Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia! Blackix!
Hogyan lehet a vezérműlánc ciripelését fülre megállapítani és van e rá a cserén kívül más gyógyszer?
A múltkori szelepállítás nem oldotta meg a problémát ,ha bemelegszik a blokk akkor mintha ciripelő hangot hallanék vez.lánc felől.
Halk kopogás alapjáraton hallható a főtengely felől, de az normális, ha mély tónusú. Szelep és vezérműciripelés nem jellemző. Fél-háromnegyed gázig halk sípolás szerű hangot kell hallanod, az az egészséges blokk egyik ismertetőjegye. Fémes súrlódó hang kizáró ok. Olajszintet ellenőrizd le a motoron, mielőtt meghallgatod, sokan trükköznek azzal, hogy túltöltik, hogy elnyomja a blokk zajait.
A kardán erős motorfékezésnél nem recseghet, viszont a búgását gyári kipufogónál lehet hallani, de az normális. Nagyjából ennyi.
Lehetőleg kevés ex-gazdást keress, minél gyáribb állapotban.
hello

15 éves koromtól motoroztam kb 25 éves koromig.
Legnagyobb motor 350-es CZ volt.

Azóta autózom.
Mondhatom semmi tapasztalatom nincs.
Robogóból valamivel több mint 3000 km van mögöttem BP-i közlekedésben, ezt ma is művelem mivel a fene se fog autóval dugóban állni. :-)

A motorokhoz nem értek, de az alapok megvannak. Leragadtam a traktor MTZ-50 ill. faros buszmotornál, annak az adagolóit még anno be tudtam állítani. De azóta volt némi fejlődés :-)

Úgy gondolom a fülem jó a motorokhoz.
Peugeot 206 esetében fülre meghallottam egy konstrukciós hibát hibás ékszíj vonalvezetés, e ezáltal kopogott valami, ki is javították az autómon, ill. Mitsubishi Carisma esetén meghallottam a nyeles-tengely csapágy problémát. stb.
De ne felejtsük el nap-mint nap ezt hallgatom.
Viszont virago-t NEM! Er-go ehhez sem értek ilyen szempontból.

kb. ennyi.
Szia ime a mail cím, kiváncsian várom a véleményed.
ujtordaikovari kukac gmail pont com.
Használható-e, az a rozsda mennyiségétől függ. Ha kráteresre korrodált, akkor egy kalap szamócát nem ér. A gond az, hogy ezt csak akkor látod, amikor már nekiállsz a felújításának.
Ha csak kis felületi rozsda van, azt vékony szálú bronz vagy cinkszálas, fúróba fogható kefével lehet kicsiszolni. Nem tudom szóban elmagyarázni, hogy néz ki, hasonlít az üvegmosóra. Ebben a videóban 0:40-nél van egy ilyen eszköz (amúgy nagyon jó film):

http://youtu.be/D9SuBD6tN80
Sziasztok

Nos úgy tettem, ahogy mondtad blackiex...
Bár eleinte kicsit megijedtem, hogy mennyire füstöl a motor, ahogy kimostam a hengereket:) Mint a gőzmozdony...
De azóta letoltam vele 200-250km-t és tartja az olaj szintet, még nyúzom egy darabig, és majd adja az magát.
A másik, találtam neten olcsó pénzért xv250-es első hengert.
A bajom bele, hogy árvízkárosult, meg van rozsdálva a henger, azt hogy távolíthatnám el onnan, vagy egyáltalán használható-e?

Laci
Visszakérdezek... Motorokkal hogy állsz? Mennyit vezettél, mennyi műszaki tapasztalatod van? Mert ezek fontosak a jó vételnél. Laikus fülnek a jó XV is zajos lehet, vagy fordítva: olyat vennél meg, ami széthullik hamar.
Én itthon vettem egyet ha akarod tudni a véleményemet akkor adj egy privát emailt és írok.
Üdvözletem Mindenkinek!

Segítséget szeretnék kérni.

Nagyon tetszik a Virago és gondolkodom egy használt 535 vételén.
Azonban azt szeretném megtudni, hogy egy idősebb pl 1990-2000 közötti motor esetében mik azok a dolgok, amikre érdemes odafigyelni.

Előre is köszönöm.
Sajnos ennel nagyobba nem talaltam en sem
Így passzolom... Ha háttérnek kellett volna, vagy ilyesmi, leht, hogy találtam volna, de így nincs tippem.
Üdv
Nemtom.
Ami jól nagyitható


végyé
Mekkora kellene?
Üdv
Köszi aztán megtaláltam azt is, köszönet érte de nem igen nagyitható :(


végyé
Namost ha nagyobbat keresel, lejjebb Predatory beküldte már. 800X500-as.
itt érdeklődj!(az 535-é is jó) : http://bontospityu.hupont.hu/

vagy: http://www.motorbonto.hu/bonto...
Halli! Valaki nem tud véletlen 400.-s viragóra ülést ?!? Az sem baj ha szakadt! Köszönöm előre is mindenkinek!
Üdv

Igen az lenne, hogy lehet normál méretben felelni?


végyé
A szükséges olaj mennyiségét nem tudom fejből, de a Virago.ro oldalon megvan minden típus adata. 3 literre emlékszem.

A dekli leszedése és visszarakása nem egy nehéz móka. Nem nagyon tudod elrontani.
amúgy azért gondoltam,hogy nem mind1,hogy milyen csavart teszek be,mert elég forró szokott lenni a blokk.
oké.köszi.és valami amire figyeljek?nem vagyok nagy szerelő,de gondolom dekli le+felrakáshoz nem kell nagy tudás...vagy de? ja és olaj mennyi kell az 535be?ebbe is 3,5 liter?(szűrőt nem kell cserélnem)

előre is köszi!
Szia Sajnos nem nagyon vagyok gépközelben ha problémád van a kuplungszereléssel hivj bármikor ezen a számon: 06 20 239-4177 visszahivlak.
Tedd vissza nyugodtan, amit leeresztettél. Az semmi.
A dekli csavarjainek nem kell bivalyerősnek lenni, a kommersz 8.8-as is megfelelő.