Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bocs, az ár lemaradtt. 600 az irány ára. Mindenre nyitott vagyok, és rugalmas.
Hali.
Minden kérdésre szívesen válaszolok,hagyatékból maradtt rám Yamaha 750 XVSE 1986évj 06 havi korához képest egyben van. 45811km-t fututt, első gumi kell rá, meg egy akku. Az akkut bevállalom. Adok vele egy garnitúra bőrtatyót komplett. Szervíz után, karbiszinkron,olajcsere,gyertya csere, telószimering csere, ok. Gyere el, nézd meg. Elsősorban valami moci kéne cserébe nagyrobogó, vagy túra.
Szia adingo! Hol hírdeted a motort ? Mit kell tudni róla? mire cserélnéd? Képek? Ár, évjárat km,?
Hali! nyugodtan használd csak a kapacitása nagyobb a 12V a lényeg
Újítsd fel, tegyél bele új keféket. Autósboltban kapsz hasonló méretűt, ha kicsit nagyobb, az nem baj. Lapos reszelővel simán lehet belőle gyalulni. A forgórészt ki kell pucolni, a kommutátorát keféld át műanyag sörtéjű pl. körömkefe és benzin segítségével, különös tekintettel a szeletkék közötti hézagokra. Ha az oké, akkor 2000-es csiszolópapírral csiszold meg a kommutátort körbe, azaz forgásirány szerint, amíg fényes nem lesz a réz felülete. Utána újabb benzines kefélés, összerakod és jobb lesz, mint az új.
feri 15 Örülök hogy segíthettem!Használd egészséggel! Széles utat!
Sziasztok !
Még mindíg eladó, cserélhető egy Yamaha XV750 !
Semmi baja nem lesz, ha a helyére befér akkor beleteheted nyugodtan,tölteni úgyis csak annyival fog amennyire le van merülve tehát előtte egy kicsit töltheted autó aksitöltővel de ha nincs lemerülve nagyon akkor a generátor simán birnifogja.
Sziasztok!

Keresek önindítót az xv750 se motoromhoz. Vettem egyet, de úgy néz ki, hogy gyengébb mint az eredeti, mert nem tudja rendesen forgatni a motort.

Előre is köszi mindenkinek.
Felszereltem a fesszabályzót,13,4-13,8 közt tartja a feszültséget.Még csak egy rövid karikát mentem,de úgy tünik minden rendben van!
Szia!
Tegnap délután kaptam meg,csak melóztam.Most készülök felszerelni.
Feri
Sziasztok! Van egy olyan problémám h meg halt az aksim és kaptam egy 20 A-est de viszont az én 750-be 16 A jár. A kérdésem az ha berakom a 20 A az tud valami gondot okozni vagy sem. Elöre is köszönöm a válaszotokat.
Oké,köszönöm a választ!
Túlzottan nem tudja kinyomni, csak amennyire a rugó ereje nyomja. A rugó ereje pedig úgy van kimatekozva, hogy a lánc a lehető legfeszesebb legyen, de még ne terhelje meg a vezérmű csapágyazását.
Volt anno egy 70-es évek beli Hondám, amin manuálisan kellett a vezérművet feszíteni időnként. Nem volt rajta se fogasléces automatika, se semmi. Ott úgy ment a dolog, hogy egy csavarral kellett feszíteni, amíg meg nem szorult a feszítő kar a láncon, majd 1/8 fordulatot visszalazítani és a kontra-anyával rögzíteni. A Virago feszítőjének a fogai is hasonló szempontok szerint vannak kialakítva - pont amennyire kell.
Ja,és még annyit:ha az első hengernél (ahol most laza a lánc) a fogaslecet kitolja a rugó (mert most van helye ugye)indításnál ha megfeszíti magát a lánc,akkor nem lesz gond,hogy az összerakásnál túlzottan kinyomta a rugó a fogaslecet?(mert ugye az csak egy irányban mozog)
Köszi,megnyugtattál,értem miről beszélsz.Sokadjára is köszi a segítséget és a tanácsokat!
