Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát 20w50 valvoline volt benne, most tettem bele 20w50 mol, mert az volt hirtelen.
Nem sokat futott, kb áprilisban cseréltem...meg most töltöttem utána.
Rendben, holnap meglesem.
Akkor jó éjt, s köszönöm még 1x :)
üdv!
kérdésem lenne..megint

Felpolíroztatom a dekliket na meg csavar csere.Egy jó kis helyen nagyon olcsón találtam csavarokat.Nem mind1 hogy milyen csavarokat veszek?nem lehet olyan gond,hogy nem edzett rendesen a csavar?
és a dekli le+felrakásnál mire kell figyelnem?az olajat is lecserélem...tömítések is vannak.
Attól függ, milyen olajat tettél bele. Ha ásványi 20W-50 és nem sokezer kilométeres, akkor mehet vissza.

A szívató ráadásakor benzinfüstöt kell nyomnia, ami feketés árnyalatú. Az olajfüst kifejezetten kékes színűnek látszik a fényben. A gázolajos trükk nem árt sosem, én kétévente megcsinálom, ha futja az időmből, mert jobb az óvatosság, a korom meg nem kell oda, ha nem muszáj. :)

Na szal... Kiállsz a napos udvarra, járó motornál húzol egy jó kövéret. Ha felpörgés közben kék füstfelhőt ereget, akkor az olajlehúzó gyűrű a gázos. Ha a felpörgés után visszaengeded a gázt nullára és lehörgés közben (vagy motorfékezésnél) kezd el komolyabban füstölni, akkor szelepszárszimmering.
Most értem be melóba.
Hááát, inkább gázadás, de alapjáraton is, illetve amikor kicsit ráadom a szívatót, akkor eléggé befüstöli a garázst.
Most néztem, beálltam a műhelybe, megint odatartottam a tenyeremet a kipuff végéhez, és inkább csak vizet fújt, meg mint ha kormos víz lett volna, nem olajos.
De attól a gázolajos trükköt megcsináljam holnap?
Meg amit kérdezni szerettem volna, hogy a régi olajat tegyem bele
vissza, vagy újat tegyek?
Köszönöm, holnap hívom.
Az egy Blues Company lemezborító, nem?

http://www.femforgacs.hu/image...

Ez az?
Akkor inkább szelepszárszimmeringre tippelek... (az azért jó, mert egy szelepszárszimmering 600 Ft)
Nézd meg: gázadáskor vagy gázelvételkor füstöl inkább?
Rendben, köszönöm!
Holnap meglesem, de amúgy a kipufogó végén köpi az olajat....
Üdv
Megvan valamelyikötöknek az boldog motoros arckép amin egy motoros van régi bőrsapkában motoros szemüvegben, vigyorogva a fogai között meg tele döglött bogarakkal?

Nálam eltünt, ha valakine meglenne...........


végyé
A tel szám : 06/30-21985-95 Gábor.

Ő a miskolci szerelő, aki az ismerőseim szerint megbízható és hozzáértő.
Hová köpi az olajat?
Egyébként nem kell rögtön aggódni. Meg kell nézni, hogy egyáltalán a hengerben van-e a gond.
Ereszd le az olajat, tölts a dugattyú tetejére egy kis gázolajat és a blokk oldalán levő nyílásnál, ahol be lehet nyúlni a főtengely csavarjáig, egy csőkulccsal mozgasd meg a dugattyút. Ezt párszor ismételd meg. Hatásosabb, ha pl. egy-egy órát hagyod állni gázolajban (alsó holtpontra tekert dugóval, rajta kb. 1 deci gázolajjal), az le fog csorogni a blokkba és az olajleeresztőn át kifolyik. Közben oljda a retket a dugattyún. Ha a dugattyú mozgatása közben fülelsz, hallani fogod, hogyha törött valamelyik gyűrű, mert az zajol.
A gázolajos dugattyú/gyűrűmosás előtt és után is nézd meg az ujjadat a gyertyanyílásba téve, mekkora a kompresszió (elég csak így érzésre), így meg tudod figyelni, hogy sikerült-e a tömítetlenséget megszűntetni. Ha valamivel jobb lett a dolog, ereszd le a gázolajat (köpesd ki vele), tedd vissza az olajat és hajtsd ki a lelkét, hadd rázódjon ki a gázolaj által feloldott koromlerakódás a gyűrűk mellől.

