Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem a 400.-sé ugyanaz! Mindenben egyezik csak a motor löket és dugó átmérőben nem! Nekem 400.-s van! Még, mert eladó!
Senki se tudja?
Helló mindenki!
Egy kis tanács kellene! Írtam már hogy keresek az xv535-höz gyári kormányt! A kérdésem hogy vajon az xv 400-é ugyan az lehet? Mert lenne egy olyan.de nem merem megvenni addig.és kipróbálni meg nem tudom.a mérete a lényeg,hogy bovdeneket ne kelljen cserélnem.
nem küldtél e-mail címet!Megadom az enyémet.írj ha kell a plexi,mert vaterán is van már egy érdeklődő!

a címem: szaddi69@gmail.com
Koszonom szepen a segitseget peace
hello, amugy ha beletöltöd a savat nezárd le kb 30 percig és ha lezártad töltsd 2-3 óráig mert ezek az akksik 60-70 % os száraztöltöttségüek és ha nemtöltöd fel 2-3évet fog birni 6 helyett
Hoppá, lemaradtt a cím.

http://polirozas.lapunk.hu/?mo...
http://polirozas.lapunk.hu/tar...

Itt megkapsz mindent a polírozáshoz.
Beleöntöd a savat, majd ledugózod, és hagyod kb 1 órát pihenni. Utánna beteszed, indítasz, és használod. Ennyi.
Peace.Megvettem az uj aksit Varta.kaptam egy edenybe hoza a savat,belle ontotem de nem ertem az utmutatast mert nincs magyar se roman,mit kell meg ez utan tenni velle?koszonom a segitseget peace
Igen, hivatalosan ezek vannak megadva. A 0.8 a te testsúlyodhoz plusz némi csomaghoz vagy utashoz ideális.
Én a 75 kilómmal a 0,6-ot éreztem ideálisnak útfekvés és kényelem szempontjából, egy személlyel. 0.8 két személlyel, csomagmentesen volt korrekt (150 kg terhelésnél), igaz, az enyém XV700-as és alapból kicsit könnyebb a felépítménye.
A 0.8 lesz neked a nyerő.
Köszönöm, így fogok tenni!

Közben kutakodtam tovább az interneten........

Ajánlott felfüggesztés beállítások (XV1000)

Csak vezető 5-7 (0.4-0.8) psi (k/cm2)
Vezető plusz utas 5-7 (0.4-0.8) psi (k/cm2)
Vezető plusz utas és/vagy csomag 5-7 (0.4-0.8) psi (k/cm2)
Maximális terhelés 11-17 (0.8-1.2) psi (k/cm2)
Tedd 0,8 Bar-ra. Az pont oké ilyen súlyhoz, tapasztalatból mondom. (nagyobb tömeg, nagyobb kilengés) Magasabb nyomáson, 1-1,2 Bar felett meglenne az esélye annak, hogy kipattan a szimmering a helyéről a légnyomástól.
Hello Mindenki!
Tanácsot kérnék tőletek.
1100-es Virago első villában olaj utántöltés miatt leengedtem a levegőt, de sajnos elfelejtettem előtte megmérni a nyomást.
Mennynek kell lenni a levegő nyomásának?
Angol fórumon 9-18 psi értéket írt egy tulaj, ami 0,6-1,25 Bar-nak felel meg.
Szerrintem ez túl tág intervallum, ha én 100 kg vagyok, mennyire nyomjam meg?
Köszi minden segítséget.
Egyébként innen a legolcsóbb (posta + ár együttvéve):

http://www.opelalkatreszek.com...
Köszönöm még egyszer!Gumifákat!
Igen. Ha a Repsolt is be tudod szerezni, pl. olajshop.hu-ról rendelnél, akkor feltétlenül azt válaszd. A 15-ös hidegoldali érték nagy előny tavasszal és ősszel.
Köszi az infót!
A Valvoline-nal meg a Motul 3000 4T-vel szemezgettem eddig.A lényeg,hogy ásványi 20W-50 legyen?
Ásványi, 15W-50 vagy 20w-50. Amit személyszerint kifejezetten ajánlok, az a Repsol Moto 4T 15W-50, illetve a Valvoline Motorcycle 4T 20W-50.
Ez kicsit kevés infó... Képet nem tudnál csinálni róla, hogy mégis melyik membrán alatt nincs fúvóka?
Hello.Először úgynevezett négerkorongal lehet fényesebbé tenni az átlagnál.Ez a képen a baloldali korong.Aztán én ezzel az egyszerü és olcsó polirszettel csináltam tovább tükrösre pisztolyfuróval.A polírszettből csak a pasztát használtam,és külön vettem hozzá egy lazánvart polírkorongot.Ez a jobboldali korong.Mindezekhez az eszközökhöz csavarboltokban jutottam hozzá.
Jó estét!
Tanácsot kérnék:1100-es Virgácsba milyen olaj ajánlott?
Köszi előre is!
sziasztok!
XV 535 Yamaha Virago-val kapcsolatban a jobboldali gumimembrán alól hiányzik a fúvóka. Lehetséges, hogy ettől nincs alapjárat? Szivatóval pöccre indul, szivató visszavétele után leáll vagy gázadáskor durrog.
Imre
Koszonom szepen.ezzekkozul valasztok.Peace
Ami gyárilag belevaló. A nagyobb "amperes" méretre is nagyobb.
YB12AL-A2 típusú megfelelő, a Banner, az Unibat, a JMT, a Varta vagy a Yuasa egyformán jó.