Szia! A blok baloldalán ha a motoron ülsz akkor az a bal lábad,pontosan lazára kell hagyni a bowdent egy kicsit és a kuplung karnál lévő csavarral kell beállítani a holtjátékot. Ha megmozdítod a kuplung kart akkor kb 1,5 mm mozgás után (a kartövében kell nézni) ,kell mozdulni lent a blokk oldalán a jelző tüskének,aminek egybe kell esnie a blokkon lévő jelöléssel alapállapotban.
A másik oldalon a nyomorudat úgy kell beállítani, ahogy blackiex lirta a megadott hozzászolásban
Az enyémen is nehéz meleg motornál megtalálni az ürest.
A lehető legkisebb holtjátékot fogok állitani.
De közben azt vettem észre, hogy az előző tulaj által feltett markolat / ami szép is, jó is / kb. 6 mm falvastagságú, ha mondjuk csak 2-3 mm volna az már adna néhány tized mm mozgást a lamelláknál. Sajnálom ezeket a markolatokat, mert jó a fogásuk mutatósak is, de lehet, hogy lecserélem őket.
De előtte csinálok egy próbát markolat nélkül, tekerek a csőre valami kis szövetet szigszallaggal.
Peace.Nah mar minden klapol, nincs semmi gond, nagyon tep a gep, nincs az a suvutes gyorsitasnal, kiengedem a kuplungot es mar megy mint a szelvesz...mindenkinek ajanlom a rugo cseret nem kerul sokba es mintha uj motort kaptam volna..peace
Nálam baloldalt a kis yamaha feliratú müagyag delki mögött a vázon belül.
Dreddbironak meg talán valamivel arréb.
Szerinem ha végigbogarászod megtalálod, tul sok minden ilyesmi nincs.
Megnézni a gererátor tekercselésének ellenálását érdemes(lehet)
3 tekercs van benne 3 egyforma ellenálást kell mérned.
Előfordulhat szakadás vagy zárlat de inkáb a szabályzó szokott tönkremenni.
Az nem javitható, keeway SS vagy talán a Cruiser jó bele és nem is eszeveszett drága.
Nemrég itt is hirdettek, olvass vissza,
Sajnos a spamhullam nem ert veget a virago.ro forumon. Megtakaritottam a sok hulyesegtol, es megszigoritottam a regisztraciot. Egyreszt a regisztraciohoz el kell vegezni egy egyszeru szamtani muveletetet, mondjuk mennyi 8*10, hogy a gep tudja, hogy nem robot vagy, masreszt kell engedelyezzem a felhasznalo hozzafereset. de altalaban 1-2 nap alatt biztos nezem az emailt es engedelyezem. ha lenne valaki, aki besegitene, betennem adminisztratornak, s akkor ez is hamarabb menne... sajnalom, tenyleg sajnalom, de muszaly ezt csinaljam, maskepp tonkremegy a forum...
a reg. urlap jelenleg angolul van, de igyekszem magayritani.
Kosz szeppen a segitseget,hat probalkoztam velle kifeszitetem amenyire csak tudtam a bowdent ott lent a blkoknal, ahol lehet allitani baromi nehez volt behuznom a kuplungot de akkor se tudtam tolna ha egyesbe tettem, blokolta....peace
Peace.oszeraktam a gepet nagyjabol, csak meg a kipuffogo nincs a helyen mert kell hegesztesek rajta v.mit.beinditani nem tudom meg de azt vettem eszre hogy beteszem sebessegbe behuzom a kuplungot es csak sebesegbe van nem valasza le a motorol....akkor most mi van kel v.min allitani is?peace
Szia!
Az öt darab csavart amiből egy neked beletört 8 NM-rel kell meghúzni,
(Newton méter).
Aszervizmanuáll 399 oldala 2-es táblázat,a 377 oldalon is van nyomaték táblázat de ott nem találltam adekniről semmit.Szeritem érzéssel kell meghúzni.
Sziasztok!Gratulálok a vashoz,sok örömet és jó egészséget hozzá.
Írod,hogy nem sok mindenkit érdekel ez nem így van,ez a fórum olyan mint egy nagy család,a vasárnapi ebédnél,itt kikérheted az itt lévők véleményét.Bátran mondhatom időfügevényétől akár pillanat alatt választ kapsz rá.Blackiex tanácsát fogad meg,mert a láncos és a kardános között órási a különbség főleg gáz elvételkor. Azért a vasról dobjál föl egy-két képet legalább a nyálamat had csorgassam utána.üdv daffos
Felfedeztem, hogy ezzen a tengelyen van egy allatet a a kuplung tarcsa allat es egy ilyen fogazot tengelyen van de visszont oda hatra van esve es eleg sok kotyogasa van...ez igy termeszetes?peace
Peace.ugy is tettem,nem piszkaltam ithol, szepen kiszedtek, vettem csavart es beszereztem egy nyomatek kulcsot is, nem erzem hogy erosen huztam volna meg lehet kivolt gyengulve....jah nem tudnal segiteni hogy mennyivel kell meghuzni ezzeket a csavarokat, vagy hol tudnam ezt megnezni...peace kosz a segitseget
Eddig 125 cm3 volt a legnagyobb .Nagyon vigyázok az tuti.
Lebőgni sem akarok meg nagyfiúskodni sem.Tisztelem a gépet ami alattam lesz.Köszönöm az intelmeket.
Szia blackiex !
Köszönöm szépen a segítséget, ebben az irányban fogok elindulni .
A magánvéleményeddel is egyet értek, valóban nem erre találták ki.
A hibát kb. 1500 km használat után vettem észre, negyedikben, előzés közben, amikor mindenképpen húznom kellett. Ezután teszt jelleggel kipróbáltam, hogy mikor jelentkezik a rángatás, és az előzőekben leírtakat tapasztaltam. Normál körülmények között észre sem venni, az ember már jóval korábban feljebb vált. Egyébként 90- 100 közt használom , úgy érzem neki, és nekem is ez a kényelmes, csak az zavar rettenetesen, hogy tudom, nem tökéletes a vas. Még egyszer köszönöm a segítséget.
Széles utat !
Ha ez az első, akkor nagyon óvatosan vezess az első 1000-2000 km-en, mert az 1000 cm3 nagy meglepetéseket tud okozni még a rutinosaknak is, ha olyanok az útviszonyok.
Komolyan mondom, az 1000-es XV-vel vigyázni kell, mert már alacsony fordulaton is kifordulhat alólad! Amíg nem szoktál hozzá az erejéhez, nagyon finoman a gázzal!
Ellenőrizd a benzinszintet a karbikban (még az is lehet, hogy egy kis víz van az alján az úszóházban), aztán állítani kell egy szinkront. Az majd megoldja a gondot.
Egyébként - magánvélemény, de elmondom - nem kellene így gyilkolnod a vasat, nem erre van kitalálva, nem is tesz jót neki. Ha neked ez a menetteljesítmény kevés, másik vas után kellene nézned.
Na, az fasza... Ehhez speciális szerszám kell, amivel ki lehet hajtani a csavart. Szerintem holnap vidd el egy gépműhelybe, ahol kiszedik neked, veszel egy másik csavart, ami méretre stimmel és összerakod.
A másik oldalon a nyomorudat úgy kell beállítani, ahogy blackiex lirta a megadott hozzászolásban