Akkor szokott ilyen lenni, ha valaki nagyon nagypapás tempóban hajt egy motort/autót (vagy teszkós benzinnel), és sokáig nem használja. Nem tudom, nálad mitől ragadhattak be a gyűrűk, de ha nem hallod őket ciripelni és a gázolajos trükk után sem lesz jobb a sűrítés, akkor szedesd csak szét.
Üdvözletem

Van egy elég nagy problémám.
A következő:
A minap észrevettem alacsony az olaj állás így után töltöttem.
Mentem vele 150-200km-ert, gondoltam meglesem, a miújságot...erre tessék, az olaj megint elfogyott...király mondom.
Akkor már kezdtem letörni mint a bili füle...de ma volt a kegyeletdöfés, indulás előtt mondom megnézem köpi-e az olajat, hát a tenyerem csupa olaj....Főleg az első henger köpi.
Nos a következők lehetnek gondolom, de ha nem javítsatok ki legyetek szívesek:
-Henger
-Olajlehúzó gyűrű
-Vagy esetleg mind a kettő

Most utána lestem, Keeway supershadow 250:
DUGATTYÚ GYŰRŰ SZETT -1476Ft
HENGERI. 10406
Plusz a tömítések pár száz Ft.
Várom a válaszokat, és ötleteket.

Laci
Üdvözlök Mindenkit!
Kedves Barátaim, 2 hét múlva Viragos találkozó és motoros zarándoklat Máriapócson, 2010 július 16-17-én. Mindenkit szeretettel várunk! A sátorozás ingyenes, a kaját önköltségi áron vehetünk.
Minden információ a honlapon olvasható.
http://mariapocs.virago.ro/
Belépődíj nincs, egy jó beszélgetős találkozóra hívunk minden motorost. Szóljatok minden barátotoknak!
A honlapon azért várjuk bejelentkezéseteket, hogy vendéglátóink korrekt módon fel tudjanak készülni ellátásunkra.
Üdv
Kimosni ki lehet, de utánna nem ajánlom vizzel is.
Kimosott szutyok helyére bekerül a görgök alá és a fene tudja amikor jön ki onnan, meggátolva a kenőanyag bejutását.
Viszont ha nem vizezel, jobban jársz a petróleummal, olcsóbb és jobban bekúszik a résekbe kimosva a szutykot

végyé
Üdvözletem

A kérdésem a következő.
Az O gyűrűs láncot, lehet-e Brigéciollal takarítani?
Azt mondták, a motoros boltban, hogy elvilegben igen, de gondoltam, azért feldobom ide is a kérdést, hátha tudtok mondani valami okosat :)
Üdv!
Lehet hogy tudunk segíteni külföldi papiros vázzal kapcsolatba.
Tel:06206128887
bontospityu.hupont.hu
Üdv Kaczkó
Nagyon szép a mocid : GRATULÁLOK:absa07
Hello.Egy öreg chopperessel cseréltem ezt a szuper held háttámlára húzható túratáskát.Na ez éppen elég volt arra,hogy megint beinduljon a képzeletem milyen lehajtható csomagtartót lehetne alá szerkeszteni.És láss csodát a háttámla felfogató csavarokra sikerült beépíteni ezt a kis helyeset.
Üdv

A kapcsolót elindulva végigköveted a vezetéket.
20-30 cm nél van a csatlakozó, ott széthuzod és be a másik.
Azt ugyan nem irtam konkrétan, de a kuplung karnál levő kapcsoló hibája is okozhat ilyen jelenséget.
A 3 kapcsoló ("0" jelző, oldaltámasz és a kuplung) logikai hálózatba vannak kötve.
Feltételezem a "0" jelző kapcsolója jó, mert az látszik az izzón.

végyé
Az enyémben Vmax-ba való rugók vannak (az volt olcsón anno bontva), amik minimum 25%-kal erősebbek. Alig érezhető a különbség, a +15%-ost alig fogod érezni.
Szia Végyé!
Köszi, már rendeltem is hozzá 420ft-ért,de nem találom fent a légszűrőnél vagy a dudánál csatlakozót ahová beköthetnénk, mert a szervizkönyvben úgy mutatja hogy oda megy fel!
Köszi a segítséget Melcsi
Szia!
Itt van e!
Sziasztok megtörtént a kuplung javitás tárcsák rendben voltak alig kopottak még viszont a rugok méret alatt voltak ezért nem tudtak elég erőt kifejteni ezért csuszott meg. Sufnituning gyanánt kaptak 1mm-es alátétet összeraktuk és tökéletesen müködik.Tehát 15 év alatt elfáradtak a rugok ennyi a történet.A téli leállás alatt azért valszeg kicserélem gyárira/ 6.500.- egy garnitura/az utángyártott 15%-al erösebb ezért nem ajánlom mert nehéz lesz behuzni a kuplungot. Ja és le kell bontani az egész kipufogot, láb és fékkonzolt hogy hozzálehessen férni a dekli csavarokhoz, szidtam is a ferdeszemüeket.
Szia!
itt a kérdéses hozzászólás oldalszáma:
[37] 2009. május 19. 09:06
Ok! Köszi!
Nem hiába hívnak Téged Chopper dokinak! Te minden fontosra tudod a választ.