Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mindkettőt. :)
Az olajra kérdezz rá, hogy milyen van benne, hogy meg tudjam mondani, miért eszi: azért, mert nem éppen neki való, vagy mert valami nem oké a motorral.
blackiex!
Mail ment, nem tudom melyik címedet használod inkább!
Ugyan már, dehogyis probléma, bármilyen észrevételt szíves fogadok hisz a döntés úgy is az enyém! Szó sem volt arról hogy nem indítja be, a próba kör is megvolt. Mint írtam az egyik henger ki kihagyott mivel a pipa lötyögött rajta, és ez volt az a henger ami füstölt. A másik henger tökéletesen, füst nélkül üzemelt! A tulaj, szimpatikus, szerintem teljesen megbízható, nem az a mellébeszélős típus. Elmondása szerint évtizedek óta foglakozik motorokkal. A műhelyében volt egy sor 4 - es Honda atomjaira robbantva és valami orosz oldalkocsis gép amit most fejezett be. Ja meg valami angol traktor szintén szétkapva. Szóval az az igazi bütykölgetős ezermester típus. Nem hiszem hogy le akarna húzni, a motoron is látszik hogy foglalkoztak vele úgyhogy bizakodom Az ára is barátina tűnik az 1000 - es chopperekéhez képest, 380 ban állapodtunk meg. Esztétikailag némi foglakozást igényel mivel a saját ízlésem szerint akarom csinosítgatni. Nagyjából ennyi és még egyszer köszönöm a jótanácsokat! Ha meg lesz jelentkezem
csak egy jó tanács: Nehogy meg vedd! Vagy készülj fel hogy nagyon sokat fogsz rá még költeni!ha ennyire eszi az olajat,+füstöl,akkor nagyon szarrá van már!
Szia Nasterix! Brumeszkosznak igaza van a motor ügyben,ha neked van vasad és bejelentkezik a vevő Te nem indítod el?Na ne, ne legyél naiv.De a Te pénzed itt csak jó tanácsot próbálnak adni ha megfogadod vagy nem neked fog fájni.Bocs ,hogy bele bugyborékoltam széles utat.daffos
Szia!
Nem tudom mennyit akarsz adni a vasért de ha ennyire eszi az olajat
egy fityinget sem adnék érte. Most motorozni akarsz vagy állandóan költeni rá? Az enyém 535 -ös de egy deka olajat nem eszik és ameddig jó a motorja addig nem is ehet,a Japcsik nem úgy rakták össze,hogy 1000 km-ként olajat keljen utántölteni.Ha eszi az olajat akkor keres másikat!
Egy Japán motor nem eszi az olajat ameddog jó, na meg atöbbi sem ezek nem szelepszárszimering nélküli skoda oktáviák.
Gőzöm nincs milyen olaj van benne. Az egyik henger füstöl, ha jól emlékszem éppen az új és ki - ki hagyott. A gyertya pipával volt valami gond, nem illeszkedett tökéletesen. Ezt már orvosolta a tulaj és csinált egy karbi szinkront. Most állítólag tökéletesen müxik. Amikor voltam megnézni a motort, már pár hónapja állt, nem volt beindítva viszont így is szinte pöcre indult. Remélem nem lesz vele gondom.
Ha fos olaj van benne, akkor sajnos igen. Normális ásványi 20W-50 olajból max 1-2 decit ehet 1000 km-enként maximum. Füstöl is egyébként?
Na ez jó hír! Ha elhozom szerintem az lesz az első hogy lecserélem az olajat. Milyet érdemes használni? A tulaj szerint eszi az olajat, kb. 5-6dl/1000 km. Ez normális ?
A hengerek közötti kompresszió különbség annyira nem lehet nagy, hogy gondot okozzon. Sok 50-60 ekm futás utáni XV-ben alig kevesebb a gyárinál. A karburátor szinkronozás elegendő, az kikompenzálja a különbséget.
Ez új önindítós.
Itt a lényeg, a másik oldal annyira nem releváns (a blokkok jobb oldala 84-86 között egyforma, a bal oldala viszont nem).
Lehetséges!itt egy kép a jobb oldaláról is!
A hátsó hengerébe bele volt szakadva az egyik szelep. Ezt kicserélték, most új dugó, hajtókar, és szelep van ebben a hengerben. Azt viszont nem tudom hogy ebben hüvely van, vagy felfúrják ilyenkor!?Az elsőhöz nem nyúltak. Befolyásolhat ez valamit? Értem ez alatt hogy (illetve gondolom) nem egyforma a kompresszió. Ha az első hengert is fel szeretném újítani ez kb. mennyibe fájna? Ja, és újabb 86 utáni modellekről átpakolható e az önindító?
Akkor az nem 1983-as. A blokk bal oldala árulkodik. Ez új generációs önindítóval van ellátva.
Igen, róla van szó. Köszi a tippet, tényleg jó kis oldal!
Apropó... Ez az a szóban forgó vas, ami a képen van?
1986 előttieknél 100%, hogy előjön az önindító betegsége. A Virago.ro oldalon bővebben le van írva, a megoldás úgyszintén.
Gyengeségei nem nagyon vannak, jól megtervezett vas. A porlasztóhoz nehéz alkatrészt találni, de nem lehetetlen. Az önindító baja közismert. Más gond nem jellemző.
Üdv mindenkinek!
Úgy néz ki hogy én is hamarosan csatlakozom a clubhoz (ha minden terv szerint halad) ! A kiszemelt motor egy 1983 - as Xv1000se átépítve. Az itt jelen lévők közül volt már valakinek tapasztalata ezzel a típussal kapcsolatban? Mire érdemes odafigyelni, mik a gyenge pontjai? Az önindító problémájáról már olvasgattam, ez mennyire gyakori tünet? Köszi a válaszokat
Előre utalással megy a dolog. Sok infó van róla magyarul, Google-be beírod hogy "ebay" és csak magyar találatokat kérsz, egy csomóan leírják, hogy kell vásárolni. Egy röpke összefoglaló:

http://www.technet.hu/notebook...

Ja, és igen... Én sokmindent vettem már, közel 100 cuccot, de nem csak a motorhoz, a maszek melómhoz is innen hozatok szajrét (GSM szerelés).
ja és átvételkor kell fizetni?vagy előre elutalni?
aha..így is nagyon jó áron találok ezt-azt.fura... remélem tényleg csak annyi a posta amennyit ír...te már rendeltél innen?
Igen, sokminden van. A posta súlytól és értéktől függően 5$ és 100$ között alakulhat, attól függ, hogy egy pár szimmeringet veszel vagy egy fél blokkot.
Egy karburátor (2 kg) olyan 40-50$ körüli postaköltség. A fékbetét postája csak 15-20 $. Eladótól is függ. Ha a szűrési kritériumot úgy adod meg, hogy ár+posta szerint rendezzen ("Price + shipping: lowest first"), ki lehet választani a célországot és akkor látni fogod.
Vállalom.
az ebay-n tényleg minden van ami kellhet a virago-k hoz...de vajon mennyibe kerül mondjuk az usa-ból a posta? te már rendeltél innen valamit?