A kupplungod szórakozik. A vibrációt okozhatja a lelazulás is, mindenképp érdemes megnézi. A csúszó kupplung arra utal, hogy érik a betét cseréje, annak alkalmával megnézheted, mennyit kötyög a kupplung.
Peace. manapsag mar engem zavaroan nagynak erzem a vibraciot a motornal.a szellephezag allitason es a szinkronon kivul mi lehet meg a felelos?jah es az a jelenseg megszokot hogy ha peldaul 70 nel 5 osbe adok egy gazfrocsot,elozesozbe vagy barmi ilyen okbol es erezhetoen csuszik a kuplunk es kise tulporog a motor,nem adja le az erot a kerekekre hanem aztan fokozatosan lejebb megy a fordulat es felgyorsul.es meg az a jellenseg nem tetszik hogy a varosba kozlekedve visszangedek a gazbol akkor a motorfek nem egybol kovetkezik be hanam lelasul a motor es aztan visszarant,szoval nem siman lasul motorfekel.koszonom a segitsegeteket es eszreveteleiteket.peace jo motorozast.Lorand a Parciumbol
Blackiex !
Ha nem nagy teher megnéznéd az én alváz-motorszámomat, nekem nem sikerült kinyomozni mikori a gép.amit tudok 80-83.közötti xv 750 és elméletileg amerikás kivitel.
Az alváz-motorszám a következő : 5E3030441.
köszönettel : D. Gyula
blackiex -nek köszönöm a szívéjjes fogadtatást! :)
Szoktatok együtt gurulni vagy nem nagyon?
Ha előbb rátok találtam volna sokkal könnyebb lett volna az életem! :(
Most lett rendbehozva a kincsem! :) (ez fél évig tartott :( )
Vagy már kinyitották... A szűkítés látható lenne. A kipufogób szintén, bele lenne gravírozva a 20kW-os jelzés. Feltehetőleg lecserélték. Sokan csinálják.
Gyárilag tuti 20 kW-osra készült, pont ez a lényege ennek a változatnak, mivel volt egy ilyen spec. kategória az osztrák rendszerben: 0.14 kW/kg vagy max 20kW és max 500 ccm = Leichtmotorrad (. Ami e feletti, az horror kemény adó és biztosítási tarifákkal volt sújtva, komolyabb és drágább jogsi kellett hozzá. Ezt 1998-ban enyhítették. 535-ösből 25 kW-os készült a németekhez, azt viszont nem lehetne még 5kW-tal tovább fojtani.
Nem akartam okoskodni, mindössze megemlítettem a pontosítás végett. Mondhatom azt is, hogy szerettem volna látókörödet bővíteni.
Remélem nincs harag, az "elnézés kérés" rendben, elfogadva.
A kipufogó ugyanolyan jelzésű, mint az 535-ös. Szerencsére a karbikkal eddig semmi gondom nem volt, leszámítva azt a kellemetlenséget, hogy minden tavasszal le kell szerelnem őket a tisztításhoz, mivel a kartelgáz csövek miatt nem lehet az úszóházat levenni -pedig már sokat ügyeskedtem.
A motor 1996-os évjáratú (egy személyes dolog: április 4.-én helyezték üzembe, akkor, amikor az én első kutyám, egy ónémetjuhász, megszületett), ahogy írod 20 kW-os, de a folytást nem találom benne. A karburátorok teljes keresztmetszetben csatlakoznak a hengerfejhez, ezért gondolom, hogy a torokátmérő lehet már eleve kisebb.
Vee Rubber és Heidenau van még ebben az árban, vagy tán kicsit olcsóbbért, de labdába se rúgnak a contihoz képest. Volt szerencsém mindháromhoz, a Honda VT-men Heidenau volt, hidegben és esőben csúszik, csak meleg és százaz aszfalton ér valamit, egy 40 fokos nyári napon még jó is. Amúgy gáz... A Vee Rubber jobb egy fokkal, de hamar megkeményedik, 2 szezon alatt úgy elöregszik, hogy a körmödet sem tudod belenyomni. Akkor meg már nagyon nem szeret tapadni. Első guminak sem ajánlom...
Első guminak egyébként a Kings Tyre gumikat szeretem, ami szintén olcsó távolkeleti cucc, de jó puha az anyaga. 5-6 ezerért lehet már kapni és elég jól fogja az utat, fékezésnél nem hajlamos megcsúszni. Azokat viszont nehéz beszerezni profi gumis boltokban, mert nem nagyon rendelik, ellenben Simson-MZ-Jawa cuccokkal foglalkozó szocimotoros boltokban lehet kapni olcsón (főleg azért, mert ilyen motorokra való méretekben gyártják).
Az 535-re hol lehet jó áron hátsó gumit venni /rendelni / ?
