Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyon szep,biztos volt sok munka velle.gratulalok.peace
Király!
Miből van?
Hello.Megint rossz az idő.Mérgemben új egyedi kiegészítőt gyártottam a gépre.Nézzétek meg.
Peace.en hatreb tettem!
Speciel gőzöm nincs mire gondolok .
Úgy akarom megoldani ,hogy az ülést levéve a táskák is levehetők legyenek . Csak az ülés alatt olyan kevés a hely ,nem akar elférni a bőr . Lehet hogy azt a fület kellene megemelni kissé ,ahova a műanyag kampó be van akasztva ./?/
Szia!
Én kicseréltem a sárvédőt tartó 8-as csavarokat fél centivel hoszabbra, így már alá tudtam tenni a bőrt, ha arra gondolsz.
Az 535-ös hátsó ülése alá ,kinek hogy sikerült a táskák összekötő részét rábeszélni hogy elférjen ?
Valahogy nagyon szűkös a hely .
Előre is köszönöm az ötleteket !
Pont ezt mondtam volna én is. Az szintjelző, nem nyomásjelző és épp az előző 1-2 oldalon volt szó ugyanerről a gondról.
Igazad van,tőltöttem hozzá és megszünt a probléma.Sokat segitettél.KÖSZÖNÖM.Márnagyon aggodtam hogy mi lehet a baj.Üdv.Jó motorozást neked is.Lacipapa.
Üdv
Blackiex tud majd tutit mondani de megkérdem, nem olajszint jelző az?
Az szokott gyorsitáskor bejelezni mert kilöttyan alóla az olaj, tegyél bele picit többet.

végyé
SOS.Ki tud segiteni, a750-esvirgoom van 96-os.Egyre gyakrabban kigyulad az olajnyomás visszajelző.Uj az olaj,20-w50-e Castrol.Már adalokot is tettem hozzá de nem segit Ha vissza veszem agázt elalszik,és csak öregurasan"tudok gyorsitani. Tud valaki segiteni?Elöre is köszönöm.pincus.
Hali.egy ismerosomnek segitek.ha v.ki tud Yamaha XT 660x 2006 hoz elso villat komplekten.az kerem jellezen.vagy ha tudnatok otletet adni merefele keresgeljek.peace jo motorozast
Nagy bajt nem csinál vele. Persze egy erősebb rugó lenne az ideális, de ez is megteszi.
Szevasztok!
Itt ősziesre fordult az idő. Bánatomban kiszedtem a vezérműlánc feszítő szerkezetét és látom hogy a rugó alatt alátétek vannak.
Gondolom a rugó feszítőerejét akarta növelni az előző tulaj. Csak nemtom hogy ez mennyire egészséges.
Az nem szerencsés... Vegyél vezetéket, megfelelő hosszban. Autósboltban kapsz, nem drága cucc.
Köszi, megnéztem a gyertyákat, hát az egyik pipa szinte leesett a vezetékről ami a trafóba megy, visszacsavartam de így elég feszes alig ér el a gyertyáig. de így most jól megy a gépezet
Igen, zavarszűrős. A gyertya és a pipa is.
V-LINE BPR7E/BPR7ES NGK gyertya, és TDT-137 A, pipa összeillik vagy cseréljem pipát is. Igazából nem tudom hogy zavarszűrős e ez a pipa.
Üzemmeleg állapotban olyan mintha a gyujtás kihagyna kigyorsításkor, eddig nem volt gond vele, viszont már 3 évesek a gyertyáim lehet cserélni kéne.
Jártam már így. Okos ember pedig más kárából tanul. :)
Köszönöm, megpróbálom. Kicsit megkönnyebbültem, remélem, tényleg csak ez a baj. És az, hogy 10 perc után újra beindult, ebből a nézőpontból logikusnak tűnik. Szép napot!
Pont ezért hívtam az LS-t Ronnie James-nek... Chopper létére elég mini volt, de Harley Sportster dobot tettem rá és annyira jól szólt vele, hogy az valami veszedelmes. :)
Ez a holland oldal kurva drága, már bocs a káromkodásért. Akkor inkább e-bay. :)
Megjött az áru, köszönöm. Amint tudom, felteszem és kipróbálom.
Tudod, mikor csinál ilyet? Ha a tank nem tud levegőzni és ahogy fogy a nafta, a helyén képződő vákuum nem engedi tovább csorogni.
Amit hallottál, az az AC pumpa lehetett. Behúzó tekercs nincs, ez szabadonfutós önindítójú.
Próbálj meg valamit, ha úgy állsz idővel és benzinnel. Menj el motorozni és ne sajnáld a gépet. Ha megint elkezdni, hagy lefulladni, állj félre és nyisd ki a tanksapkát. Ha cuppanást, szisszenést hallasz, akkor ez a baj és könnyen orvosolható: ki kell pucolni a tank szellőző lyukát. Azt pedig a tanksapkán találod és tűvel pisztergáld addig, amíg át tudsz fújni rajta a száddal.
köszi