Szia!
Én folyamatosan használom, sima vezetékest. Szerintem sokkal jobb, folyamatosan tudtok beszélgetni menet közben, nagyobb sebességnél is. Most van ha jól emlékszem, a Tescóban akcióban, olyasféle van nekem is. A blutoth-os rohadt drága, de az valszeg kényelmesebb, meg normálisan kezeli a mobilt is, csak hát 40-50 rugó, annyit nem ér szerintem.
Üdv!
Használ valaki utas és vezető közti beszélőt?Hosszabb uton hasznosnak tűnik,jobb mint kiabálni(nem is szeretek)
Ha van tapasztalatotok osszátok meg velem!
Köszönöm!
Feri
Üdv, Mire jutottál a kipufogó tuninggal?
Érdekelne egy a gyári kipu-n elvégezhető átalakítás. Mélyebb hangot szeretnék, mert a gyárit nagyon csendesnek ítélem (97-s XV 535).
Ugyanakkor azt tapasztalom, hogy a korábbi évjáratok pl. 93-as Virgó még mélyebb a hangjuk. Ugye ezek 46 lovasak, az újabbak meg már csak 44-esek. Gondolom, hogy a kipufogóban rejlik a megoldás? Vagy mégsem?
Kéremszépen, találékonynak kell lenni, ha már kényeskedünk. Pl egy fedett parkolóházban egészen jókat lehet motorozni, aztán hadd essen az eső, meg csuszamoljon a föld
Jó idő, hol élsz te, a Bahamákon ? :)
Az elmult 3-4 héten szinte minden napra esőt jósol, jégverés fölcsuszamlás ki mer igy elindulni motorral, vagy csak itt a déli megyékben ilyen az idő?
Szia! Megjött a jó idő és mindenki hajtja a vasat.Nincs idő fórumozni csak annak akinek beszart a gépe.A közelben én is szívesen találkoznék a fórumozokkal,meglehetne probálni összehozni egy talállkozot.
Két napja figyelem a fórumot, hátha történik valami....már azt hittem,nem a legfrissebb lapokat nyitom meg, azért nincs semmi új...senkinek semmi kérdése, mindenki tud mindent- persze ez végül is jó, hiszen ezek szerint mindenkinek minden oké!...legalábbis a vas körül. Mivel csak a tavalyi év végétől figyelem a fórumot, lehet, hogy eretnek gondolatot vetek fel, de azért felvetem: nem szoktak a viragosok, vagy legalább a fórumosok találkozni egymással? Nincs rá igény, nem érünk rá, vagy csak egyszerűen még nem szervezte meg senki? Én személy szerint nagyon örülnék, ha személyesen is találkoznék jó-pár figurával a fórumozók közül, szerintem nagyon sok jó arc van köztetek életkortól függetlenül....ja , és persze a vasakra is nagyon kíváncsi lennék...
Szia! Az ülés alatt vannak bisztik ,azzal kezd a hibakeresést ,utána a kapcsolót kéne kitisztítani. Elektromos kontakttisztitó sray vagy ilyesmivel.Ha találsz kiolvadt biztosítékot akkor csere és ha az is kiolvad akkor előbb meg kell keresni a zárlat helyét. Szerintem ezzel kezd.
Kedves motoros barátaim!
Egy kis segitség kéne.
535-ös viragomon felkapcsolom a lámpát és semmi. Se elöl se hátul.
Féklámpa index minden müködik csak az nem.
Szerintetek bizti vagy ilyesmi?
Hátha valamelyikötök többet tud az ilyenröl akkor ugy kezdenék hozzá.
Válaszokat elöre is köszönöm!
ÜDV
Nincs baj, szinte természetes, az enyém is ilyen. Az első henger helyzete bonyolultabb, hosszabb a kipufogó leömlője, ráadásul a szívócsonkról egy vákuumszelepet is működtet, szóval másak a körülmények a hátsóhoz képest. Nincs jelentősége. Akkor van gáz, ha az egyik henger tud, a másik pedig nem bírja egyedül a stabil alapjáratot, kihagy, lefullad, stb.
A motorod egészéges. :)
Hello.Most vettem észre a 750-s virgácsomon,hogy ha leveszem felváltva a pipákat az első henger egyedül lassabban ketyeg mint a hátsó . Ez normális vagy valami beállítási probléma?Egyébbként együtt nagyon jól működik a gép nem érezni semmi gondot se hidegen se melegen.Széles utat!
Szia! Lefényképeznéd nekem a csavart amivel a gumicsöveken keresztűl meglehet nézni a benzinszintet a karburátorban . Nem találom a leresztőcsavart aminek a tekerésével megjelenik az átlátszó csöben a benzin?
Köszi.
A biker-world.hu-n megnézed, alkatrész típusonként menüben meg fogod találni (évjárat, típus, stb alapján) és a termék részleteinél ki lesz írva. Mondjuk amit ők árulnak olcsó is, és jó minőség.
Annak is kappan hangja volt eredetileg .
Ki is heréltük menten , így már megfelelő . kivágtuk a furulyát belőle .