Kösz az infot! A hátsó egyedül elbirja. Az első azzonal leáll ha lehuzom a pipat! Akkor ez nem jelent semmi nagy gondot, és aszt mondod hogy egy szinkronizálásal megoldodna a probléma?
Hát a videó nem megy át...nem tudom, egyáltalán lehet-e feltenni ilyet, vagy csak a kép a járható..ha valakinek sikerült, adjon segítséget, mi a módja..
Sziasztok!
Csak egy pár info...Fiatal koromban én sem tudtam volna elképzelni magamat olyan motorkerékpáron, amin plexi van..Nem tartottam esztétikusnak és öregesnek tűnt. Most, amikor már tényleg "öreg "is vagyok. és sok mindent átértékel az ember, azt mondom, nagyon jó dolog egy jó méretű plexi, mert hasznos és nem utolsó sorban jó is néz ki vele a motor.
Más...tavaly novemberben vettem a motort, olajcsere + Metabond Gold. azóta 2000 km-t tettem a vasba, gyönyörűen jár, a kuplung működéssel semmi gond. Bátran ajánlom másoknak is, mert egyrészt sokakkal beszéltem, akik használják motorba, másrészt utánajárva a dolgoknak kiderült, hogy a Metabond csak fém a fémmel történő surlódását tudja ( azt viszont TUDJA ! ) csökkenteni, fém és más anyagok együtt surlódását viszont nem. ( Megjegyzem, a fémek közül is elsődlegesen a szén tartalmú fémeket ! ) Hogy a teljesítményt és a végsebességet hogy módosította, nem tudom, mert alig mentem vele 20km-t olajcsere előtt és sem akkor, sem azután nem forgattam a motort a végletekig. Annyi biztos, hogy sok- jóval nagyobb teljesítményű - motorral állja a harcot, még nem szégyenkeztem miatta. A fogyasztás tartósan 5L alatt van ( 1 személlyel 4,2-4,4; 2 személlyel 4,5-4,8 ).
A kipufogó is átesett egy kisebb átalakításon, hangja mélyebb, emberesebb ( fojtás nincs teljesen megszüntetve ! ), szerencsére nem durrog vissza és a fogyasztást sem befolyásolta érdemileg ( a fenti fogyasztás már az átalakítás utáni ).
Próbálok egy kis vidit feltenni hanggal, remélem, sikerül..
Napos időt, széles utat mindenkinek!
Egyszerű: az első henger egyedül nem bírja el a két henger munkáját. A hátsó elbírja egyedül? Feltehetőleg igen, de próbáld ki szerintem.
Egy rendes karburátor szinkronozás ráférne a vasra.
Sziasztok! Van egy problémám! Ha lehuzom a hátsó hengeröl a pipát az első hengerem meg áll! Kérdés valaki már találkozotüe ilyen problémával, és mi lehet az oka? Amugy a motor szépen megy könnyen gyujt alapjárat egyenletes semmi gond vele. A motor 750 Virago 32,000 km-ben! A válaszotokat elöre is köszönöm Gálffy.
Úgy mindjárt más a leányzó fekvése... :)
Az már lehet elegendő. A felszereléskor figyelj oda, hogy - ahogy guseau mondotta volt - szemmagasság alatt végződjön a plexi teteje, ezáltal úgy terelje a levegőt, hogy pont a sisakod fölé fújjon a menetszél. Valahol a fórumban már volt erről szó, ha rajta ülsz a motoron, a plexi teteje felett az aszfalt 5 vagy 10 méterrel előtted levő pontját kell látnod, akkor ideális. A pontos érték most nem ugrik be, de guseau sztem tudja.
Elmúltam 48 de eszemben sincs nagy robogózni! Plexim van ! A vassal járok melózni és reggelente sokat fog a szélből , hidegből! Az igaz hogy 100 fölött a kormányt is mozgatja! Amúgy a plexi a bogaraktól véd ! Nekem már verebet is fogott! A plexi a szemmagasság alatt végződik de a sisakomat sem kell törölgetni esőben mert a légáramlatot úgy tereli! Na most találd ki hogy neked mi a jó!