Itt Ajkán rendelni lehet csak , és 20 000-nél kezdődik .
Délelőtt kiugrottam a kalányos plázába ,de nem volt ilyen méret .
Hivatalosan és nyilvánosan is elnézést kérek SzőkeJ kollégától. Az általa birtokolt típus valóban létezik és abban a formában, ahogy ő elmondta. Sajnos én nem voltam kellően tájékozott.
Blackiex (alias Chopperdoki, alias David Choppefield, alias Balogh D.)
Osztrák exportra készült, speciális verzió. XV 500 L (4FT) 20 kW teljesítményre lefojtva 1992-1997 között az osztrák hatóságok előírásainak megfelelően. Hivatalos adat nincs a legyártott mennyiségről, de kevesebb mint 5-6000 példány létezik belőle az "S" jelzésű, úgymond 'deluxe' változatokkal együtt - kétszínű fényezésű, gyárilag háttámlás, lapos kormányos.
Az alkatrészellátottsága emiatt elég korlátozott lehet, bár sokminden megegyezik az 535-tel, pl. a karbihoz szinte lehetetlen megfelelő cuccot találni a sógorok szerint.
Hogy ezért az infóért Augsburgig kelljen e-maileznem, a rosseb gondolta volna. A német XV-s klub is csak hallomásból tudott róla, ők irányítottak tovább...
Minden egyéb paraméterében egyezik az 535-tel, henger/dugattyúcserével felbővíthető 535 köbcentire a 400-asokkal ellentétben. Ott ugyanis a főtengelyt is cserélni kell a rövidebb löket miatt és a hengerfejet is át kell alakítani.
Furat-köket adatok a kiváncsiak kedvéért:
XV 400 (68 X 55)
XV 500 L (73 X 59)
XV 535 (76 X 59)
Oké, így motorszám alapján már el tudok kezdeni valamit nyomozni. Az az igazság, hogy sehol semmilyen dokumentáció nincs erről a 4FT motorjelzésű, 493 köbcentis változatról. Megvan az összes szervízlap, minden típushoz könyv plusz Yamaha VIN táblázat, de ilyen típus sehol nem szerepel.
Utólag is elnézésedet kérem a kukacoskodásért, de jó ideje foglalkozom ezekkel a vasakkal, mondhatni a kisujjamban van a zömük, erre egyszer csak feltűnik egy olyan modell, amiről még a hivatalos kereskedők sem tudnak semmit...
Még valami... Teljesítmény jelzés van a kipufogón vagy a forgalmiban?
Most már csak a vita kedvéért.
A hengerürtartalom nálam is a megadott helyen megtalálható, 493cm3. Sajnos képet nem tudtam készíteni róla, mert az automatát becsapja a sok fényes alkatrész - így (amíg az ellenkezője be nem bizonyosodik) el kell hinned.
Motorszámom: *4FT-016025*
Alvázszámom: 4FT-016110
A Vvirago.ro-n található XV500-asra nem is hasonlít, ellenben az 535-ösel összetéveszthető még közelről is. Gyakorlatilag nincs különbség, leszámítva, hogy itt a kartelgázzal is szórakoztak, bár úgy olvastam, hogy némely 535-ösnél is van ilyen szelep beépítve.
hat, legalabb a keresztnevet jo volna ha tudatna, valahogy el kell dontsem, hogy spammelovel van dolgom vagy felhasznaloval... az email cimnek azert van jelentosege, mert az utan meg tudom nezni, hogy spammelo feketelistan vane a cim vagy nem.
Ha nem nagy teher megnéznéd az én alváz-motorszámomat, nekem nem sikerült kinyomozni mikori a gép.amit tudok 80-83.közötti xv 750 és elméletileg amerikás kivitel.
Az alváz-motorszám a következő : 5E3030441.
köszönettel : D. Gyula
Szoktatok együtt gurulni vagy nem nagyon?
Ha előbb rátok találtam volna sokkal könnyebb lett volna az életem! :(
Most lett rendbehozva a kincsem! :) (ez fél évig tartott :( )
Gyárilag tuti 20 kW-osra készült, pont ez a lényege ennek a változatnak, mivel volt egy ilyen spec. kategória az osztrák rendszerben: 0.14 kW/kg vagy max 20kW és max 500 ccm = Leichtmotorrad (. Ami e feletti, az horror kemény adó és biztosítási tarifákkal volt sújtva, komolyabb és drágább jogsi kellett hozzá. Ezt 1998-ban enyhítették. 535-ösből 25 kW-os készült a németekhez, azt viszont nem lehetne még 5kW-tal tovább fojtani.
Ennél csak drágábban láttam eddig .
