Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Még mielőtt a flex előkerülne, tessék leellenőrizni a hengernél a kipufogó könyök rögzítő csavarokat, esetleg a könyök tömítőgyűrűjét. Ha ott nem oké valami, attól hallhattok olyan hangot, mintha valami kopogna a dobban.
Nem hibázott itt senki, hanem rengeteget segítesz a közösségnek. Folyamatos köszönet érte!
Ha valakit érdekel 400-s vagy 535.-s kipufogó közép dob nélkül 10 ezerért!
Üdv
Dreddbiró bácsi :) szándékozik ablakot nyitni az alsó dobon, neki is zörög benne valami.
Szerintem beszámol ha eljut odáig.


végyé
Nagy hiba!
Van Simson 425s motorod?
A világ legszebb motorja.
Nekem (is) volt, de én balga eladtam.
Szevasz!
Én nem hibáztatalak csak nem értettem azt a részét a rajzon lévő nyilaknak.
Igazság szerint mindegy, hogy levegő vagy benzin járkál-e a másik csőben. Gondolom a dolog elve így is érthető.
Mint tudjátok, XV 700-am van, 535-ösről amit tudok, annak java részét a szervízkönyvből, külföldi fórumokból tudom. Az ábrán (nekem legalábbis) nem látszik, hogy melyik a vastagabb és hogy hová megy. Ennyit én is hibázhatok, nem? :)
Hát az elég furi,mert én úgy tudom,hogy az a dob üres.Rácsatlakoznak a csövek és lecsatlakoznak.Nem tudom mi kerülhetett bele,ha a hang valóban onnan jön egyáltalán.
Üdv Mindenkinek!
Nem oly rég én is beléptem a Virago-sok táborába egy 250-es géppel! Több hónappal vásárlás előtt már rendszeresen olvastam a fórumot és sok infóra tettem szert. Most azt szeretném megtudni, hogy valaki belenézett-e (szétvágta-e) már a váz alatti kipufogódobot? Nagyon zörög benne v.mi, amikor a moci felmelegszik. Előre is köszönöm!
Sziasztok!
A leírás korrekt, az én vasam is köhögött, dugulásra tippeltem, nekiálltam kitakarítani. Kiszedtem az alsó tankot, és kitakarítottam a szűrőket a mágnesszelepen (a szívó csövek végén is vannak szűrők ami tele volt mocsokkal) Az alsó tankban van egy csőr, ami az ülepítésre szolgál, kb. 50 ml hely van ott a mocsoknak. Ha az elektromos szelepet leszereled egy hajlított eszközzel fel lehet lazítani és alaposan át kell mosni. Sok Virago döglik hosszú ideig így az üledék összeáll, összetapad ébredés után valószínűleg valamennyi belemosódik a szűrőbe. Érdemes kitakarítani! - az én akcióm sikeres volt.
Szia!
Igen így már érthető miért van két kifolyónyílás a felső tankon egy vastagabb és egy vékonyabb,és a vastagabb tényleg lejjebb van mint a vékonyabb.
Ezzel biztosítja a tágulást az alsó tankban
Én ezt úgy értelmeztem, hogy a vékonyabbik cső csak szellőzteti az alsó tankot, minekutána az zárt. Ezt azért gondolom, mert az oldalsó kivezetés az nem a tank aljára vezet, hanem a tankon belül folytatódik, a tetejéig.
Szia!
Hogy is van ez már az elején elvesztem a fonalat a 20-as csövön is meg a 18-ason is kifelé jön a nafta a felső tankból minek jön kétcsövön?
A japcsik ennél sporolósabbak.
Az a gyanúm, hogy 1990 utáni, két tankos. Namost... A benzin útja elég trükkös az 535-ön. A felső tankból lemegy az alsóba, annak az alján van az útválasztó mágnesszelep, onnan visszafut a tankba alulról, ahol egy belső csövön keresztül felmegy az alsó tank tetején levő kis csutorához. Abból a csutorából szívja le a pumpa a benzint az üzemanygaszűrőn át, majd pumpálja tovább a karbik felé.

Amíg elég magasan van a benzinszint, a felső tankból lecsorog az alsóba, ahol az ábrán jelölt helyről megy a nafta a karbiba. Ha a mágnesszelep benyúló csövének tetején levő lyuk alá esik a benzinszint, a motor leáll. Átkapcsolsz RES-re, akkor a relé kattan (ezt hallod) és bekapcsol ismét a benzin pumpa, VALAMINT EZZEL EGYIDŐBEN kapcsol a mágnesszelep a tank alján és elzárja a felső furatát, ugyanakkor kinyitja az alsót. A 90 előttieken ez a szelep manuális és csak elzárni vagy megnyitni lehet!

A mágnesszelep állandóra nyitva van nálad, ez okozza, hogy nincs tartalék-állásod a kapcsolón. Ezt okozhatka a vezetékelés hibája (zárlat vagy szakadás valahol), de a mágnesszelep beragadása is. A szelep alsó furata ugyanis a tank ajlán összegyűlt retket is a nyakába kapja, ez pedig kiakaszthatja a szelepet vagy eltömíti a tartalék állás furatait, járatait. Szétszedhető, és kipucolható eszköz szerencsére.

Mellékeltem ábrákat a további értelmezéshez.
Mikor a vas?
A neten vettem.
Hol veszed a festéket?
Neten, avagy boltban?
Kösz Blackiex !
Az enyémen nincs visszajelző lámpa . Kapcsolgatáskor hallani halk kattogást . Holnap megnézem .
Jövő hét első felében.Majd dobok fel képeket!
Mikor készülsz ezt megejteni?
Mert rakhatnál 1-2 képet hogy még is hogyan sikerült, most nagyon felizgattad a fantáziámat :O
Hát a porfújás elég macerás lenne.Ezek a festékek teljesen jó spray kivitellel rendelkeznek,nagyon jól terül,gyorsan szárad,utána pedig a ráégetést egy fél óra-órás motorozással lehet elérni,miközben a ráégési folyamat közben némi füst keletkezik.Ha az teljesen megszünik,a festék ki van keményedve és a folyamat ezzel le is zárul.Jól meg lehet csinálni,már láttam ezzel a festékkel fújt motort,én csak a hőelvezetés miatt voltam kétségben.
És gondolom porfújás
Én személy szerint ColorWorks High Temp 650°C festéket vettem.A legtöbb erre használható festék ennyit bír,vagy esetleg 700-at,ahogy a neten nézegettem.Én csak a szennyeződést fogom letisztítani róla,nem csiszolom külön,nekem elég érdes a borda felülete,a festék biztosan meg fog tapadni.Ehhez a festékhez nincs szükség alapozóra sem.