Néhány hete, valaki említette, hogy bobberesíteni szeretné a motorját, és a blokkot lefesti feketére.
Tőle kérdezném, hogy mik a tapasztalatok, és hogy ha nem nagy kérés, képeket légyszi!:)
szia!
Hát ahogy elnézem tőled elég messze...mert Zalaegerszegen csináltattam.de ha szétszereled,és postázod,én vissza postázom.árat viszont még nem tudok mondani,mert én protekciós voltam.(a barátnőm apja csinálja ) számolj 1x postát(oda vissza kb 2000 bár a súja miatt lehet h 3000) +a tömítéseket,az meg kb 3000..megkérdezem majd hogy mennyi a polírozás és megírom.Ja meg csavarokat is vettem újakat kb. 500ft
Polaritast cserelgetem ugyan az a hatas volt.a trafo amire kototem egy akumulatortolto csak 16 voltot ad le.nem tudom az milyen aramu...kosz a segitseget peace
Sziasztok!
Matrica készítéseket vállalok!
Autora,motorra,bármilyen járművekre,kirakatokba,falra stb.....
Egyénileg méretben,színben,formában!
Motor logokat,kínai és Japán jeleket,felíratokat,ábrákat...stb..OLCSÓN!
Ha érdekelj keress bátran!
Képeket esetleg az eddigi munkáimról az adatlapomon megtekinthetsz!:
Msn: gubazoltan15@hotmail.com vagy E-mail: mitozozi@citromail.hu
MINDEN e-MAILRE VÁLASZOLOK!
Üdvözlettel:
Mitozozi
Szia!
Na igen, tényleg szép, de akkor ezek szerint tárgytalan :(
Majd még nézegetem a vasakat, de nem tudom a nagy Xv-k nem tetszenek...bár ezért lehet hogy lincselést kapok
De nem kimondottan tetszenek, talán az 1100-as, de az meg nagy volna nekem, ezért is szemezgetek a Vs 600/750/800-al.
Üdv
Egy kósza gondolat csak....
Polaritáshelyesn kötötted be?
Arra gondoltam nincs-e a terercsben dióda , ami lezár ha nem jó a polaritás.
Mert ugye trafóról meg behúzott.
Kérdés a trafó után volt-e egyenirányitás vagy váltóáramot adtál neki.
Hat az elekromagnest feszutlsegalla kerul, es azzt a hegyesebik veget behuzza oda....es a masik vegen azzon a muanyagon egy membran van az elzarja es kinyitja a ket kulombozo jaratott...
Peace.nem azzon a resszen nincs mit szetszedni vagy ilyesmi, nem is piszkaltam csak egy rugovan es annyi...ratetem 12 volt ra as akumualtor toltore az meg annyit se csinalt mint az aksi....lehet kigyengult a tekercs vagy ilyesmi...vagy akkor az akunal a hiba?teljesne uj...egy honapos semmi bajom nem vol velle eddig...peace jo motorozast es kosz
Köszönöm, hogy alátámasztod a már sokszor elhangzott elmarasztaló "szakvéleményem". :)
Minden motorokkal foglalkozó, kicsit is szakember ezt mondja róluk.
Az 1100-es csak hangyányival jobb. A Virago árnyékába se ér.
Szia!
egy "öreg motoros" ismerősöm(tényleg rengeteg motorja volt már az elmúlt 30 évben)ráadásul a munkája is motor szerelő.Szóval volt már náluk+jópár ismerősének 650-es drag-ja.És amikor én is megemlítettem hogy nagyon tetszik,egyből lebeszélt róla.állítólag nagyon sok típus hibája van.És nagyon meggyőzően erős nemet mondott rá! Pedig tényleg gyönyörűek!
az intruder-röl viszont még nem hallottam rosszat!persze attól még lehet hogy ezt is van aki lehordja!
szal szerintem ha már dragstar,akkor nagyobbat vegyél,ne 650est
Az nem lehet, hogy nem tökéletes sorrendben tetted be a dolgokat a belsejébe? Mert akkor elképzelhetőnek tartom, hogy a 12V gerjesztésnek túl messze van a mozgó pöcök, de a 16-nak nem.
Üdv
Ha terheletlenül méred az akkut nem jelent semmit, a használhatalan állapotún is lehet 12 V .
Terheld le pl. a behúzómágnessel és úgy mérj feszültséget.
http://www.hasznaltmotor.hu/hasznaltmotor/hasznaltmotorok/1
79082/YAMAHA_XV_535_%28VIRAGO%29_.html
Nem vagyok oda az ilyen átépített motorokért, de ez igényes...