Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv
Na meghülyült a gépem, vagy a fórum?
Bármelyik hozzászolás előzmény feliratára kattintok azt irj aki hiba az oldalon.

Felteszek 2 kapcsrajzot, hátha valaki épiteni akar feszebályzót
Találtam egy oldalt,ahol egész ötletes megoldások vannak,ha valakit érdekel:
http://www.pbase.com/iamflagma...
Szia! Nekem pontkéne egykis segítség mert lefüstölt a feszabályzom.
VAn valamilyen keeway-s megoldás te azt ismered?
Tudnom kéne a tipust ami jo a virogóba és valami bekötési rajz is jó lenne. Ha tudsz segíteni az jó lenne.
Szia! Tudnál egy linket irni a keewyről vagy valami pontosabb weblap cimet mert igy nem jönbe a honlap.Köszi
Ha a hétvégén lesz időm felteszem a bekötést is! Sajnos az enyémet szét kell bontanom hogy lássam ! A keeway superlight tőlsd le a keeway.hu rol és ott az ár is fen van és rendelhetsz is! Ami eladó volt azt már eligértem!
Üdv
Ugy van a generátor ahogy irod, sima 3f állandó mágneses.
A feszszabályzó sem egy nagy durranás, 6 dióda 3 tiriszor és egy zéner.
Gyakorlatilag ha tullépi a fesz. a zener értékét, begyujt a tirisztor és letesteli a tekercseket.
A hobbyelektronika fórumban van róla rajz is, de ha kell ide is tehetek fel.

végyé
Szia Te ilyen penge vagy elektronikából nekem most szart be fesszabályzom,esetleg épitettél e sajátot?
Üdvözöllek! Megtalálltam a fotóth ugylátom te vagy az én emberem,mert 535-ön van a fesszabályzó, Sürgösen kéne egy kis segítség mert az enyém leégett.Megprobálkoznék a te Megoldásoddal, ha segitenél.
Szia ! Nagyon érdekelne a fesszabályzó esete nekem 535-re kellene sürgösenm?
Szia! 535-ötösre tetted föl a feszszabályzót engem is nagyon érdekelne?
hali
535-be érdekelne karburátor....
a szerelő most szólt,h a levegő állító csavar olyan mértékben bele van rohadva,h meg sem mozdul....
árban kb mire készüljek?
Üdvözöllek érdekelne a fesszabályzó,milyen gépbe való nekem 535-be kell, hogyan lett átvezetékelve ,felfogatás szóval minden amit eltudsz mondani róla.! fotók!
Sziasztok!
Kéne egy kis segítség, baszart a feszszabályzom, nincs töltés és kurvára melegszik, amperszaga van,Kéne egy kevéy átkötési rajz meg beszerzési forrás. Mindenkinek köszi aki segiteni tud!
Köszi mind kettőt
daffos! Gratula es egyben reszvetem ...
Köszönöm Blackiex !
Köszi a segítséget.Sejtettem,hogy a gyertyánál ilyesmi lehet a helyzet,de egy munkatársam váltig állította,hogy az bizony olyan és nem letekerhető.De így okés a dolog.Felrakok pár képet a paripáról!;)
De még mindig jobb, helyen van mint a 250-esen....
Köszönöm a választ én is egy friss tag a fórumon
Érdekel a fesszabályzó.E-mailom:bartaferi@citromail.hu
Keressük egymást!
Feri
Az enyémen nem ott van,hanem a leleményes japán mérnökök eldugták a motorblokk,és a közösítő dob közé.Talán ennél melegebb helyre nem is lehetett volna .De azért rátaláltam.A lengővillás felfogatásról egy közeli képet tudnátok küldeni,mert ha megoldható,akkor inkább oda szerelném vissza,így ugyanis le kellett szednem az egész kipufogót!

Feri
A szervízkönyv írja, a virago.ro típusismertető lapjain is szerepel a teleszkópolaj mennyisége. A gyertya hegyéről a "nem menetes" rész, az alumínium kupak letekerhető fogóval. Alatta van a menet...
Szia! Én is adnám már féláron is de nem megy pedig jó gép és a kispénzüembernek kiváló.A kinai is olyan mint anno az orosz volt ,ha kifogtál egyolyat ami jó anyagból volt és jól rakták össze jobban birta mint a nyugati. Ha nem titok akkor Megkérdezném mennyiért ment el a vas? HA akarod akkor privátban erre az emailra megirhatod. jeszenszki.tibor@upcmail.hu
Jaj jaj, volt szived azt a szegény mocit anyival hajtani?
Na nem is megyek veled motorozni :)

végyé
Ja az lemaradt, hogy öregbítettem a virago-k nevét, mindenki csodálkozására bírta, mondjuk nekem ez nem meglepő, ha kibírta az erdélyi 2000km-es utat, ez nem ügy neki...1 éve van nálam, és beletettem a 15.000km-emet. illetve összesen van benne 30.000:)