására már millimétereket változott a vákúm változása amit a folyadékoszlop jelzett. Negyed fordulat esetén centiméterek volt a különbségek. Nagyon lényeges az üresjárati fordulatszám nagysága. Minél kisebb a fordulatnál történő állítás -ami sok türelmet igényel- akkor kaptam nagyobb különbséget és szintváltozást a csőben. Az üresjáratot az előírt nagyságra (füllel) emelve az eltérések csökkentek. Itt még finomítottam az optimális üresjáratnál itt már szinte milliméteres eltérések voltak minden gázadás után hol az egyik henger felüli csőnél. Az átmeneti és magasabb fordulatszámon teljesen "kisimultak" a különbségek. Mint ha megdermedt volna az olaj a csőbe. A gázmarkolat visszaengedése után egy kicsit még "mérleg állás" volt pár másodpercig, de aztán beállt az azonos szint.
Egy technikai kérdés amúgy mindenkihez aki csinálta már ilyet. Hogyan lehet károsanyag kibocsátást mérni hengereknél? Vagy is, ideális keverékképzést beállítani legalább üresjáraton? Hogy mi a gondom? A kettő az egybe majd a közös dobból egyből a kettőbe a kipufogó csövekbe kerül a kipufogó gáz. Hogyan és hová a lehet a mérőszondát feldugni, vagy csatlakoztatni?
3BR vagy 3BT, esetleg lehet... Az volt 1992-ben...
Rosseb tudja... VIN alapján tudnék többet mondani esetleg (vázszám, ami JYA-val kezdődik és 17 karakter hosszú )
Igazából sehol. Volt hasonló gonddal dolgom, úgy oldottuk meg, hogy női nejlonharisnyából vágott csíkot tekertünk rá a régi lyukas szűrőre kívülről (maximum 2 rétegben, különben nem lesz elég átfolyása, tapasztalat!) és 3 vékony kábelkötegelő (gyorskötöző, pandoid) segítségével rögzítettük a szűrő műanyag keretén, alul, felül és középütt. Ez 2 éve van a motorban és a benzin nem tett benne kárt.
Peace. a benzincsapnak aszem megtalltam a hibajat.az elektromagnez nem volt elege stabil benne mozgot es ha eltavolodot tolle gondolom azert nem birte behuzni.osszerakom es kiderul...de addig is ezzen van kett szuro egy hosszukas es egy rovidebb.rendes szivas meg a rezervor.hol tudnek ilyet szerezni?mert elege szar allapotban vannak.dobok egy kepet is pill
Helyzetjelentés:
Nem adom fel a Virago'm megtalálását.
Ma megfigyeltem egy '92-es példányt közelebbről, és az itt olvasottakat felhasználva, jó alaposan. Csak, a megfigyelésére szántam majd fél órát. Lépésről-lépesre a keréktől a rendszámig. (Az első keréktől... )
Mondhatom szép állapotban van mindenhol. Nincs kivixolva az eladásra, látszanak a használat nyomai de nem láttam kivetni valót a motoron.
5 éve ugyan annál a szerviznél szervizelik, ismerik a motort. Újak a gumiabroncsok. Táska + plexi és hátul grillrács, vmi bukócső-féle a keskenyebb fajtából.
A pedálok rendben, nincs "elfogyva" a fele, nem lötyög, lóg.
44.000 van benne.
A kipufogó olyan hogy kilóg egy vékonyabb vastag dobból.
Azt hiszem ez a "furulyás" - igaz?
Nem igazán találtam a link -on ezt a típust a rajzokon.
Ez folytja is a motor teljesítményét?
Hány LE lehet?
Esetleg van motorszámom ha az segít.
DreddBíró kollégától vásároltam, az XV700-ra akartam feltenni, de nem passzol. Túl szűk rá. Szétflex-szelni meg nincs szívem.
Mivel nekem nem kell, ezért beszerzési áron, azaz ugyanannyiért, amennyiért én vettem továbbadom.
Az ár: 15 eFt + posta. (kb. 1500 Ft, mert komoly súlya van)