Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
a ccm jelzés az első henger láncfeszítő szerkezete alatt van közvetlenül a blokkon. Kb 1.5 cm -rel a láncfeszítő szerkezett alatt ami kiáll a hengerből. Tudod az amit irtál a virago ro-on hogy hogyan kell takaritani na az alatt van az első hengeren.
Te nem tudod véletlenül, hová van beleütve az 535 blokkjába a köbcenti-jelzés? Valamelyik henger tövében kellene lennie... Megnézném, de nekem más fajta van...
Oké. Ellenőriztem a profilom, elvileg megfelelek.
Még valami... Tagok képei jellegű galériát nem tervezel?
Bocsánat, valóban kifelejtettem az 500-ast. Az azonban nem azonos a tiéddel, az XV 500 egész máshogy néz ki. A forgalmid rosszul van kitöltve és a több hasonló hirdetés miatt azt kell mondjam, hogy a többeké is.
Hogy valójában hány köbcentis a motorod, nem a papírjaiból fogod megtudni. A hengerek tövénél valahol bele van ütve a gyári jelzés. Ott keresgéld az igazságot, ne egy ostoba aktakukac által kitöltött forgalmiban, aki annyit tud a motorokról, mint én a sebészeti műtéttanról. A VT 500 C Hondám forgalmi szerint VF 500 F volt. Ha egy motorok terén rutinosabb rendőr megállított volna, rögtön rákérdezhetett volna, hogy "hová dugtam a másik két hengert?"
Ennyit a magyar bürökráciáról.

Akkor mégegyszer elmagyarázom:

XV 500 - 494 köbcenti, csak 1983-ban készült, kevesebb, mint 10.000 példányban:

http://www.thevirago.co.uk/vir...


XV535:

535 ccm, 1987-2001-ig gyártották, közel 2.5 millió példány készült:

http://www.artsturm.ee/virago_...

Ha nekem nem hiszel, tegyél fel ismét egy képet és mindenki megnézi, majd elmondja a véleményét. Vagy add meg a motorszámod és a vázszámod első 4-5 karakterét és megmutatom neked egy hivatalos táblázatban a valóságot.
ps.

Kerlek, adjatok meg rendes nevet es email cimet a megfelelo mezobe, ha regisztraltok, ez utan idonkent at fogom nezni a felhasznalokat, es ha mondjuk valakirol csak annyit tudok, hogy a neve mondjuk Isofslito es az email cime .ru-ban vegzoduik, azt szo nelkul kitorlom (sajnalom ha valakit megsertettem volna most...)
Kedves Holgyeim, uraim.

Sajnos a virago.ro site forumjat is megkaptak a spammelok, igy kenytelen voltam szigoritani a hozzaszolasi / beirasi felteteleken. Tenyleg sajnalom, de meg mindiog jobb igy, szerintem, mintha megtelnenk viagra-reklammal.

tisztelettel
modi istvan
Szia Én is igy gondoltam. Annyit meg ér,de csak ha megvannak a papirjai.
blackiex! Elfelejtetted az 493 cm3-is 500-ast.
Tudom, hogy szerinted nincs, erről egyszer már kifejtetted a véleményedet, de forgalmi szerint az enyém is az, más hirdetést is láttam már ezzel a hengerürtartalommal.
Létezik 1000-es, hogyne létezne... 125 - 250 - 400 - 535 - 700 - 750 - 920 - 1000 - 1100 ccm. Ezek vannak...
1984-1988-ig készült az 1000-es.... Létező típusról van szó. Kép alapján 86-88 közötti gyártmány, ugyanis új önindítós, az aranyszínű vezérműfedél és a kéttónusú fényezés pedig kimondottan az ezres szériára utalnak.
Félmillióért el lehet hozni soron kívül, kényelmesen megér annyit, ha megvannak az olasz papírjai. Anélkül ugyanis necces lepapírozni.
Jó-jó én csak belinkeltem, mert megtaláltam....:)
Szia Blackiex!Nézd meg légyszi a Vaterán azt 100-es vasat, neked m ia véleményed róla?
Szia! Megnéztem a Vaterán, itt valami nagyon el van írva .2002-es gyártású 1000ccm egyáltalán van ilyen lökettérfogatú gép a virágok között.Na meg az ára minimál ár 250.000 ft .Ha nincs elírás akkor ennyit nagyon meg érne. Az űzembehelyezés reg adóval eggyütt szerintem 150 ezerből kijön,de ez nem 2002-es gép az biztos!
Sziasztok!
http://mariapocs.virago.ro/
2010 július 16-17-én Motoroszarándoklat és Viragos találkozó Máriapócson. Akit érdekel és szeretne eljönni a honlapon jelentkezzen be, és szóljatok mindenkinek!
Üdvözlünk a "csapatban" :)


végyé
Helló!
Új vagyok itt! Gondoltam beköszönök. Egy 1985-ös 1000-el élek együtt és idősebb nálam.... Imádom!
Elsőre ennyi!
Kössz a türelmet! - Forever Ride -
Peace.melyikre gondolsz pontosaban?
Cserélj gumit és vidd máshová.
Az 535 kupplungkosara hajlamos a kotyogásra. Ha egyszer valaki, pl. betétcserénél nem a megfelelően húzza meg vagy nem jó olajjal hajtották, az okozhatja. Az előbbi esetben a kilazulás okozta vibrációs kopás, utóbbiban a súrlódás keltette kopás.
Ehhez szerelő kell, szinte biztos, hogy az a gond. Borítékolni merem.
A vizsgabiztosok kicsinyessége határtalan .
Hiába mondtam oldalt mérje a minta mélységét ,ott van elég .
Ráadásul hangos is .
Kedves Motoros Társak!
Segitséget szeretnék kérni napokban vásárolt 535-ön kényszer olajcserét kellett csinálnom az álló rész tekercsének meghibásodása miatt. A moci már elötte is hidegen alapjáraton a váltója erősen kopogott, de felmelegedésével csökkent a kopogás. Az új olajjal Castrol 20-50-s, már üzemmelegen is kopog. Csak akkor hallagat el ha be van húzva a kuplung kar, vagy 1500 fölé emelem a fordulatot.Most mit tegyek? Má sikerült összesen 250 km.t mennem a motorral meghibásodás nélkül.Talán erre a tipusra nem ez a jellemző!
Sziasztok! Uj lelőhely a szervizkönyvekhez,olyat is találtam a virágohoz amit eddig még másutt nem.
Itt a link akit érdekel.http://www.carlsalter.com/moto...
Köszönöm blackiex !
Continental CM2. 150/90 - 15 a max.