Peace.nah rajottem a dologra.kijottek a vegek kiszedtem a furujakat kisebb atalakitasal vissza is lehet tenni ha akkarom...mit mondtok,hogy jobb ha visszahegesztem egy pontban a vegeket vagy ha nyitszege; fogom be?jah es hat mintha uj motrom lenne nagyon allat lett a hangja bevalom eddig feltem hozzanylni de elhataroztam magam es hat nem bantam meg...durrogast vagy ilyes fele valtozast nem vettem eszre.gondolom akkor nem kell hozzanyuljak a karbihoz.vagy?peace szelles utat
Az van, hogy a hátsó henger pont olyan pozícióban állt meg, hogy a feszítő gomba felőli oldalon meg volt feszülve a lánc, a másik oldala pedig laza volt. A gomba visszaszerelését követően (mindegy, mennyire tűnik erősnek vagy gyengének a rugó) el kell indítani a motort, majd kicsit csörögve járni kezd és ahogy a lánc laza és feszes oldala váltakozik, úgy feszíti magát meg a szerkezet, amíg jó nem lesz. Hallani lehet, ahogy a csörgés elkussol egy kis idő után. Segít, ha nem túl magas az alapjáratod, vagy ha félted így elindítani, akkor pl. a bal kormányszarvon levő motorleállító kapcsolóval (vagy a pipa lehúzásával) leveszed a szikrát és úgy indítózol, azaz lassú tekerés közben nyúlik a rugó a helyére a fogasléccel együtt. Azt ics csinálhatod, ha még óvatosabb vagy, hogy 5. fokozatban kicsit előre és hátra tologatod a bringát, hogy a lánc laza oldala tuti a feszítő gomba elé kerüljön. Te választod ki a módszert...
Blackiex!A Te véleményedre lenne szükségem.Ma gondoltam leellenőrzöm a vezérműlánc feszességét a virago.ro oldalon leírtak szerint.Tapasztaltam egy nagyon fura dolgot (legalábbis szerintem az).Kiszedtem mindkét hengerből a feszítőt,mindkettő könnyen mozgott,de azért letisztítottam őket.De a lényeg nem ez.Amíg az első hengernél,ha ujjal megnyomkodtam a feszítő lamellát,roppant könnyen mozgott,éreztem,hogy hozzáér a lánchoz,majd egy fix ponttól nem tudtam jobban benyomni,szinte felütközött valahová.(gondolom a lánc fogta meg).A fogas léc körülbelül félig jött ki a perselyből összeszerelés után.(Vissza kiszedtem és megnéztem) A hátsó hengernél viszont alig bírtam ujjal megnyomni a lamellát és szerintem a lánchoz mégcsak hozzá sem ért.Elég erős nyomással be tudtam nyomni a láncig (érezni lehet,mikor hozzáér,legalábbis szerintem).Viszont az a rúgóerő,ami a fogaslécet nyomja,az ehhez túró.Ha "nullázva" raktam vissza a feszítőt,az bizony meg sem bírt mozdulni,a lamellát nem bírta benyomni.Ezért úgy raktam össze,hogy megnéztem hány mm benyomódás után feszíti a láncot,előre kihúztam a fogaslécet és úgy raktam össze.A bajom csak az ezzel,hogy ha túl feszes a lánc az sem jó,ha laza,az sem.Aggódom emiatt.Nem volt még időm így kipróbálni a motort.Ja,és előfordult,hogy alacsony fordulaton nem úgy ment a gép,plusz enyhe kopogást is hallani lehetett,ezért is néztem meg.(Bár lehet,csak én reagálom túl).
feri15 remélem a fesszabályzót már megkaptad!?! Válaszolj ha igen!
Peace.ok kosz van olyan megoldom....V.ki szette mar szet a kipuffogot?en azt vettem eszre hogy a furuja kikene jojjon egeszbe..ha a a furuja ellot levo kipufogo veget ki tudnam a huzni mert ahogy lattom ez a vege kett csobol van...es bevan teve a furuja aztan beltolva meg egy....v.kinek van ilyen tapasztalata?kilehet e ezt szedni?peace
Benzinálló vörös szilikonpaszta, ha kapsz olyat.
Peace.a hetvegen voltam turazni egyet.400 km.kb 300 motoros volt nagyon jol ment a gep,a szerpentineken 3-4 es el ket szemelyel plusz csomaggal lazzan ment.a fogyasztasom 5.5 lett eddig ez a legkisebb ertek amit mertem .a multkor hogy szetszettem a karburatort meg cserletem a csavarokat,szivarog egy kicsit a benzni a tomiteseknel oda milyen pasztat vagy mit tudnek csinalni hogy megalljon,jobban mar nem lehet meghuzni..peace
De, lehet. Próbáld ki.
Nem ez az a két csavar? a képek ugyanazok.