Speciel gőzöm nincs mire gondolok .
Úgy akarom megoldani ,hogy az ülést levéve a táskák is levehetők legyenek . Csak az ülés alatt olyan kevés a hely ,nem akar elférni a bőr . Lehet hogy azt a fület kellene megemelni kissé ,ahova a műanyag kampó be van akasztva ./?/
Az 535-ös hátsó ülése alá ,kinek hogy sikerült a táskák összekötő részét rábeszélni hogy elférjen ?
Valahogy nagyon szűkös a hely .
Előre is köszönöm az ötleteket !
Igazad van,tőltöttem hozzá és megszünt a probléma.Sokat segitettél.KÖSZÖNÖM.Márnagyon aggodtam hogy mi lehet a baj.Üdv.Jó motorozást neked is.Lacipapa.
Üdv
Blackiex tud majd tutit mondani de megkérdem, nem olajszint jelző az?
Az szokott gyorsitáskor bejelezni mert kilöttyan alóla az olaj, tegyél bele picit többet.
SOS.Ki tud segiteni, a750-esvirgoom van 96-os.Egyre gyakrabban kigyulad az olajnyomás visszajelző.Uj az olaj,20-w50-e Castrol.Már adalokot is tettem hozzá de nem segit Ha vissza veszem agázt elalszik,és csak öregurasan"tudok gyorsitani. Tud valaki segiteni?Elöre is köszönöm.pincus.
Szevasztok!
Itt ősziesre fordult az idő. Bánatomban kiszedtem a vezérműlánc feszítő szerkezetét és látom hogy a rugó alatt alátétek vannak.
Gondolom a rugó feszítőerejét akarta növelni az előző tulaj. Csak nemtom hogy ez mennyire egészséges.
Köszi, megnéztem a gyertyákat, hát az egyik pipa szinte leesett a vezetékről ami a trafóba megy, visszacsavartam de így elég feszes alig ér el a gyertyáig. de így most jól megy a gépezet
V-LINE BPR7E/BPR7ES NGK gyertya, és TDT-137 A, pipa összeillik vagy cseréljem pipát is. Igazából nem tudom hogy zavarszűrős e ez a pipa.
Üzemmeleg állapotban olyan mintha a gyujtás kihagyna kigyorsításkor, eddig nem volt gond vele, viszont már 3 évesek a gyertyáim lehet cserélni kéne.
Köszönöm, megpróbálom. Kicsit megkönnyebbültem, remélem, tényleg csak ez a baj. És az, hogy 10 perc után újra beindult, ebből a nézőpontból logikusnak tűnik. Szép napot!
Pont ezért hívtam az LS-t Ronnie James-nek... Chopper létére elég mini volt, de Harley Sportster dobot tettem rá és annyira jól szólt vele, hogy az valami veszedelmes. :)
Tudod, mikor csinál ilyet? Ha a tank nem tud levegőzni és ahogy fogy a nafta, a helyén képződő vákuum nem engedi tovább csorogni.
Amit hallottál, az az AC pumpa lehetett. Behúzó tekercs nincs, ez szabadonfutós önindítójú.
Próbálj meg valamit, ha úgy állsz idővel és benzinnel. Menj el motorozni és ne sajnáld a gépet. Ha megint elkezdni, hagy lefulladni, állj félre és nyisd ki a tanksapkát. Ha cuppanást, szisszenést hallasz, akkor ez a baj és könnyen orvosolható: ki kell pucolni a tank szellőző lyukát. Azt pedig a tanksapkán találod és tűvel pisztergáld addig, amíg át tudsz fújni rajta a száddal.
Miből van?
Úgy akarom megoldani ,hogy az ülést levéve a táskák is levehetők legyenek . Csak az ülés alatt olyan kevés a hely ,nem akar elférni a bőr . Lehet hogy azt a fület kellene megemelni kissé ,ahova a műanyag kampó be van akasztva ./?/
Én kicseréltem a sárvédőt tartó 8-as csavarokat fél centivel hoszabbra, így már alá tudtam tenni a bőrt, ha arra gondolsz.
Valahogy nagyon szűkös a hely .
Előre is köszönöm az ötleteket !
Blackiex tud majd tutit mondani de megkérdem, nem olajszint jelző az?
Az szokott gyorsitáskor bejelezni mert kilöttyan alóla az olaj, tegyél bele picit többet.
végyé
Itt ősziesre fordult az idő. Bánatomban kiszedtem a vezérműlánc feszítő szerkezetét és látom hogy a rugó alatt alátétek vannak.
Gondolom a rugó feszítőerejét akarta növelni az előző tulaj. Csak nemtom hogy ez mennyire egészséges.
Üzemmeleg állapotban olyan mintha a gyujtás kihagyna kigyorsításkor, eddig nem volt gond vele, viszont már 3 évesek a gyertyáim lehet cserélni kéne.
http://shop.ebay.com/?_from=R4...
Megjött az áru, köszönöm. Amint tudom, felteszem és kipróbálom.
Amit hallottál, az az AC pumpa lehetett. Behúzó tekercs nincs, ez szabadonfutós önindítójú.
Próbálj meg valamit, ha úgy állsz idővel és benzinnel. Menj el motorozni és ne sajnáld a gépet. Ha megint elkezdni, hagy lefulladni, állj félre és nyisd ki a tanksapkát. Ha cuppanást, szisszenést hallasz, akkor ez a baj és könnyen orvosolható: ki kell pucolni a tank szellőző lyukát. Azt pedig a tanksapkán találod és tűvel pisztergáld addig, amíg át tudsz fújni rajta a száddal.