Peace.aszem megeret az akumulator csere.nem jartam velle 4-5 napig es lemerult.motoroztam vagy 1 orat feltoltodot latszolag de kb 4 ora utan megent nem inditotta.toltest megneztem van.max 13.9 ig megy fel.jah es ratetem egy toltore es mar egybol kezdet forni...gondolom akkor ennek anyi...ha igen akkor milyet ajanlotok markaban es hany amperest vagyek?peace koszonom a segitseget
Az, hogy benzincsap, az túlzás... A kormányon levő kapcsolón annyit tudsz állítani, hogy RES vagy ON. Azaz hogy az AC pumpa honnan szívja az anyagot. Nincs külön egység.
Üdv kedves mindenki!
Végre én is 535-ös Virago tulajdonos lettem! Eddig egy,gondolom sokak által ismert 250es virago másolatom volt (keeway supershadow). Szerettem azt is.De most már tudom hogy ég és föld a kettő. még csak 2 hete van meg a szépségem,de nagyon imádom! 92es évjáratú,de állítólag csak 26000km van csak benne(az óra szerint). kell rajta bőven alakítgatnom,szépítgetnem,de a végeredmény tudom hogy tökéletes lesz!
Na ennyit az örömkitöréseimről...nem untatlak benneteket.
Szóval,fém polírozás! Aki Zalaegerszeg közelében él, annak van egy jó hírem! A barátnőm faterja ezzel foglalkozik.Igazi varázsló.És nem drága!Az én gépemen is fog dolgozni bőven.kipufogó könyök,deklik,karbi oldala vagy mi az ott ..stb...
Szal ha kell valami,szóljatok!
Aztán egy kérdés:(biztos lesz még sok,szóval előre is köszönöm a türelmet!) Mik a gyári kormány méretei? illetve tudtok-e olcsón valahol,vagy cserélne-e valaki velem? mert az enyémen sajna egy majdnem egyenes kormány van,és ez nekem nem tetszik.
Ja + ha valakit érdekel,van egy GIVI plexim is eladó!(vaterán már hirdetem)
Üdv ! Rayder.
Engem is nagyon érdekel a rozsdamentes anyag polírozási technikája
mert 4 db tenyérnyi vaskeresztet egy vagyonért poliroztak föl.( Most látom nem is volt tenyérnyi sokkal kissebb)
1100-es Virgácson hol található az a sokat emlegetett elektromos benzincsap? A szervizkönyv is említi, hogy ezen nem mechanikus van hanem elektromos, de semmi több. Se a sematikus ábrákon nem mutatják, sem szerelés közben találkoztam vele. Az alsó tankból a nafta egyenesen megy az AC pumpába. Vagy azzal lenne egybeépítve?
Sajnos csak most sikerült újra motorra ülnöm, és rossz hírem van. Csak a lámpáig jutottam a géppel, megint lefulladt. Próbáltam, amit javasoltál, kinyitottam a tanksapkát, de semmi. Amikor ráadom a gyújtást, ugyanazt a hangot hallom, de jóval hosszabb ideig. A motor beindul, alapjáraton megy, de mihelyst húzom a gázt, fullad le. Ha egyesbe raktam, gurult alapgázon, de nem akartam gyilkolni. Ismét tolhattam haza ugyanonnan. Asszem ebből szerviz lesz...
Le kell venni a vezérműfedelet. 535/400 esetén a hengerek tetején levő krómozott burkolatok alatt található egy kerek levehető fedél. Az az. Az alatt van a vezérmű lánckereke. A láncot kézzel mozgatva feszesnek kell érződnie, a vezérmű lánckerekét szerszámmal megmozgatva nem mutathat semmilyen lazaságot vagy lötyögést. A hajtóláncokkal ellentétben a vezérműláncnak szinte csont feszesnek kell lennie.
Szia! Ma megnézettem egy villamosságszerelővel, úgy néz ki, hogy nincs töltésem és addig jár a motor amíg bírja az akksi. Csütörtökön nekiállunk átvezetékelni a kérdéses részt, utána kiderül, hogy hol a probléma. A szerelőt nem sikerült előkeríteni?
Köszi a szakértést, és nagyon köszi a felajánlást, igazán rendes tőled!
Ha nem a szezon kellős közepén lennénk élnék is a felajánlott lehetőséggel, de mivel dolgozni is motorral járok, egy gyors, instant megoldásra van szükségem. Muszáj lesz helyben néznem vmit, ill. a benzincsap sem jó még mindig (csak tartalékon üzemel a motor) megnézetem azt is. Nem volt időm bíbelődni vele
Mégegyszer nagyon köszi!
