Szia
Nem hiszem hogy bármiben befolyásolná.
Én viszont azt kérdezném, hogy milyen festéket használnál, illetve előtte milyen műveleteket végzel?
Csiszolás, stb...
Mert én is gondolkozom rajta egy idege...:)
Előre is köszi a segítséget!
Hello!
A hengerek bordás részeit lefújnám hőálló matt fekete festékkel ("bobberesítem" a gépet kicsit).Szerintetek befolyásolja a hőleadást a festék olyan mértékben ami gondot okozhat?
Tuti megtudja csinálni, ért hozzá a csóka, amúgy tanár egy motorszerelő szakiskolában.
Persze ez nem jelent semmit még, de elég sokan járnak hozzá, szerel ő KTM-től kezdve minden félét fajtát.
Ezt már párszor kibeszéltük. Nincs tartalék csap, a szintjelző elektronika egy adott benzinszintnél benyomja a piros lámpát és kikapcsolja a szivattyút. Akkor átkapcsolod RES-re, és a szivattyú tovább megy. Nézd meg a kapcsrajzot a szervízkönyvben, csekkold le a vezetékeket is. Az izzót a visszajelzőben szintén. Valamint a biztosítéktábla is megérdemel egy ellenőrzést.
A mechanikus csap csak elzár vagy nyit, nincs rajta RES szerintem.
Utálom ezt a megoldást, ha 1100-esem lenne (hasonlóan van megoldva), b@sznám le róla a tankot iziben és tennék rá csapos 750-esét. Az a tuti.
Szevasztok !
Reggel munkábajövet ,át kellett kapcsolnom tartalékra /XV535/
semmi eredmény. Hol van az elektromos tartalék csap ,és mit kell megnézni ilyenkor ?
Az alsó tartálynál levő mechanikussal azért godolom át lehet állni tartalékra ilyenkor , és annak melyik állása a tartalék ? Még sosem használtam .
Neked is csak ugyanazt tudom mondani, amit többeknek a közelmúltban: a kupplung környékén kell nézelődnöd lelazult kosár, fedőlap vagy kiverődött csapágy után.
Tökéletes lett , csak mintha rövid lenne a kuplung kar útja de ez lehet azért van mert a régit eltörtem a satuban egyenesítésközben és amit vettem 1770ft-ért az Tajvani utángyártott.
hali blackiex!Lebontottam a dekliket.(illetve a kipufogónál vannak gondok,a dekli mozog már de nem lehet levenni,csak ha a kipufogót is leveszem.azt meg elég nehéz lesz.a könyököket sikerült ugyan kicsavaroznom..de a bilincsek eléggé be vannak rohadva..na de majd megoldom)
na szal az lenne a kérdésem,hogy olvastam már a fura hangokról.de nem tudom hogy ilyent is tapasztalt-e valaki: amikor elindítom a motort semmi..kuplung behúzás,és akkor már kattog valami vagy kopog.ha kiengedem akkor megint nem kopog.szóval most hogy le van+le lesz bontva a dekli,mit érdemes megnézni?mitől lehet? amúgy 92es 535ös virág elvileg 27000km-el.
Szia! Nekem le volt lazulva a kuplungfedél és azt a tanácsot kaptam,hogy a nyomorúd csavarját tekerjem be tövig és onnan vegyek vissza egy félfordulatot és utánna rögzitsem.
Szerínted így kell beállítani?
Mérd le a villádat. Az XV750SE nem lehet 87-es, 83-ig gyártották.
Elvileg a te villádra 37X48-as kell.
Mondtam már, a papíroknak nem szabad hinni. Csak a motor/vázszámnak.
Sziasztok,
Nagyon kellene a segítségetek. Az 535-ömön 100-tól elindul egy rezgés és 120-nál már szinte elviselhetetlen. A lábtartó adja át a lábamnak az meg az egész gerincemnek. Néha a lábam és a fenekem is elzsibbad.
Voltam centíroztatni a kerekeket, úgy gondolom nem ez a gond. Ha szétkapcsolom menet közben a kuplungot, nem érzem a rezgést. Voltam szerelőnél is, rátette a gépet valamilyen műszerre és mutatta, hogy a 2 oszlopban a led lámpák többé kevésbé egyszerre villannak fel - azaz a hengerek szinkronban járnak, mondta ő. Olvastam, hogy a Viragónak alapból van egy kis rezgése, de mivel ilyet csak az idén észleltem, úgy gondolom valami mástól lehet, ez az elviselhetetlen rezgés. Nagyon örülnék a segítségnek, vagy valakinek a címének, telefon számának, aki segítene.
Előre is kösz
Misi
Dobnál egy ímélt?
birolaci123 kukac citromail pont hu
Majd ott megadom az elérhetőségét!
Laci