Van felsotankom.de tenleg stimel csak nekem a hatso resze van szetszedve.kozben rajtem hogy mi a baj.kiszedtem megent az also tankot leszedtem ezt a csapot.es rakototem az akumulatora direktbe.es azt tapasztaltam hogy nem birja behuzni azt a vasat ami elzarja meg kinyitja a reservat.nem gerjeszt eleg eros elektromagnast.hogy tudnam orvosolni?gondolom egy uj angyon draga....peace kerlek valaszolj minel hamarab
Más téma, lassan kategória váltás elé nézek.
A kiszemelt áldozatok a következők lennének, tudom volt már az egyikről szó, de még is kíváncsi vagyok ki, mit hallott, látott, tapasztalt ezekről a típusokról:
Yamaha xvs 650 Dragstar
Suzuki Vs 800 Intruder
Várom a válaszokat!
Más!
Valaki nem tud Xv 250-re tankbőr-t?
Mert a múltkor voltam Ballószög-ön egy motoros találkozón, és ott kaptam egy szórólapot, csak sajna elhagytam, ők készítettek xv250-re is.
Nos esetleg valaki, vagy foglalkozik-e valaki ezzel, itt a fórumon?
Előre is köszönöm!
Tegnap szétszedtem a motort (xv 250), a már régebben említett zörgő kipufogó miatt...ha már leszedtem, letakarítottam krómtisztítóval stb...Fejre állítottam hátha kiesik belőle valami, ami a zörgés előidézhette, de semmi.
Csalódottan pakoltam ma vissza.
Kicsit küszködtem vele, de végre sikerült, aztán elmentem vásárolni, és láss csodát elhallgatott a moraj:)
Valószínű, csak a kipufogót felfogató csavarok voltak meglazulva, és azok csörögtek.
De most végre újra "csak" a vezérmű hangja hallódik.
Nekem ilyen volt az előző motorom és nem tudok rá rosszat mondani. Unalmas volt, mert mosáson kívül nem volt vele teendő, amig össze nem törtem és nem kellett ugye összelegózni újra...
Guseau motorja tudtommal rejtett problémáktól mentes. SzőkeJ sem panaszkodott műszaki bajokra.
Nem a srácok motoreladási esélyeit szertetném rontani - főleg, hogy ár tekintetében kicsit drágább motort fogok említeni - de ha a szerelést minimalizálni szeretnéd és fontos, ho ne kelljen bütykörészned, akkor Honda VT600 vagy VLX600 a neked való.
Az XV-kkel sincs baj igazából. Egy jól karbatartott példányhoz ritkán kell hozzányúlni. Ezt a morgósról nem merem határozottan állítani, mert az elhangzottak alapján én nem mennék bele.
Sziasztok!
Nem voltam itthon, de most meglepve olvasom a lelkes tanácsokat, javaslatokat. Mindenkinek köszönöm, aki foglalkozik a témával - blackiex, Guseau, manus69, SzőkeJ és gondolom még mások is belekukkantottak a kínálatba.
A helyzet a következő (és ezzel senkit sem szeretnék megbántani, sőt, mindent figyelmesen elolvasok, megnézek), de nekem gondot okoz a szerelés valamint a tárolás is problémás jelen esetben, bár ez úgy-ahogy megoldott.
Szakmám szerint nem áll tőlen távol a szerelés - sőt sokszor hiányzik is -, mert "vasas" voltam de motorokkal nem foglalkoztam már csak azért sem mert nem volt. Műhelyem, sőt még szerszámaim sem igazán vannak, persze ez utóbbi pótolható idővel. Nagyon izgatna a dolog persze, de egyelőre ezek az adottságok vannak... és persze szeretnék egy motort.
Ezért én olyat szeretnék, amit - előre láthatólag - nem kell bütykölnöm legalább amíg apránként bele nem jövök a dolgokba, főleg a motorozásba.
Tudom hiba mindig adódhat és lesz is - de az már más kérdés, kiszámolni úgy sem lehet előre.
Amit szeretnék rövidtávon:
-megtanulni motorozni
-megismerkedni egy motorral közelebbről - erre sokan javasolták a Simsont, ok értem... azt benyelte a motoros-suli
-ki a városból elmenni egy-két helyre a Pest környékén majd kicsit odébb
Hogy miért ilyen "fazonos" motorral azt gondolom ezen a fórumon nem kell leírnom Ti is azért vagytok itt.
Azért felteszem a "morgós" motor képét, melyen látszik a kipuffogón a lehúzás, más nem, mert szép a kép...
A másik képen a kuplung pedál olyan fura amit írtam, mintha be lenne hajolva, illetve ott a mögötte levő fedelen is van nyom.