Fábesz
Szia!
ahogy így olvasom a panaszokat első hallásra az akkumlátor kampec, ez lehet az is hogy egyáltalán nem tartja már a töltést, cellazárlat vagy elszulfátosodás miatt.
Kéne bele egy biztosan jó akksi akár kölcsönbe is és megmérni az akku sarkain gázadáskor a töltöfeszültséget,ez minimum 12,9-13,8 V
kell hogy legyen.
Ha ez új vagy biztosan nem zárlatos akksinál nincs meg akkor lehet feszültségszabályzó vagy generátor hiba. Ezek cseréje mind nem olcsó tehát tutira bekell határolni a hibát.
Ha a világítást bekapcsolod és le áll ez lehet generátor vagy feszaszabályzó vagy akksi is valami miatt nem bírja a három közül valamelyik a megnövekedet terhelést.
Szevasztok!
A vezérműláncról kérdeznék, a hangján kívül, hogyan lehet megállapítani hogy mennyire van kinyúlva?
És ha kinyúlt meddig lehet halogatni a cserét?
A probléma a következő! Tegnap elment apám egy kis körre az 535-s viragoval és megtankolt de utána már nem akart beindulni.. olyan mintha az akksi gyenge lenne csak kattogott indítózásnál! bikakábellel beindítottuk de amint levettünk a kábelt majdnem rögtön le is állt! Ma hazahoztuk akksit feltöltöttük. beindult 1-2 kis kört tett vele apám de amikor a lámpát felkapcsolta és gázt húzott neki nemhogy világosodott de halványabb lett a fény.. gondolom nincs töltése vagy hasonló..? kérdésem mi lehet a baja és hogy a generátort merre kell keresni? használati kézikönyvben nem találtuk(gondolom nincs is benne)
Nem, az egész más. Az önindítód esetében két dolog lehet: egyik, hogy a kefék tövig koptak. A másik, hogy meg van szakadva a tekercselés. Előbbi javítható, utóbbi sokkal neccesebb, de mivel ritka jelenség, előbb meg kellene mérni, hogy valóban az-e a baj.
Ha úgy gondolod, szívesen megnézem és kimérem. Ha javítható, akkor felújítom neked és nem márkaszervízes áron.
Szaisztok!
1100-es Viragóm önindítója egyre gyakrabban vacakol. Teljesen töltött akksi mellett is előfordul, hogy indítóznék de meg sem mozdul, csak kattan egyet. Ha sikerül megmozgatni betolással a főtengelyt, akkor elkapja. Ez lenne az a bizonyos típushiba? Vagy csak a 15 év és a 60ezer km miatt pl. szénkefe csereérett. '95-ös 3LP-s modell.
Köszi előre is!
Hello. Igazából azt szeretem ha olyan dolgaim vannak amiből csak egy van a világon.Ezért gyártom magam őket.De igazából akkor sikerül,ha az a bizonyos szikra átpattanik és beindul a fantáziám aztán meg a kezem.Ha üzletté válna nem okozna igazi sikerélményt.Köszi az elismerő szavakat.Az egyediség a legjobb.Széles utat!
itt meg is nézheted:
http://www.vatera.hu/givi_plex...
Ha érdekel,akkor hívj fel vagy írj!Legközelebb csak vasárnap este leszek net közelben,mert megyünk sátrazni.
szal,adok telefonszámot: 06-70-600-3369
Keresek 535-höz plexit (rögzítéssel együtt) és bukócsövet.
Eőre is kösz a segítséget
Misi
Végre én is 535-ös Virago tulajdonos lettem! Eddig egy,gondolom sokak által ismert 250es virago másolatom volt (keeway supershadow). Szerettem azt is.De most már tudom hogy ég és föld a kettő. még csak 2 hete van meg a szépségem,de nagyon imádom! 92es évjáratú,de állítólag csak 26000km van csak benne(az óra szerint). kell rajta bőven alakítgatnom,szépítgetnem,de a végeredmény tudom hogy tökéletes lesz!
Na ennyit az örömkitöréseimről...nem untatlak benneteket.
Szóval,fém polírozás! Aki Zalaegerszeg közelében él, annak van egy jó hírem! A barátnőm faterja ezzel foglalkozik.Igazi varázsló.És nem drága!Az én gépemen is fog dolgozni bőven.kipufogó könyök,deklik,karbi oldala vagy mi az ott ..stb...
Szal ha kell valami,szóljatok!
Aztán egy kérdés:(biztos lesz még sok,szóval előre is köszönöm a türelmet!) Mik a gyári kormány méretei? illetve tudtok-e olcsón valahol,vagy cserélne-e valaki velem? mert az enyémen sajna egy majdnem egyenes kormány van,és ez nekem nem tetszik.