Nem akartam okoskodni, mindössze megemlítettem a pontosítás végett. Mondhatom azt is, hogy szerettem volna látókörödet bővíteni.
Remélem nincs harag, az "elnézés kérés" rendben, elfogadva.
A kipufogó ugyanolyan jelzésű, mint az 535-ös. Szerencsére a karbikkal eddig semmi gondom nem volt, leszámítva azt a kellemetlenséget, hogy minden tavasszal le kell szerelnem őket a tisztításhoz, mivel a kartelgáz csövek miatt nem lehet az úszóházat levenni -pedig már sokat ügyeskedtem.
A motor 1996-os évjáratú (egy személyes dolog: április 4.-én helyezték üzembe, akkor, amikor az én első kutyám, egy ónémetjuhász, megszületett), ahogy írod 20 kW-os, de a folytást nem találom benne. A karburátorok teljes keresztmetszetben csatlakoznak a hengerfejhez, ezért gondolom, hogy a torokátmérő lehet már eleve kisebb.
Üdv:
Jóska
Első guminak egyébként a Kings Tyre gumikat szeretem, ami szintén olcsó távolkeleti cucc, de jó puha az anyaga. 5-6 ezerért lehet már kapni és elég jól fogja az utat, fékezésnél nem hajlamos megcsúszni. Azokat viszont nehéz beszerezni profi gumis boltokban, mert nem nagyon rendelik, ellenben Simson-MZ-Jawa cuccokkal foglalkozó szocimotoros boltokban lehet kapni olcsón (főleg azért, mert ilyen motorokra való méretekben gyártják).
http://www.motorgumishop.hu/in...
http://www.r17.hu/index.p
hp?pa...
Én az utóbbi helyről vettem. Gyorsak, olcsók, megbízhatók.
Ez egyszer még elnézzük neked (mert sokat segitesz), de ha legközelebb ha ilyen lesz te fizeted a söröket :)
végyé
Itt Ajkán rendelni lehet csak , és 20 000-nél kezdődik .
Délelőtt kiugrottam a kalányos plázába ,de nem volt ilyen méret .
Hivatalosan és nyilvánosan is elnézést kérek SzőkeJ kollégától. Az általa birtokolt típus valóban létezik és abban a formában, ahogy ő elmondta. Sajnos én nem voltam kellően tájékozott.
Blackiex (alias Chopperdoki, alias David Choppefield, alias Balogh D.)
Osztrák exportra készült, speciális verzió. XV 500 L (4FT) 20 kW teljesítményre lefojtva 1992-1997 között az osztrák hatóságok előírásainak megfelelően. Hivatalos adat nincs a legyártott mennyiségről, de kevesebb mint 5-6000 példány létezik belőle az "S" jelzésű, úgymond 'deluxe' változatokkal együtt - kétszínű fényezésű, gyárilag háttámlás, lapos kormányos.
Az alkatrészellátottsága emiatt elég korlátozott lehet, bár sokminden megegyezik az 535-tel, pl. a karbihoz szinte lehetetlen megfelelő cuccot találni a sógorok szerint.
Hogy ezért az infóért Augsburgig kelljen e-maileznem, a rosseb gondolta volna. A német XV-s klub is csak hallomásból tudott róla, ők irányítottak tovább...
Minden egyéb paraméterében egyezik az 535-tel, henger/dugattyúcserével felbővíthető 535 köbcentire a 400-asokkal ellentétben. Ott ugyanis a főtengelyt is cserélni kell a rövidebb löket miatt és a hengerfejet is át kell alakítani.
Furat-köket adatok a kiváncsiak kedvéért:
XV 400 (68 X 55)
XV 500 L (73 X 59)
XV 535 (76 X 59)
Utólag is elnézésedet kérem a kukacoskodásért, de jó ideje foglalkozom ezekkel a vasakkal, mondhatni a kisujjamban van a zömük, erre egyszer csak feltűnik egy olyan modell, amiről még a hivatalos kereskedők sem tudnak semmit...
Még valami... Teljesítmény jelzés van a kipufogón vagy a forgalmiban?
Most már csak a vita kedvéért.
A hengerürtartalom nálam is a megadott helyen megtalálható, 493cm3. Sajnos képet nem tudtam készíteni róla, mert az automatát becsapja a sok fényes alkatrész - így (amíg az ellenkezője be nem bizonyosodik) el kell hinned.
Motorszámom: *4FT-016025*
Alvázszámom: 4FT-016110
A Vvirago.ro-n található XV500-asra nem is hasonlít, ellenben az 535-ösel összetéveszthető még közelről is. Gyakorlatilag nincs különbség, leszámítva, hogy itt a kartelgázzal is szórakoztak, bár úgy olvastam, hogy némely 535-ösnél is van ilyen szelep beépítve.
Üdv:
Jóska