Lehet csak én parázom túl a dolgot.
Ezt kihagynám. Nagyon meg van babrálva. Még a villa sem eredeti, hanem valami sufnituning. A tank is házi barkács... Nem bízom az ilyesmiben... Láttunk már kispolszki dugattyúval kifoltozott Honda Shadow-t, az ennyire széthekkelt motorokat kerülni kell. Pont ezért ennyi az ára: a kutyának se kell így átfaragva. Csak olyannak szabad az ilyet megvenni, aki fülre hallja, mi van a blokkal és ha ki kell nyitni, kinyitja a garázsa padlóján.
Kicsit többért van gyári állapotú, ha nem is karcmentes.
Kosz.elso kettonek irtam. bontospityu elerhetosegeit nem leltem meg.nah amig erre kapok vallaszt.kellene egy robantot rajz a a csaprol az also tank allat.mert telle volt minden piszokal es rezervan mar nem szivot kipucoltam osszeraktam de most meg nem megy...egyfolytaba rezervan van hiaba kikapcsolom.szerintem rosszul raktam ossze.kosz peace
Ismeritek a hátsó ülés "kényelmét". Ez is oka, hogy eladó a motorom. Ha valakit érdekelne: XV500, 1996-os évjárat, 25 ekm.
A http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xv_500_virago-4056480 cím alatt részletesebben.
Jó utat mindenkinek.
Guseau XV400-asa korrekt vas, sok munkája van benne és lelkiismeretes gazdi volt. Az 535-höz képest nem sokkal gyengébb amúgy sem (34 kW szemben a 30 kW-tal). Ha ilyen megjelenésű motort keresel, ne menj tovább. Sok cuccot ad hozzá, szerintem is megéri.
Én személyszerint ebben az árfekvésben egy öreg 750-est vennék, szétcsapnám az önindító mechanikáját és feljavítanám. Abban van elég kakaó, a nyűgjei általánosságban könnyebben javíthatók, mint az 535-é és jóval kevesebb kényes elektronikus sz@r van benne, ami csak a bajt keveri. Na meg jobban is tetszik, az én ízlésemnek az 535-ös kicsit barokkos túlzásokba esik itt-ott.
Ha most kellene motort vennem, Adingo 750-esét boltolnám meg. De mondom, ez én vagyok, aki két hétvége alatt szétszedi és összerakja üzembiztosra és magasról sz@rik az esztétikai apróságokra. :)
Aminek ECE engedélye van, az nem 8-10 eFt. :) Láttam olyat, 130 dolcsiért bőr pilótaszemcsivel adták.
Amiket itthon kapni lehet, csak max segédmotorra jók. Nagymotoron egyik sem használható. Alapvetően nem biztonsági a csatja sem.
U = 1988
W = 1989
C = California Model
A = 1990, pl. XV1100A 1990-es kiadás.
Ha van a motoron "evaporation canister", azaz aktív szenes kartergáz és benzingőz-szűrő, akkor WC. Ha nincs, akkor W.
Egyébként meg a forgalmi nem releváns az évjárat tekintetében, ezen a táblán keresd meg a motorszámod:
Tudna nekem valaki segíteni abban hogy a motoromnak melyik a típuskódja: UC, W, WC, A? A gyártási ideje szerint ezek közül kell lennie valamelyiknek. Forgalmi szerint 1989-ben gyártották, 886.-nak gurult le a gyártószalagról a 3LP szériában is, és valószínüleg belpiacos mert ugyan ez az alvázszáma is.
Szia! Itt ez a 400-as Neked pont megfelel ismerem a srácot a forumról a fesszabályzóm cseréjében Ö adott segítséget, szerintem ezt vedd meg ne azt a morgósat.
Az "egyikről volt szó" asszem pont én voltam. Akkor képben vagy az álláspontomról.
A VS800-ról viszont még nem beszéltem. De csak közkívánatra.... :)
A kiszemelt áldozatok a következők lennének, tudom volt már az egyikről szó, de még is kíváncsi vagyok ki, mit hallott, látott, tapasztalt ezekről a típusokról:
Yamaha xvs 650 Dragstar
Suzuki Vs 800 Intruder
Várom a válaszokat!
Más!
Valaki nem tud Xv 250-re tankbőr-t?
Mert a múltkor voltam Ballószög-ön egy motoros találkozón, és ott kaptam egy szórólapot, csak sajna elhagytam, ők készítettek xv250-re is.
Nos esetleg valaki, vagy foglalkozik-e valaki ezzel, itt a fórumon?
Előre is köszönöm!
Laci
Csalódottan pakoltam ma vissza.