Ja + ha valakit érdekel,van egy GIVI plexim is eladó!(vaterán már hirdetem)
üdv:Szabolcs
Engem is nagyon érdekel a rozsdamentes anyag polírozási technikája
mert 4 db tenyérnyi vaskeresztet egy vagyonért poliroztak föl.( Most látom nem is volt tenyérnyi sokkal kissebb)
1100-es Virgácson hol található az a sokat emlegetett elektromos benzincsap? A szervizkönyv is említi, hogy ezen nem mechanikus van hanem elektromos, de semmi több. Se a sematikus ábrákon nem mutatják, sem szerelés közben találkoztam vele. Az alsó tankból a nafta egyenesen megy az AC pumpába. Vagy azzal lenne egybeépítve?
Köszi
Fábesz
1: eleinte az volt, hogy mentél és egy idő után lefulladt
2: most már gázadáskor is lefullad
3: hosszabb ideig pumpál az AC pumpa
Szerintem ki kellene takarítani az üzemanyag rendszered két elemét, a benzinszűrőt (csere) és a karburátor tűszelepét is.
Sajnos csak most sikerült újra motorra ülnöm, és rossz hírem van. Csak a lámpáig jutottam a géppel, megint lefulladt. Próbáltam, amit javasoltál, kinyitottam a tanksapkát, de semmi. Amikor ráadom a gyújtást, ugyanazt a hangot hallom, de jóval hosszabb ideig. A motor beindul, alapjáraton megy, de mihelyst húzom a gázt, fullad le. Ha egyesbe raktam, gurult alapgázon, de nem akartam gyilkolni. Ismét tolhattam haza ugyanonnan. Asszem ebből szerviz lesz...
Először megnézzük mindenképp az akksit aztán sorra a többit.
Ha nem a szezon kellős közepén lennénk élnék is a felajánlott lehetőséggel, de mivel dolgozni is motorral járok, egy gyors, instant megoldásra van szükségem. Muszáj lesz helyben néznem vmit, ill. a benzincsap sem jó még mindig (csak tartalékon üzemel a motor) megnézetem azt is. Nem volt időm bíbelődni vele
Mégegyszer nagyon köszi!
Fábesz
ahogy így olvasom a panaszokat első hallásra az akkumlátor kampec, ez lehet az is hogy egyáltalán nem tartja már a töltést, cellazárlat vagy elszulfátosodás miatt.
Kéne bele egy biztosan jó akksi akár kölcsönbe is és megmérni az akku sarkain gázadáskor a töltöfeszültséget,ez minimum 12,9-13,8 V
kell hogy legyen.
Ha ez új vagy biztosan nem zárlatos akksinál nincs meg akkor lehet feszültségszabályzó vagy generátor hiba. Ezek cseréje mind nem olcsó tehát tutira bekell határolni a hibát.
Ha a világítást bekapcsolod és le áll ez lehet generátor vagy feszaszabályzó vagy akksi is valami miatt nem bírja a három közül valamelyik a megnövekedet terhelést.
A vezérműláncról kérdeznék, a hangján kívül, hogyan lehet megállapítani hogy mennyire van kinyúlva?
És ha kinyúlt meddig lehet halogatni a cserét?
A probléma a következő! Tegnap elment apám egy kis körre az 535-s viragoval és megtankolt de utána már nem akart beindulni.. olyan mintha az akksi gyenge lenne csak kattogott indítózásnál! bikakábellel beindítottuk de amint levettünk a kábelt majdnem rögtön le is állt! Ma hazahoztuk akksit feltöltöttük. beindult 1-2 kis kört tett vele apám de amikor a lámpát felkapcsolta és gázt húzott neki nemhogy világosodott de halványabb lett a fény.. gondolom nincs töltése vagy hasonló..? kérdésem mi lehet a baja és hogy a generátort merre kell keresni? használati kézikönyvben nem találtuk(gondolom nincs is benne)
választ köszi
Ha úgy gondolod, szívesen megnézem és kimérem. Ha javítható, akkor felújítom neked és nem márkaszervízes áron.
1100-es Viragóm önindítója egyre gyakrabban vacakol. Teljesen töltött akksi mellett is előfordul, hogy indítóznék de meg sem mozdul, csak kattan egyet. Ha sikerül megmozgatni betolással a főtengelyt, akkor elkapja. Ez lenne az a bizonyos típushiba? Vagy csak a 15 év és a 60ezer km miatt pl. szénkefe csereérett. '95-ös 3LP-s modell.
Köszi előre is!