Én a magam részéről nem használok és nem is támogatom a használatát. Véd a széltől, és annyi - de aki chopper jellegű vasat vesz, az miért akar olyan tempóval száguldozni, ahol már tép a szél (100 és afelett)? Esőben nem ver annyira a víz, ha épp elkap, de amíg egy jóféle állból nyitható plexis bukósisakot percenként megtörölhetsz, hogy láss, a plekóval ez nem olyan egyszerű mutatvány.
Magánvélemény, de sztem aki száguldozni akar, az vegyen sport vagy túramotort, aki pedig nem bírja a szelet, az vegyen óriásrobogót. Az is kényelmes, az is megy rendesen, de az idomok jól védenek. 15 év és én is át kell üljek egy Burgman-re... Ez az élet rendje.
Sziasztok, eddig ózdkodtam de most már hajlok a plexi használata felé. Még nem győztem meg magam teljesen de tud valaki jó áron megvehetőt ill.véleményt arról hogy miért jó ha van?
M800.-s lett a viragóból nekem is! Táska tartó szintén keeway! Küldj emailt akkor küldök képet a plexi felfogatásról! Minden keeway! A suzukinál csak néztek mint az "edényes"!
Csak egy pár info...Fiatal koromban én sem tudtam volna elképzelni magamat olyan motorkerékpáron, amin plexi van..Nem tartottam esztétikusnak és öregesnek tűnt. Most, amikor már tényleg "öreg "is vagyok. és sok mindent átértékel az ember, azt mondom, nagyon jó dolog egy jó méretű plexi, mert hasznos és nem utolsó sorban jó is néz ki vele a motor.
Más...tavaly novemberben vettem a motort, olajcsere + Metabond Gold. azóta 2000 km-t tettem a vasba, gyönyörűen jár, a kuplung működéssel semmi gond. Bátran ajánlom másoknak is, mert egyrészt sokakkal beszéltem, akik használják motorba, másrészt utánajárva a dolgoknak kiderült, hogy a Metabond csak fém a fémmel történő surlódását tudja ( azt viszont TUDJA ! ) csökkenteni, fém és más anyagok együtt surlódását viszont nem. ( Megjegyzem, a fémek közül is elsődlegesen a szén tartalmú fémeket ! ) Hogy a teljesítményt és a végsebességet hogy módosította, nem tudom, mert alig mentem vele 20km-t olajcsere előtt és sem akkor, sem azután nem forgattam a motort a végletekig. Annyi biztos, hogy sok- jóval nagyobb teljesítményű - motorral állja a harcot, még nem szégyenkeztem miatta. A fogyasztás tartósan 5L alatt van ( 1 személlyel 4,2-4,4; 2 személlyel 4,5-4,8 ).
A kipufogó is átesett egy kisebb átalakításon, hangja mélyebb, emberesebb ( fojtás nincs teljesen megszüntetve ! ), szerencsére nem durrog vissza és a fogyasztást sem befolyásolta érdemileg ( a fenti fogyasztás már az átalakítás utáni ).
Próbálok egy kis vidit feltenni hanggal, remélem, sikerül..
Napos időt, széles utat mindenkinek!
Egy rendes karburátor szinkronozás ráférne a vasra.
Az már lehet elegendő. A felszereléskor figyelj oda, hogy - ahogy guseau mondotta volt - szemmagasság alatt végződjön a plexi teteje, ezáltal úgy terelje a levegőt, hogy pont a sisakod fölé fújjon a menetszél. Valahol a fórumban már volt erről szó, ha rajta ülsz a motoron, a plexi teteje felett az aszfalt 5 vagy 10 méterrel előtted levő pontját kell látnod, akkor ideális. A pontos érték most nem ugrik be, de guseau sztem tudja.
Magánvélemény, de sztem aki száguldozni akar, az vegyen sport vagy túramotort, aki pedig nem bírja a szelet, az vegyen óriásrobogót. Az is kényelmes, az is megy rendesen, de az idomok jól védenek. 15 év és én is át kell üljek egy Burgman-re... Ez az élet rendje.