Üdv
Lori kaptam egy tippet a ragasztóra.
Szakboltban mutattak egy kenhető, olaj sürüségű feket izét ami megszáradva rugalmas és benzinálló.
Prime Seal 3 a neve kb fél decinyi lehet és 1980 ft -ba kerül.
Van benne kis ecset amivel felkenhető.
Ezt probáld megszerezni.
Ha nem egy szivesen megveszem neked de hogy jut el?
Jár valaki Szeged felé aki elvinné, vagy esteleg elküldöm postán.
Sziasztok! Ha valakit érdekel van egy rendszám tartó konzolom eladó,baloldalra helyezett.Vilkágitás és rendszámtartó lemez hiányzik de az a könnyebben megoldható része a dolognak. Akit érdekel az írjon . Mégse 150 Euro.
Peace.kosz.mar talalkoztam ezzel a leirasal es tenelg nagyon jol hangzik,csak az a problema hogy nem tudtam beszerezni megfelelo kesztyut.es arra gondoltam hogy ha talalnek megfelelo ragasztot ami benzin allo es ha megkot rugalmas mint peldaul a szilikon akkor egy kis finom retteget vihetnek fel belole a szeleire ahol kicsit megvan szemcsesedve mert szemel lathato lyuk vagy szakadas nem eszlelheto,szoval felesleges a plusz reteg ra csak ragaszto kellene de azt nem tudtam beszerezni....peace
Nem szokott megharagudni érte, bár elég nagy pöcs az illető. :D :D :D
Viccet félretéve: ebben az esetben a nitrilanyag végi a ragasztót a feloldódástól és zárja el a réseket. Az a baj, hogy a kollégának nem sikerült normális nitrilkesztyűt szerezni, csak szövetre itatott fajtát, ami nem azonos a leírásban szereplő nitrilkesztyűvel.
Adott egy rosszul működő, köhögő vagy gázadásra lefulladó motor. A szerelőd benyögi, hogy elszakadt a karburátor membránja, valamit hogy a csere nagyjából a félhavi fizestésed. Szívedhez kapsz és megköszönöd a fáradozásait, majd alszol rá egyet és eldöntöd: oké, legyen. Ezután fél évig kenyéren és vizen élsz, de a vas megy és ez a fő.
Ajánlok mást. Foltozd be!
Az alábbi leírást egy külhoni oldal fórumán találtam, nem volt mit veszítenünk, kipróbáltuk. Bejött. Máig megy a gép.
Hozzávalók:
1 tubus gumijavító készletből származó gumiragasztó
1 darab 2000-es finomságú csiszolópapír
1 darab mókusszőr ecset (4-6 méret)
1 darab vékony nitril kesztyű
A karburátor leszerelése és a membrán kiszabadítása nem képezi részét a leírásnak, az mindenkinek legyen házi feladat. Ha a memrbán kint van, essünk neki...
A gumi felületét mindkét oldalon alaposan lemossuk langyos vízzel és szappannal. A membránt fény felé fordítjuk és megkeressük a lyukat vagy lyukakat. Hagyjuk a membránt száradni.
A nitril kesztyűt általában porral vonják be, hogy könnyű legyen felvenni vagy levenni - ezt szintén szappanos vízzel le kell mosni róla. Ez egy sima gumikesztyű, mint az orvosoké, egy-két apró különbséggel. Egyrészt a latex orvosi kesztyű fehér vagy sárgás színű, a nitril kék vagy zöld anyagú. Másfelől a nitril kesztyű szinten minden vegyi anyaggal szemben ellenálló, olaj vagy benzin nem bontja le, mint a mezei latex kesztyűt: épp ezért kell nekünk ilyen.
A kesztyűből a lyuknak megfelelő alakú foltot vágunk, csak annyival nagyobbat, hogy minimum fél centivel túllógjon a luk peremén, azaz kis ráhagyással fedje be.
Ha a folt és a membrán is tiszta és zsír/pormentes, készítsük elő a felületet: a 2000-es csiszolóval nagyon óvatosan érdesítsük meg a lyuk körül a membránt a folt méretének megfelelően. Fontos, hogy a membrán felső, azaz a karburátorfedél felé eső oldalát foltozzuk, ott jobban van védve a folt. A nitrilt nem kell nagyon megcsiszolni, elég egy-két nagyon lágy húzás a papíron, nehogy kiszkadjon!
Ha ezzel megvagyunk, a finom ecsettel vékony rétegben kenjük be a membránt és a foltot is, majd az alkalmazott gumiragasztó leírásának megfelelően kis várakozás szükségeltetik (olvasd el a ragasztó leírását, mert nagyon eltérőek lehetnek: 5 perces és fél órás is létezik!), majd az idő leteltekor a foltot helyezd rá a lyukra, pontosan az előcsiszolásnak megfelelően. Dolgozd el rajta simára valami pici hengerrel (pl. dugóskulcs készlet 8-as bitje), aztán helyezz valami szorítót rá minimum fél órára. Javaslom a folpackba tekert radírgumit és a rápakolt Révai lexikon-sorozatot. Előbbi tökéletesen idomul a felülethez, utóbbi meg jó nehéz. A megoldás szabadon választható, értitek a lényeget.
A javított membránt hagyjátok 24 óráig száradni és kötni, utána lecsekkoljátok, hogy teljes felületen megragadt-e. Ha minden oké, összerak és örül.
Sok sikert és tessék a megtakarított pénzeket benzinbe fektetni!
kerestem én is szpokáig, hátha kell valakinek............
