Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Persze!

Dobnál egy ímélt?
birolaci123 kukac citromail pont hu

Majd ott megadom az elérhetőségét!

Laci
Szia
Nem hiszem hogy bármiben befolyásolná.
Én viszont azt kérdezném, hogy milyen festéket használnál, illetve előtte milyen műveleteket végzel?
Csiszolás, stb...
Mert én is gondolkozom rajta egy idege...:)
Előre is köszi a segítséget!
Hello!
A hengerek bordás részeit lefújnám hőálló matt fekete festékkel ("bobberesítem" a gépet kicsit).Szerintetek befolyásolja a hőleadást a festék olyan mértékben ami gondot okozhat?
Szia,
Adnál egy telefonszámot, vagy címet, hogy beszéljek vele?
szia

Tuti megtudja csinálni, ért hozzá a csóka, amúgy tanár egy motorszerelő szakiskolában.
Persze ez nem jelent semmit még, de elég sokan járnak hozzá, szerel ő KTM-től kezdve minden félét fajtát.
Ha van alap szerelős rutinod hozzá és nem félsz, hogy rosszul időzíted a vezérlést, akkor a szervízkönyv alapján nem nehéz megcsinálni.
Ezt már párszor kibeszéltük. Nincs tartalék csap, a szintjelző elektronika egy adott benzinszintnél benyomja a piros lámpát és kikapcsolja a szivattyút. Akkor átkapcsolod RES-re, és a szivattyú tovább megy. Nézd meg a kapcsrajzot a szervízkönyvben, csekkold le a vezetékeket is. Az izzót a visszajelzőben szintén. Valamint a biztosítéktábla is megérdemel egy ellenőrzést.
A mechanikus csap csak elzár vagy nyit, nincs rajta RES szerintem.
Utálom ezt a megoldást, ha 1100-esem lenne (hasonlóan van megoldva), b@sznám le róla a tankot iziben és tennék rá csapos 750-esét. Az a tuti.
elfelejtettem hogy 535.- vagy 400.-s és 250.-shez is jó!
Halli mindenkinek! Ha valakinek kell egy keeway fesszabályzó bevezetékezve írjon! 6000 Ft postával együtt!
Hali!
Aki már cserélt a 250-esen vezérműláncot, leirthatná a menetét meg hogy mit, hol vett hozzá.
Köszi.
Hajdú megye, északi csücsök, de ha biztos megoldja a problémámat, lemegyek Szegedre!
Misi
Szevasztok !
Reggel munkábajövet ,át kellett kapcsolnom tartalékra /XV535/
semmi eredmény. Hol van az elektromos tartalék csap ,és mit kell megnézni ilyenkor ?
Az alsó tartálynál levő mechanikussal azért godolom át lehet állni tartalékra ilyenkor , és annak melyik állása a tartalék ? Még sosem használtam .
Rendben,megvizsgálom.Köszi!
Neked is csak ugyanazt tudom mondani, amit többeknek a közelmúltban: a kupplung környékén kell nézelődnöd lelazult kosár, fedőlap vagy kiverődött csapágy után.
Szia!

Tökéletes lett , csak mintha rövid lenne a kuplung kar útja de ez lehet azért van mert a régit eltörtem a satuban egyenesítésközben és amit vettem 1770ft-ért az Tajvani utángyártott.
hali blackiex!Lebontottam a dekliket.(illetve a kipufogónál vannak gondok,a dekli mozog már de nem lehet levenni,csak ha a kipufogót is leveszem.azt meg elég nehéz lesz.a könyököket sikerült ugyan kicsavaroznom..de a bilincsek eléggé be vannak rohadva..na de majd megoldom)
na szal az lenne a kérdésem,hogy olvastam már a fura hangokról.de nem tudom hogy ilyent is tapasztalt-e valaki: amikor elindítom a motort semmi..kuplung behúzás,és akkor már kattog valami vagy kopog.ha kiengedem akkor megint nem kopog.szóval most hogy le van+le lesz bontva a dekli,mit érdemes megnézni?mitől lehet? amúgy 92es 535ös virág elvileg 27000km-el.
Pontosan így. Netán elégedetlen vagy a kupplungoddal? Most jónak kellene lennie.
Szia! Nekem le volt lazulva a kuplungfedél és azt a tanácsot kaptam,hogy a nyomorúd csavarját tekerjem be tövig és onnan vegyek vissza egy félfordulatot és utánna rögzitsem.
Szerínted így kell beállítani?
Merthogy... Lásd a képet.
Te vagy az 5G5 motorszámú, ugye?
Rendben. Holnap lemérem és írok.
A kupplungot nézzétek meg, nincs-e lelazulva a kosár vagy a kupplungfedél. Első körben erre gyanakszom.
Mérd le a villádat. Az XV750SE nem lehet 87-es, 83-ig gyártották.
Elvileg a te villádra 37X48-as kell.
Mondtam már, a papíroknak nem szabad hinni. Csak a motor/vázszámnak.
Szia

Hova valósi vagy?
Szegeden tudok egy jó szerelőt..
Sziasztok,
Nagyon kellene a segítségetek. Az 535-ömön 100-tól elindul egy rezgés és 120-nál már szinte elviselhetetlen. A lábtartó adja át a lábamnak az meg az egész gerincemnek. Néha a lábam és a fenekem is elzsibbad.
Voltam centíroztatni a kerekeket, úgy gondolom nem ez a gond. Ha szétkapcsolom menet közben a kuplungot, nem érzem a rezgést. Voltam szerelőnél is, rátette a gépet valamilyen műszerre és mutatta, hogy a 2 oszlopban a led lámpák többé kevésbé egyszerre villannak fel - azaz a hengerek szinkronban járnak, mondta ő. Olvastam, hogy a Viragónak alapból van egy kis rezgése, de mivel ilyet csak az idén észleltem, úgy gondolom valami mástól lehet, ez az elviselhetetlen rezgés. Nagyon örülnék a segítségnek, vagy valakinek a címének, telefon számának, aki segítene.
Előre is kösz
Misi