Úgy néz ki, hogy megoldódik a probléma. Találtam végre egy olyan srácot aki minősített szerelője a Yamaha-nak. Ő nézi most át a vasat és talált megoldást, kis átalakítással. Mesélek és küldök fotót amikor kész van.
Mire gondolsz konkrétan? Ha a brumeszkosz-féle német rohambilire, az speciel termoplaszt műanyag, mint a legtöbb sisak.
Normál katonai sisak nem használható, a rendőrök ugranak rá.
Elvileg nem lenne szabad elkopnia ennyi idő alatt. Nehéz szétszedni, mert nagyon rá van préselődve a tengelyre. Nem volt más baja annak a szabadonfutónak? Valaki említette, hogy az övé el is van törve, nem te voltál?
A 37. és a 38. az, ami elkopik és nem lehet szinkonozni a karbikat, mert nagyon lötyög az egész. Amint látod a listán, csak "wishlist" opció van ezeknél az alkatrészeknél, mert nem lehet őket beszerezni. (wishlist = kívánságlista, azaz nem rendelhető, de ha kapnak pl. 10 db-ot, küldenek egy e-mailt, és ha elég hamar reagálsz, megveheted.) Sajnos azt kell mondanom, hogy erre kevés esély van, inkább azt mondom, hogy egy ügyes esztergályos legyártja neked a cuccot hozzá...
ATTIX1-nek és BALCKIEX-nek is köszönöm a választ!
Hogy morog, vagy kopog azt nem tudom megkülönböztetni. Nekem talán inkább morgásnak tűnt.
Nagy kár, mert egyébként szép a motor, még ha ütött-kopott is néhol.
Hát... nem könnyű ez a motorvásárlósdi.
A keret rá max 450-500. Mi a realitása egy Virago 535-nek ebben az árfekvésben?
Peace!tavaj nyaron ujitottam fel a szabadonfutot az oninditoba,ma indultam motoros talalkozora petribe...es megent futt.letezik hogy megent elkopot a 3 golyo?tavaj szerelo csinalta en othol szetudom szedni?es megjavitani?a szerelo is sokat kinlodot amig lejottek ott a dolgok...koszonom a vallaszt peace virago 535
Segíts már. Itt a robbantott ábrán melyik alkatrészt keressem? http://www.cmsnl.com/yamaha-xv...
Tőlük már rendeltem alkatrészt, akkor azt is megrendelném.
Nem fogsz kapni, ezt előre jelezném. Két hete XV700 karbit vadászok komlói haveromnak, egyetlen bontóban sincs. Se ebay, de itthon. Vagy aranyáron (300-400 dollár + posta), de akkor már inkább az egy-karbis átalakítást csinálnám meg (250 dollár + posta).
Először ezeket kell sorban kicserélni. Ha egyik se hoz javulást, akkor a trafó lehet gyanús, ha az is jó, akkor a fekete doboz...
Célszerű a két henger motyóit (kábel, pipa, gyertya, trafó) egymás közt cserélni. Ha a hiba vándorol, akkor az éppen átcserélt alkatrész a ludas.
Én tartózkodnék tőle. Ha a váltókar kapott, kaphatott a váltó is. Lehet, hogy az morog... Szerintem keress tovább.
A morgás eleve gyanús. Kis kopogás, fütyülés normális... De nem moroghat, az valami rendellenes fém-fém dolog lesz.
Szerintem igy nehéz erre jó választ adni. Nekem nem morog 47e km nél sem(Jó a szelepek már klatyognak) Meg kellenne nézned egy másik Viragot is a közelben. Az sem mindegy honnan jön. Generátor felől vagya kupung felöl. Lehet egy kilazult kuplung csavar is Ha a blokkbol jön középről az már gáz
Hali mindenkinek. Nem igazán ebbe a forumba tartozik de álltalános kérdés ez. Egy ismerösömnek drag 1100 nem megy az egyik henger. Van e valakinek valami tapasztalata, ötlete mi lehet a hiba? gyujtás? gyertya? pipa? kábel? Van e valami amit ilyenkor ezeken kivül is érdemes megnézni? Szerintem hasonló a motorja a 1100 viragohoz köszi
(Előre kell bocsátanom, hogy első motorról lenne szó és már 2x20 éves vagyok...)
A tanácsotokat szeretném kérni. Ma megnéztem egy eladó XV 535-öt Virago-t.