Előnyei:
-2 év teljes garancia
-saját magunk is egyszerűen kicserélhetjük (szemben az eredetivel)
(Az én motoromban is cseréltük nemrég, azóta szuper jól működik, tévedésből vettem 2 párat és nem 2 darabot, így van 2 db eladó)
Itt egy darabra licitálhatsz, de van még egy
A Yamaha Virago XV 535 -ös 2YL/3BR/VJ012 -es típusokhoz
Gyártási év: 1988-2003.
gyári, új termék
Gyártó: Tourmax
(Egy ilyen Yamaha membrán listaára: 51.600,- Ft)
bontatlan csomagolásban
(a csikorgást)
Feri
Ma jöttem haza külföldről, ezért nem válaszoltam előbb. A kép-gondolom, már nem aktuális, mert ahogy olvastam, már megoldottad.
jeszenszki.tibor@upcmail.hu
Lori kaptam egy tippet a ragasztóra.
Szakboltban mutattak egy kenhető, olaj sürüségű feket izét ami megszáradva rugalmas és benzinálló.
Prime Seal 3 a neve kb fél decinyi lehet és 1980 ft -ba kerül.
Van benne kis ecset amivel felkenhető.
Ezt probáld megszerezni.
Ha nem egy szivesen megveszem neked de hogy jut el?
Jár valaki Szeged felé aki elvinné, vagy esteleg elküldöm postán.
végyé
Lehet találni, csak keresni kell ...
Egész konkrétan innen.
Kesztyű
Viccet félretéve: ebben az esetben a nitrilanyag végi a ragasztót a feloldódástól és zárja el a réseket. Az a baj, hogy a kollégának nem sikerült normális nitrilkesztyűt szerezni, csak szövetre itatott fajtát, ami nem azonos a leírásban szereplő nitrilkesztyűvel.
Remélem nem haragszanak meg érte.
Szakadt karburátor membrán javítása
Dr.Chopper 2009.07.05. 17:53
Adott egy rosszul működő, köhögő vagy gázadásra lefulladó motor. A szerelőd benyögi, hogy elszakadt a karburátor membránja, valamit hogy a csere nagyjából a félhavi fizestésed. Szívedhez kapsz és megköszönöd a fáradozásait, majd alszol rá egyet és eldöntöd: oké, legyen. Ezután fél évig kenyéren és vizen élsz, de a vas megy és ez a fő.
Ajánlok mást. Foltozd be!
Az alábbi leírást egy külhoni oldal fórumán találtam, nem volt mit veszítenünk, kipróbáltuk. Bejött. Máig megy a gép.
Hozzávalók:
1 tubus gumijavító készletből származó gumiragasztó
1 darab 2000-es finomságú csiszolópapír
1 darab mókusszőr ecset (4-6 méret)
1 darab vékony nitril kesztyű
A karburátor leszerelése és a membrán kiszabadítása nem képezi részét a leírásnak, az mindenkinek legyen házi feladat. Ha a memrbán kint van, essünk neki...
A gumi felületét mindkét oldalon alaposan lemossuk langyos vízzel és szappannal. A membránt fény felé fordítjuk és megkeressük a lyukat vagy lyukakat. Hagyjuk a membránt száradni.
A nitril kesztyűt általában porral vonják be, hogy könnyű legyen felvenni vagy levenni - ezt szintén szappanos vízzel le kell mosni róla. Ez egy sima gumikesztyű, mint az orvosoké, egy-két apró különbséggel. Egyrészt a latex orvosi kesztyű fehér vagy sárgás színű, a nitril kék vagy zöld anyagú. Másfelől a nitril kesztyű szinten minden vegyi anyaggal szemben ellenálló, olaj vagy benzin nem bontja le, mint a mezei latex kesztyűt: épp ezért kell nekünk ilyen.
A kesztyűből a lyuknak megfelelő alakú foltot vágunk, csak annyival nagyobbat, hogy minimum fél centivel túllógjon a luk peremén, azaz kis ráhagyással fedje be.
Ha a folt és a membrán is tiszta és zsír/pormentes, készítsük elő a felületet: a 2000-es csiszolóval nagyon óvatosan érdesítsük meg a lyuk körül a membránt a folt méretének megfelelően. Fontos, hogy a membrán felső, azaz a karburátorfedél felé eső oldalát foltozzuk, ott jobban van védve a folt. A nitrilt nem kell nagyon megcsiszolni, elég egy-két nagyon lágy húzás a papíron, nehogy kiszkadjon!
Ha ezzel megvagyunk, a finom ecsettel vékony rétegben kenjük be a membránt és a foltot is, majd az alkalmazott gumiragasztó leírásának megfelelően kis várakozás szükségeltetik (olvasd el a ragasztó leírását, mert nagyon eltérőek lehetnek: 5 perces és fél órás is létezik!), majd az idő leteltekor a foltot helyezd rá a lyukra, pontosan az előcsiszolásnak megfelelően. Dolgozd el rajta simára valami pici hengerrel (pl. dugóskulcs készlet 8-as bitje), aztán helyezz valami szorítót rá minimum fél órára. Javaslom a folpackba tekert radírgumit és a rápakolt Révai lexikon-sorozatot. Előbbi tökéletesen idomul a felülethez, utóbbi meg jó nehéz. A megoldás szabadon választható, értitek a lényeget.
A javított membránt hagyjátok 24 óráig száradni és kötni, utána lecsekkoljátok, hogy teljes felületen megragadt-e. Ha minden oké, összerak és örül.
Sok sikert és tessék a megtakarított pénzeket benzinbe fektetni!
Ezzel az a baj hogy kemény lesz ha megköt.
Neki valami megkötve is puha anyag kell, nem szabadna elmerviteni a membránt.
végyé
nézd meg ezt
Hol tudnék xv 535-höz bontott hátsó telókat szerezni ?
Baranya és vonzáskörzete......
Köcc