Sziasztok. Egy picit feljebb tekertem az alapjártot és most nem fullad a gép. De kell keresnem egy normális mestert aki beállitja a karburátort.Lehet legjobb volna a szegedi yamaha szervízbe vinnem, de mennyibe fájna az nekem?
Üdv.mindenkinek!Mint volt Virgács tulaj fordulok hozzátok....plexit szeretnék jelenlegi gépemre(VZ800)a Keeway cruiser plexi jó vételnek tűnik(olcsó)...ha valaki esetleg használ ilyet,kérném a véleményét,főleg az anyagvastagsága aggaszt(0,3mm),szerintetek ez nem vékony? Tibi
Kipróbáltam, párszor nekem is csinálta... Eddig nem tűnt fel, mert eleve mindig úgy állok meg lámpánál, hogy üresbe pakoláskor enyhe gázfröccsöt adok neki. Lehet, hogy ez is Virago-betegség, de ezzel együtt lehet élni szerintem. Ha zavar, kicsit tekerd feljebb az alapjáratot, bár nem tudom, most mennyi lehet nálad az alapjárati fordulatszám.
Hello.Láttam a neten gyári önindító motor takarófedelet persze arany áron.Erre beindult a fantáziám, hogy ilyet én is tudok ha akarok.Nézzétek meg mit alkottam.Nincs többé vízzel sárral teliköpködött önindító.
Szia! Igen jók,alapjárat sima egyenletes és stabil.Leállni akkor szokott mikor megállok egy lámpánál például és még nem alakult ki az egyenletes alapjárat az elözö menetszerinti magasabb fordulatszám után.Csökken csökken a fordulat és szépen leáll, beröfentem utána egy gázfröccsel és utána ok. Ha hallom,hogy lefog állni akkor adok egy kis gázfröcsöt és nem ál le az alapjárat beáll normálisra és utánna minden ok.
sziasztok! Van egy vadonat új , 535-re való HELD tankpadom vastag, tiszta marhabőr. Ja, és eladó! Érdekel valakit? Féláron odaadom , mert fájó szívvel ugyan de eldtam a gépet. /8000ft/
Szia! Üveggyertyával lett beállítva az alapjárati keverék egy hónapja és nem hinném,hogy azóta ennyire elállítódott,kb 6-7 száz km -et mentem vele.Ja és a szinkront is beállítottam ugyanakkor.
Hagyjátok a vasat melegen, alapjáraton pöförészni 5-8 percig (ha nagyon melegszik, akkor ventillátorral rásegíthettek) és utána nézzétek meg a gyertyaképet. Ha kormos, akkor túl sokat kap, ami hidegen nem okoz gondot, de melegen csinálhat ilyet.
Vissza kell ritkítani kicsit az alapjárati keverékszabályozót, ha fekete a gyertya.
Szia! Nekem is csinál ilyet elég sűrűn de utána pöcre indul, és én sem tudok rájönni,hogy miért csinál ilyet?Megállok a lámpánál és szép lassan elkezd az alapjárat csökkenni és egyszer csak leáll.
Sziasztok. Egy kis gondom van az alapgázzal. Ritkán lefullad a gép, mikor már felvan melegedve. Menet közben semmi gond, szépen, egyenletesen gyorsul, nem szaggat vagy ilyesmi. Nem cseréltem levegőszűrőt. Ha ez sem segít akkor mi lehet a gond?
Igen, van rajta védőlakk. Ha aggódsz a visszamattulás miatt, fújd át lakkal a polírozás után. A keréktárcsa-lakk (Prevent márkából van ilyen is) olaj és benzinálló, az pont megfelel.
Gondoltam felpolirozom a hengerfejtakaró 4 aluminium deklit.
Ahogy a szélén nekiálltam észrerettem, hogy van rajta egy vékony lakkszerű réteg, azért olyan mattosan fényes.
Kérdésem ha leszedem ezt a réteget és felpolirozom nem fog a natur felületvédelem nélküli aluminium bemattulni?
Ami duralumcsöbe beszereltem az olajnyomásmérőt nem mattul be, de nem tudom ez az anyag milyen ötvözet.
Igazából nagyon öszvérmotor. Chopperes külső, túramotor karakterű motorblokkal.
Eleve nem szerencsés besorolni a gyárban, nagy szériában készült modelleket a chopper címszó alá, hiszen egy Virago, Vulcan vagy Shadow gyári állapotban nem meríti ki a chopper szó definícióját. De ez a szokás, mondjuk rá, hogy chopper, de csak azért, mert semmilyen más kategóriába nem lehet behelyezni és ahhoz hasonlít leginkább.
Egyébként ha valaki ilyen VN750 vásárlásán töri a fejét, erősen lebeszélném róla. Nagyon bonyolult, rengeteg hibalehetőséget rejtő motorja és elektronikája van. Az alkatrész ritka és baromi drága hozzá (Kawasakihoz általában minden drágább).
ő ilyet használ
Köszi a segítséget.
Fáintos :)
végyé
Vissza kell ritkítani kicsit az alapjárati keverékszabályozót, ha fekete a gyertya.
Gondoltam felpolirozom a hengerfejtakaró 4 aluminium deklit.
Ahogy a szélén nekiálltam észrerettem, hogy van rajta egy vékony lakkszerű réteg, azért olyan mattosan fényes.
Kérdésem ha leszedem ezt a réteget és felpolirozom nem fog a natur felületvédelem nélküli aluminium bemattulni?
Ami duralumcsöbe beszereltem az olajnyomásmérőt nem mattul be, de nem tudom ez az anyag milyen ötvözet.
végyé
Eleve nem szerencsés besorolni a gyárban, nagy szériában készült modelleket a chopper címszó alá, hiszen egy Virago, Vulcan vagy Shadow gyári állapotban nem meríti ki a chopper szó definícióját. De ez a szokás, mondjuk rá, hogy chopper, de csak azért, mert semmilyen más kategóriába nem lehet behelyezni és ahhoz hasonlít leginkább.
Egyébként ha valaki ilyen VN750 vásárlásán töri a fejét, erősen lebeszélném róla. Nagyon bonyolult, rengeteg hibalehetőséget rejtő motorja és elektronikája van. Az alkatrész ritka és baromi drága hozzá (Kawasakihoz általában minden drágább).