Hello brumeszkosz!
Ezt a "félelem keltő fejfedőd" hol sikerült beszerezni? Cím, elérhetőség....
blackiex! Tudunk időpontot egyeztetni? Mikor mész szakjavításra? Megyek "bojtárnak", ha lehet! Válasz magán E-mailba kérem.
Amikor megvettem -pont egy hete- a km óra állása szerint 37471 volt a Km órában. A motor 2000 évi gyártmányú. Model és gyártási kód 4YHB-020. Szin típusa B. Szin kód 0679.
730 eHUF volt a vétel ára ahogy a képen látható felkantározással.
A http://www.shox.hu is van minden ami szemnek szájnak ingere. Várom a képeket a "Komlói barátaim" plexidjeiről. A képek és az ajánlat jöhet ide is meg magán E-mailba.
Szia!
Fékcsövet csináltatni is lehet! Úgy még olcsóbb is. A hosszát kell tudnod, meg, hogy milyen fittingek vannak a végén.
Wild-ba is hirdették anno, de sok fékszervíz is foglalkozik ilyennel.
Debrecenben legalább is több ilyen "fékcentrum" is létezik.
Megvásároltam -így én is- egy XV 535 Viragot a múlt héten. Így most már aspiránsból user vagyok. Kérdésem, hogy Ti milyen turaplexidet használtok, javasoltok. Belföldön hol lehet megvásárolni a http://www.nagyvas.hu/ kívül.
85-ös XV700 karbimembránt mondjuk pont nem... :S
Ha valakinek esetleg kell membrán olcsón régi fajta karbihoz, a motorradbay.de oldalon lehet rendelni szept. 12 után (addig nyári szünet van).
XV 700/750/920/1000 (HITACHI) 1988-ig: 29.90€/db - Csak membrán! Lecserélni neked kell, a régi súberre kell rágyógyítani.
üdv!
1-2 kérdés! (megint )Az van hogy már említettem hogy egyenes kormánnyal vettem meg az xv 535-ösöm.Hamarosan megtudom venni hozzá az eredeti kormányt.De most néztem,hogy ugyan a bovdenek még talán elég hosszúak is lesznek,az első fékcső nem úgy tűnik.Szerintem az nagyon nem lesz jó.
szóval a kérdés:Hol lehet venni első fékcsövet?mert én sehol sem találok.(legalábbis kimondottan ehhez a típushoz)És mennyire lehet drága?Vagy milyen hosszút kell vennem?
Jól hallottad, van ilyen. De ez igazából 2002-2004 között kezdett elterjedni, az új V-star széria már kerámia kompozit bevonatos hengerrel készül, de ez a 80-as években sehol sem volt még.
Valvoline Motorcycle 4T 20W-50, Repsol Moto 4T 15W-50. Ez a kettő a legideálisabb, a Castrol-t hanyagold. Sajnos nem olyan a minősége, mint régen.
Ezt mondom én is, konstrukció függő a dolog. A VN 1500 nagy zabagép ilyen téren, de a Kawa GPZ900, az említett FZR, az XS triple széria mind csipeget az olajból. A nagy XV-nél is természetes, az említett pár deci szinte gyári előírás. :)
Üdv mindenkinek! Ha alkalmam adódik rákérdezek hogy milyen olaj van benne! A japán vasak olajfogyasztásához annyit szeretnék hozzáfűzni hogy a jelenlegi motorom egy Yamaha Fzr750 - es, ami pofátlanul képes 7 - 8 dl olajat is bezabálni 1000 km -en ! Egyáltalán nem füstöl, és a kipufogó is szép sötét szürkére van kiégve. Bár milyen fórumon rákérdeztem az olajfogyasztásra azt mondták hogy ez az Fzr - nél teljesen megszokott illetve átlagos. Ha meg lesz az xv első dolgom az lesz hogy lecserélem az olajat valamilyen jó minőségű általatok is ajánlt olajra. Amúgy milyen gyártótól, és milyen viszkozitású olaját érdemes bele tölteni?
Szia!
Lehet Neked van igazad írtam is ,hogy úgy hallottam....
De az olaj evés egy kicsit mégis ciki.Volt egy Lada szamarám és 17 évesen 98 000 km-rel egy deka olajat nem evett.Én ezért idegenkedem az olaj fogyasztástól. szovjet csoda nem ette akkor a japcsi motor se egye.
Az összes XV henger nem kerámiázott, hanem spéci krómacél ötvözet. A fúrás nem gond. Az olajfogyasztás 700 ccm felettieknél előfordul és normális, HA nem haladja meg az 1-2 decit 1000-enként. Ezt viszont az olaj minősége nagyban befolyásolja. Castrol ActEvo-ból közel 3-szor annyit fogyaszt egy nagy lökettérfogatú V2, mint pl. Valvoline Motorcycle 4T 20W-50-ből. Ezért lényeges, hogy most mi van benne.
A negatív csúcsot az 1500-ös Kawasaki Vulcan tartja, ami hibátlan állapotban is megeszi a maga 8 decijét olajból, de nem ritka az 1 literes olajfogyasztású sem!
Az 535-re valóban nem jellemző az olajfogyasztás, bár a meleg nyarakon 2-3 deci eltűnhet egy-egy szezon alatt (3-5 ekm), de zömében az kartergáz formájában történik.
Szia!
Szerintem kerüld el messzire ezt a vasat.Az olajat nem eheti egy üzembiztos rendben lévő motorblokk.Úgy tudom a a japán motoroknak a virágoknak is kerámia bevonatú egypár mikron mélységig a henger belső fala, a kopásállóság miatt, na most ha megfurják itthon a hengert akkor kérdezem mennyire lessz ez tartós a kerámia réteg eltünése után?
Ez a vas hulla nem neked való.
Ezt a "félelem keltő fejfedőd" hol sikerült beszerezni? Cím, elérhetőség....
blackiex! Tudunk időpontot egyeztetni? Mikor mész szakjavításra? Megyek "bojtárnak", ha lehet! Válasz magán E-mailba kérem.