Szia!
A munkafolyamat lépésről ,lépésre nem volt leírva csak annyiról szólt az írás,hogy rövidek voltak a rugók és kaptak 1 mm-es alátéteket.
Engem az érdekelne ,hogy a csavar alá akarom tenni az alátétet és milyen átmérőjű alátét kell oda,hogy ne keljen a lamelákat kiszedni.
Az is érdekelne hogy nagy álltalánoságban mi a munkafolyamata nehogy megszívassam magam.
Nem tudom, mi komplikált ezen. Kiszeded a csavart és leméred, vagy magaddal viszed a csavarboltba. Megmutatod, hogy akkora alátétet kérsz, mint a csavar kalapja. Ha kapsz olyat, ami a csavarra passzol a belső furata alapján, akkor a csavar kalapja alá teszed, a RUGÓ FÖLÉ (bal oldali alátét a rajzon). Ha akkorát, ami a kupplungkosár rugóvezetőjére passzol (nagy belső lyukkal), akkor meg a jobb oldali piros nyíllal jelölt helyzetbe szereled, a RUGÓ ALÁ.
Ne bonyolítsunk túl egy ilyen pitiáner kérdést. :)
Köszi előre is Blackiex, hogy utánanézel!
A pumpát azért nem akarnám első körben kiiktatni, mert akkor az alsó üzemanyagtartályt nem tudom használni. Az lentebb van a karbik szintjénél.
Szia
Van rajta egy kapcsoló ami érzékeli a helyzetét..
Ha el tudtál ugy indulni hogy nem volt felcsukva akkor nem szuperál.
Probáld ki, beteszed sebességbe, ha ki van hajtva a támasz akkor amikor elkezded kiengedni a kuplungot le kell állni a motornak.
Ha nem igy van lehet a kapcsoló a hibás.
Keeway nél olcsón kapsz tavaly olyan 3-400 ft volt az ára.
Sziasztok!
Nekem egy XV 250-esem van, érdeklődni szeretnék hogy van e a sztendernél jeladó, hogy lefulladjon ha lent hagyom és elindulok!
Mert lent hagytam már egy párszor, és félek hogy egyszer elesem! Köszi Melcsi
Szia!
Látom a fórumon hogy Te már tettél alátétet a kuplung csavarok alá.
Kéne egy kis részletes segítség a munkafolyamat leírásával. Én most készülök rá a dologra és azt sem tudom hogy milyen méretű alátét kell és hova.
Szép kis mese... Hmmm...
Igazából a szervízkönyv szerint a szintjelző kapcsolja az izzót. Nálam is így van, csak nincs pumpa szerencsére. Utánanézek, de én a helyedben leszedném a szivattyút és tennék rá mezei csapot... Vagy egy 750-es tankot, ami alapból csapos. A tökömmel babráljon ki a sok elektronika. :)
Kedves motoros barátom.
A telefonszámodat elmentettem, szétszerelést követően ha a hiba az általad leirt tekercseléssel megoldható azonnal hivlak.
Köszönöm a gyors reagálást.
Sziasztok.
Segitségre lenne szükségem xv750-s hez. Öninditó gubanc, sajna nem mai a kicsike, 85-s. Először csak nehezebben kapta el, most már szinte egyáltalán nem. Ha jól tudom ez tipusbetegség a 86 előttieknél, ha tudtok Zalaegerszegen vagy környékén valakit aki segiteni tud légyszi irjatok. Az új öninditó nagyon húzós ha más ötlet van várom.
peace
Meg is járta a vas a szerelőt (XV1100 '95). Gyors összefoglalásként annyit, hogy szétszerelte a vasat, gondot nem találván összerakta és most működik.
A részletek.
Önindító: kitakarítva, szénkefék rendben vannak, valószínű, hogy az önindító reléjének csatlakozója volt elkorrodálva és meglazulva. Bár a relét akkor is hallottam behúzni amikor nem mozdult az önindító. Lehet, hogy behúzott de nem rendesen. Most pöccre indul. Hát, volt már ilyen korábban is, meglátjuk meddig tart.
Üzemanyagrendszer: na, ebben kérném a véleményed! A szerelő áttanulmányozta a rendszert. Szerinte az üzemanyag szivattyúnak a szintjelző jelzésétől függően ad áramot a vezérlő elektronika. Azaz, ha a szintjelző azt mondja, hogy kevés a benzin, akkor az elektronika -kis késleltetéssel- leállítja a szivattyút, hogy a pilótát figyelmeztesse és állítsa át tartalékra a kapcsolót. Ha tartalékon van a kapcsoló, kiiktatódik a szintjelző és állandóan kapja az áramot a szivattyú így "tartalékkal" mehet tovább. Tehát fizikailag valójában nincs tartalék, nincs benzincsap. Elektronika szimulálja az egészet.
Namost nekem a szintjelzővel lehet valami gubanc, mert eddig egyáltalán nem jelzett akkor sem ha üres volt a tank. Viszont csak tartalék állásban volt hajlandó menni, teli tanknál is.
Most a szerelő általi megpiszkálás után meg állandóan ég a piros figyelmeztető lámpa, pedig csurig van a tank. De most ON állásban is kap benzint a motor.
Na, erre varrjunk gombot!
A munkafolyamat lépésről ,lépésre nem volt leírva csak annyiról szólt az írás,hogy rövidek voltak a rugók és kaptak 1 mm-es alátéteket.
Engem az érdekelne ,hogy a csavar alá akarom tenni az alátétet és milyen átmérőjű alátét kell oda,hogy ne keljen a lamelákat kiszedni.
Az is érdekelne hogy nagy álltalánoságban mi a munkafolyamata nehogy megszívassam magam.