Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
A munkafolyamat lépésről ,lépésre nem volt leírva csak annyiról szólt az írás,hogy rövidek voltak a rugók és kaptak 1 mm-es alátéteket.
Engem az érdekelne ,hogy a csavar alá akarom tenni az alátétet és milyen átmérőjű alátét kell oda,hogy ne keljen a lamelákat kiszedni.
Az is érdekelne hogy nagy álltalánoságban mi a munkafolyamata nehogy megszívassam magam.
Nem tudom, mi komplikált ezen. Kiszeded a csavart és leméred, vagy magaddal viszed a csavarboltba. Megmutatod, hogy akkora alátétet kérsz, mint a csavar kalapja. Ha kapsz olyat, ami a csavarra passzol a belső furata alapján, akkor a csavar kalapja alá teszed, a RUGÓ FÖLÉ (bal oldali alátét a rajzon). Ha akkorát, ami a kupplungkosár rugóvezetőjére passzol (nagy belső lyukkal), akkor meg a jobb oldali piros nyíllal jelölt helyzetbe szereled, a RUGÓ ALÁ.

Ne bonyolítsunk túl egy ilyen pitiáner kérdést. :)
Én azt is kiszedném a francba. :)
Lenne egy kis hely pakolni (szerszám, eü-csomag, izzó, biztosíték...).
Köszi előre is Blackiex, hogy utánanézel!
A pumpát azért nem akarnám első körben kiiktatni, mert akkor az alsó üzemanyagtartályt nem tudom használni. Az lentebb van a karbik szintjénél.

Köszi előre is, mégegyszer!
Fábesz
Szia
Van rajta egy kapcsoló ami érzékeli a helyzetét..
Ha el tudtál ugy indulni hogy nem volt felcsukva akkor nem szuperál.
Probáld ki, beteszed sebességbe, ha ki van hajtva a támasz akkor amikor elkezded kiengedni a kuplungot le kell állni a motornak.
Ha nem igy van lehet a kapcsoló a hibás.
Keeway nél olcsón kapsz tavaly olyan 3-400 ft volt az ára.

végyé
Sziasztok!
Nekem egy XV 250-esem van, érdeklődni szeretnék hogy van e a sztendernél jeladó, hogy lefulladjon ha lent hagyom és elindulok!
Mert lent hagytam már egy párszor, és félek hogy egyszer elesem! Köszi Melcsi
Hanyadik oldalon irtam rola? Csak hogy ne irjam le kétszer ugyanazt. Holnap irok rola részletesebben.
Szia!
Valóban pénztárca kímélő az ajánlatod és én nem is azért írtam,hogy bárkit is elriasszak csak az gyári ár nem volt reális.
MInden tipusnak változó a gyári ára nagyságrendet írtam de mindenképpen pénztárcakímélő megoldást kínálok gyári minőségben
Szia!
Látom a fórumon hogy Te már tettél alátétet a kuplung csavarok alá.
Kéne egy kis részletes segítség a munkafolyamat leírásával. Én most készülök rá a dologra és azt sem tudom hogy milyen méretű alátét kell és hova.
Sziasztok. A valósághoz hozzátartozik,hogy az EBAY-on 150 EURO-ért
van eredeti gyári generátor tekercs , nem 70 -100 ezerért.
köszönöm megnézem az oldalt
Szép kis mese... Hmmm...
Igazából a szervízkönyv szerint a szintjelző kapcsolja az izzót. Nálam is így van, csak nincs pumpa szerencsére. Utánanézek, de én a helyedben leszedném a szivattyút és tennék rá mezei csapot... Vagy egy 750-es tankot, ami alapból csapos. A tökömmel babráljon ki a sok elektronika. :)
Ha az önindító teker, csak nem húz be, akkor más a baj. Bővebben a Virago.ro oldal Gyakori műszaki problémák rovatában írtam már róla.
Kedves motoros barátom.
A telefonszámodat elmentettem, szétszerelést követően ha a hiba az általad leirt tekercseléssel megoldható azonnal hivlak.
Köszönöm a gyors reagálást.
Sziasztok.
Segitségre lenne szükségem xv750-s hez. Öninditó gubanc, sajna nem mai a kicsike, 85-s. Először csak nehezebben kapta el, most már szinte egyáltalán nem. Ha jól tudom ez tipusbetegség a 86 előttieknél, ha tudtok Zalaegerszegen vagy környékén valakit aki segiteni tud légyszi irjatok. Az új öninditó nagyon húzós ha más ötlet van várom.
peace
Csörrents meg, visszahívlak.
Mail ment !
zdobos@freemail.hu
Vagy küld el sms ben. Köszi Adingo 0036203262897
Szia!
Kérlek adj egy privát e-mail címet, és leírok mindent amit tudni szeretnél.
Üdv: Adingo
Szia!
Érdekel a motor,küldj róla adatokat!
üdv:zo-li
Szia Blackiex!

Meg is járta a vas a szerelőt (XV1100 '95). Gyors összefoglalásként annyit, hogy szétszerelte a vasat, gondot nem találván összerakta és most működik.
A részletek.
Önindító: kitakarítva, szénkefék rendben vannak, valószínű, hogy az önindító reléjének csatlakozója volt elkorrodálva és meglazulva. Bár a relét akkor is hallottam behúzni amikor nem mozdult az önindító. Lehet, hogy behúzott de nem rendesen. Most pöccre indul. Hát, volt már ilyen korábban is, meglátjuk meddig tart.
Üzemanyagrendszer: na, ebben kérném a véleményed! A szerelő áttanulmányozta a rendszert. Szerinte az üzemanyag szivattyúnak a szintjelző jelzésétől függően ad áramot a vezérlő elektronika. Azaz, ha a szintjelző azt mondja, hogy kevés a benzin, akkor az elektronika -kis késleltetéssel- leállítja a szivattyút, hogy a pilótát figyelmeztesse és állítsa át tartalékra a kapcsolót. Ha tartalékon van a kapcsoló, kiiktatódik a szintjelző és állandóan kapja az áramot a szivattyú így "tartalékkal" mehet tovább. Tehát fizikailag valójában nincs tartalék, nincs benzincsap. Elektronika szimulálja az egészet.
Namost nekem a szintjelzővel lehet valami gubanc, mert eddig egyáltalán nem jelzett akkor sem ha üres volt a tank. Viszont csak tartalék állásban volt hajlandó menni, teli tanknál is.
Most a szerelő általi megpiszkálás után meg állandóan ég a piros figyelmeztető lámpa, pedig csurig van a tank. De most ON állásban is kap benzint a motor.
Na, erre varrjunk gombot!
535 hoz keresek kinti papiros vázat Tel:20-988-0901
Mail ment.