A vezérműlánc nem kopik, hanem nyúlik. Állandóan olajban úszik, kenve van, mint a hétszentség. Nem tud kopni. Ellenben a használattól és a motortípustól függően 15-50 ezer kilométer alatt csereérettre nyúlik. Ha megnyúlt, hangot fog adni, ami alacsony fordulaton hangos kattogás, magas fordulaton fűrészelő fémes csörgés.
Sziaszto ! Kolozsvari Yamaha Virago 535 tulajdonos vagyok.Ma iratkoztam fel csak , es gondoltam koszonjek be nektek.Majd atolvasom a forumot es a tobbit, aztan majd meg irok errol arrol en is.Minden jot !
Szevasztok!
Gondoltam beköszönök, már rég szólaltam fel. Utolsóra tankot kerestem, találtam is Pécsen . Meg is egyeztem velük, csak éppen a postázás nem akar összejönni. De én türelmes ember lévén várok, telefonálok,várok, már egy ideje.
Van egy kérdésem is, a vezérműlánc kopását milyen hang kíséri?
Peace.nah ez jobban hangzik,lefogok minten ellenorizni.de kb egy honap mulva mert mos vizsgaidoszakom van .Nah es akkor visszaterunk ra es lelkileg segitetek megvalositani azt a kuplung szetszedeset addig is peace jo motorozast.remelem nem gond hogy meg addig vagy 1 ezrest kb belle kuldok...peace
Köszi már megtaláltam. bontóban belföldön nincs már mindet felhívtam.
Egyébként nekem is van bontott cuccom XV 750, 535, dragstar 650, ls 650, lv 800, xv800 marauder 800.
e-bay-ről lehet rendelni olyan 35-40-45 eFt körül (nagyon elszállt a dollár, plusz változott a vámszabályzat és vámköteles).
Itthon meg se próbáld boltból beszerezni, mert 140-210 eFt-ig szállíngóznak az árak. Bontó? Hááát... Nem sok esély van rá, nagyon ritka cucc.
Szia. Annyit szolnék hozzá a kuplungodhoz hogy nekem is volt ilyen jelenségem és mint kiderült nem a betétek voltak elkopva, 30 ezernél még szinte kopás sem látszott rajta lemértük a vastagságát /méreteket találsz aservice manuálban/ hanem a kuplung rugo ült össze a hárombol kettö méret alatt volt böven. Ugy hogy szerintem addig ne vegyél tárcsát mig a rugokat le nem mérted, olcsobb is mint a tárcsák. Csak arra vigyázz hogy ha utángyártottat veszel 15-20 % -al erősebb minta gyári valaki már járt igy. Utángyártott kb 5.000- a gyári a duplája körül van. Sufnituningnak megteszi ha rövid rugokat megerösited alátéttel amit a csavar alá teszel nekem bevált. De persze mindig a legjobb a gyári cucc.
K.kosz szeppen nah hat kb 1 honapmulva lesz ra idom szetbontani.ako majd kerek reszleteseb segitseget persze ha megtisztelsz velle.most addig csak anyit hogy a betet az kb menyit kostal?peace
Ha EU modell, akkor feltehetőleg 14,7 literes. Ezt egyedül úgy tudod leellenőrizni, hogy teletankolod. Én is így mértem le a sajátomat (XV 700 1986 - 12,5 l)
Gondoltam beköszönök, már rég szólaltam fel. Utolsóra tankot kerestem, találtam is Pécsen . Meg is egyeztem velük, csak éppen a postázás nem akar összejönni. De én türelmes ember lévén várok, telefonálok,várok, már egy ideje.
Van egy kérdésem is, a vezérműlánc kopását milyen hang kíséri?
(fizu 48 órán belül jön, szal nem kérek sok haladékot...)
30 postával oké?
Egyébként nekem is van bontott cuccom XV 750, 535, dragstar 650, ls 650, lv 800, xv800 marauder 800.
Itthon meg se próbáld boltból beszerezni, mert 140-210 eFt-ig szállíngóznak az árak. Bontó? Hááát... Nem sok esély van rá, nagyon ritka cucc.