Dőltek már vele jobbra is meg balra is a nyomok alapján. Jobb oldalán a fékfolyadék ellenőrző van lesúrolva alaposan, a pedálon is látszik, valamint mind a két kipuffogó vége egy jó 2 cm-es darabon.
Bal oldalán a váltókar mintha kicsit rá lenne hajolva a blokkra és a blokkon látszanak is a horzsolás nyomai.
Ezután tehettek rá bukócsövet, mert azon nem találtam nyomokat.
Ezek a kicsi bajok, ezzel nem is nagyon foglalkoznék.
Ami jobban zavar az az, hogy az első blokkban járatás közben morgó hangot hallok. Volt ott egy - szerintem jó régi motoros is Harley-val, (semmi köze az eladó motorhoz) - de ezt a hangot nem tudta hogy mennyire lehet jellemző a Virago-ra. A Yamaha nem a területe igazán.
Szerintetek ez a hang komoly hibára utal?
Lehet az esések következménye?
Természetes hogy egy 1993-as motor (31.000 km) nem új, ezzel tisztában vagyok. A motor nagyon tetszik, éppen ki is tudnám fizetni - már a lélektani határon felett van - de ha ez a morgás nagyobb hiba jele akkor lehet meg kellene gondolnom.
Szia! Ezt a sisakot Debrecenben vettem 16 000 ft ért egy motoros boltban kivánságra beszerzik, a vaskereszteket rozsdamentes acél lemezből én gyártattam és poliroztattam 1000 ft per darabra jött ki a lemez ára ,kivágás, polirozás.
Na nem hosszú utakra, csak helyi szomszéd pukkasztásra.
Üdv.
Kb. egy hét alatt. Megbízhatóan, korrekt módon postázták.
Normál katonai sisak nem használható, a rendőrök ugranak rá.
Nagyon komoly ez az oldal. Mennyi idő alatt ért ide a megrendelt alkatrészt?
Hogy morog, vagy kopog azt nem tudom megkülönböztetni. Nekem talán inkább morgásnak tűnt.
Nagy kár, mert egyébként szép a motor, még ha ütött-kopott is néhol.
Hát... nem könnyű ez a motorvásárlósdi.
A keret rá max 450-500. Mi a realitása egy Virago 535-nek ebben az árfekvésben?
Köszönöm, Tamás
http://www.cmsnl.com/yamaha-xv...
Tőlük már rendeltem alkatrészt, akkor azt is megrendelném.
Köszi
Célszerű a két henger motyóit (kábel, pipa, gyertya, trafó) egymás közt cserélni. Ha a hiba vándorol, akkor az éppen átcserélt alkatrész a ludas.
A morgás eleve gyanús. Kis kopogás, fütyülés normális... De nem moroghat, az valami rendellenes fém-fém dolog lesz.
http://www.minimotorbolt.hu/in...
A plexire is kiváló!
(Előre kell bocsátanom, hogy első motorról lenne szó és már 2x20 éves vagyok...)
A tanácsotokat szeretném kérni. Ma megnéztem egy eladó XV 535-öt Virago-t.
Dőltek már vele jobbra is meg balra is a nyomok alapján. Jobb oldalán a fékfolyadék ellenőrző van lesúrolva alaposan, a pedálon is látszik, valamint mind a két kipuffogó vége egy jó 2 cm-es darabon.
Bal oldalán a váltókar mintha kicsit rá lenne hajolva a blokkra és a blokkon látszanak is a horzsolás nyomai.
Ezután tehettek rá bukócsövet, mert azon nem találtam nyomokat.
Ezek a kicsi bajok, ezzel nem is nagyon foglalkoznék.
Ami jobban zavar az az, hogy az első blokkban járatás közben morgó hangot hallok. Volt ott egy - szerintem jó régi motoros is Harley-val, (semmi köze az eladó motorhoz) - de ezt a hangot nem tudta hogy mennyire lehet jellemző a Virago-ra. A Yamaha nem a területe igazán.
Szerintetek ez a hang komoly hibára utal?
Lehet az esések következménye?
Természetes hogy egy 1993-as motor (31.000 km) nem új, ezzel tisztában vagyok. A motor nagyon tetszik, éppen ki is tudnám fizetni - már a lélektani határon felett van - de ha ez a morgás nagyobb hiba jele akkor lehet meg kellene gondolnom.
Köszönöm a válaszotokat - előre is!
Tamás
Az XV750se motoromhoz keresek karburátorok közötti rudazatot, mert ki van kopva. Van valami ötlet, hogy hol tudom megkérdezni?