Kicsit küszködtem vele, de végre sikerült, aztán elmentem vásárolni, és láss csodát elhallgatott a moraj:)
Valószínű, csak a kipufogót felfogató csavarok voltak meglazulva, és azok csörögtek.
De most végre újra "csak" a vezérmű hangja hallódik.
http://www.kepesmotor.hu/honda...
Nem a srácok motoreladási esélyeit szertetném rontani - főleg, hogy ár tekintetében kicsit drágább motort fogok említeni - de ha a szerelést minimalizálni szeretnéd és fontos, ho ne kelljen bütykörészned, akkor Honda VT600 vagy VLX600 a neked való.
Az XV-kkel sincs baj igazából. Egy jól karbatartott példányhoz ritkán kell hozzányúlni. Ezt a morgósról nem merem határozottan állítani, mert az elhangzottak alapján én nem mennék bele.
Nem voltam itthon, de most meglepve olvasom a lelkes tanácsokat, javaslatokat. Mindenkinek köszönöm, aki foglalkozik a témával - blackiex, Guseau, manus69, SzőkeJ és gondolom még mások is belekukkantottak a kínálatba.
A helyzet a következő (és ezzel senkit sem szeretnék megbántani, sőt, mindent figyelmesen elolvasok, megnézek), de nekem gondot okoz a szerelés valamint a tárolás is problémás jelen esetben, bár ez úgy-ahogy megoldott.
Szakmám szerint nem áll tőlen távol a szerelés - sőt sokszor hiányzik is -, mert "vasas" voltam de motorokkal nem foglalkoztam már csak azért sem mert nem volt. Műhelyem, sőt még szerszámaim sem igazán vannak, persze ez utóbbi pótolható idővel. Nagyon izgatna a dolog persze, de egyelőre ezek az adottságok vannak... és persze szeretnék egy motort.
Ezért én olyat szeretnék, amit - előre láthatólag - nem kell bütykölnöm legalább amíg apránként bele nem jövök a dolgokba, főleg a motorozásba.
Tudom hiba mindig adódhat és lesz is - de az már más kérdés, kiszámolni úgy sem lehet előre.
Amit szeretnék rövidtávon:
-megtanulni motorozni
-megismerkedni egy motorral közelebbről - erre sokan javasolták a Simsont, ok értem... azt benyelte a motoros-suli
-ki a városból elmenni egy-két helyre a Pest környékén majd kicsit odébb
Hogy miért ilyen "fazonos" motorral azt gondolom ezen a fórumon nem kell leírnom Ti is azért vagytok itt.
Azért felteszem a "morgós" motor képét, melyen látszik a kipuffogón a lehúzás, más nem, mert szép a kép...
A másik képen a kuplung pedál olyan fura amit írtam, mintha be lenne hajolva, illetve ott a mögötte levő fedelen is van nyom.
Lehet csak én parázom túl a dolgot.
114. oldal, 57-es ábra.
Kicsit többért van gyári állapotú, ha nem is karcmentes.
Ott az email cím a lap alján a képek között.
Ismeritek a hátsó ülés "kényelmét". Ez is oka, hogy eladó a motorom. Ha valakit érdekelne: XV500, 1996-os évjárat, 25 ekm.
A http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xv_500_virago-4056480 cím alatt részletesebben.
Jó utat mindenkinek.
http://www.expressz.hu/auto/motorkerekpar/hirdetes-20775286/
sugomotor
cma-motor
bontospityu
Én személyszerint ebben az árfekvésben egy öreg 750-est vennék, szétcsapnám az önindító mechanikáját és feljavítanám. Abban van elég kakaó, a nyűgjei általánosságban könnyebben javíthatók, mint az 535-é és jóval kevesebb kényes elektronikus sz@r van benne, ami csak a bajt keveri. Na meg jobban is tetszik, az én ízlésemnek az 535-ös kicsit barokkos túlzásokba esik itt-ott.
Ha most kellene motort vennem, Adingo 750-esét boltolnám meg. De mondom, ez én vagyok, aki két hétvége alatt szétszedi és összerakja üzembiztosra és magasról sz@rik az esztétikai apróságokra. :)
Amiket itthon kapni lehet, csak max segédmotorra jók. Nagymotoron egyik sem használható. Alapvetően nem biztonsági a csatja sem.
W = 1989
C = California Model
A = 1990, pl. XV1100A 1990-es kiadás.
Ha van a motoron "evaporation canister", azaz aktív szenes kartergáz és benzingőz-szűrő, akkor WC. Ha nincs, akkor W.
Egyébként meg a forgalmi nem releváns az évjárat tekintetében, ezen a táblán keresd meg a motorszámod: