Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó, az előzőt elcsesztem... Itt a jó kép:
Te... a saját képeden nem látom. A Haynes manual fotója mutatja, ott keresgélj:


Igen
Köszi a választ.A tűt azért tettem magasabbra mert kiváncsi vagyok ,hogy válltozik-e a fogyasztás.Amit a benzinszintről írtam azt jól gondolom úgy?
Itt e jobb fotó ha bekarikáznád sárgával a leersztőcsavart azt megköszöném.
Íme:
Szia ! Elolvastam és minden világos is ,csak foto eléggé gyenge minőségű és a leresztő csavarokat nem tudtam beazonosítani.
A könyv ír minden méretet, csak nem használjátok elég gyakran...
Igen, 40-es az alapjárati és 125 körüli a főfúvóka. Ha ritkítod a tűvel a keveréket, akkor hiába variálsz a levegőcsavarral. Felülről a harmadik résben van a seeger gyűrű helye a tűn, azaz gyári állásban.
A motor azért durrog, mert benzinből keveset kap, levegőből meg sokat. Ha a tűvel rontasz a helyzeten, azt nem tudod az alapjárati keverékszabályozóval kompenzálni. Ha a tű áthelyezése előtt 6 liter alatt evett normál használatnál (tartós 90-100 országúton), akkor az nem sok. A tűn a durrogás ellen max a dúsítás irányába menj el, azaz tedd a seegert lejjebb, sokkal jobban nem fog enni.
Üdv
Hát ma sem sikerült 2.4-2.5 l/100km fölé vinni a fogyasztást, pedig volt hogy 80-nal is mentem :)
Meghajottam picinykét a mocit.
120 ig huztam, ment volna még gyorsabban is de nem akartam.
90-100 nál elkezdett rezonálni, remegni de utánna abbahagyta.
Persze nem mentem sokáig ilyen sebességgel, pár száz méter után visszaálltam "tatásra" :)


végyé
Tehát az uszóház és a karbi csatlakozásától lefelé számítva 1.5-2.5 mm-re lehet a maximum benzinszint.Nem túl magas az?Az meg a másik része,hogy frankón döntöttek a porlasztok tehát igazából csak saccolni lehet.Te már ellenőrizted így és annyi volt?Ma szedtem szét a porlasztókat ,hogy megnézzem milyen állapotok uralkodnak.Eredmény- Mind a két membránon pici hasadás .Érdekes,hogy a gép ettől eltekintve szépen ketyek.De azért befoltoztam , különösebb válltozást nem észleltem.Főfuvókára az van írva,hogy 1225.Gondolom az 1.225 mm-t jelenthet.Az alapjáratira meg 40.Úgy mértem,hogy az meg 0.4 mm lehet.Mit szólsz ezekhez a fuvóka méretekhez xv 750-nél Blackiex?Szerinted eredetiek lehetnek?A síbertű felülről a harmadik beszúrásba volt téve.Azt feljebb tettem eggyel,Hogy kevesebbet egyen.Na most már befejezem és várom szakértő válaszodat.Hello.Egyébbként a benzin levegő állítócsavart hiába állítgattam kifelé is befelé is a durrogás nem szünt meg pedig sokat próbálgattam aztán letettem róla.
Olvasd el a cikkemet róla és mindjárt ki is derül. Járó motornál kell csinálni, hogy az AC pumpa tolja a cuccot a karburátorba.
Az úszóház és a karbi csatlakozásához. Egyébként írja is meg mutatja is. Íme:
Szia! Hogyan kerül oda a benzin,mert alaphelyzetben ott nincs nafta mert akkor mindig folyna. Mármint az átlátszó csövekbe hogyan kerűl?
Nah sajnos a gumi ragasztomat oldja a benzin .kifogytam az otletekbol,megneztem midnenfele ragaztot de nem talaltam megfelelot.Peace szelles utat
Peace.En igy allitotam be;)
Ha nem túl nagy kérés,raknál fel képet róla? Nem találok neki igazán jó helyet.

Feri
Hello.Tudja valaki,hogy a mikuni carbin az ellenőrző csöves megoldással hogyan kell megnézni a benzinszintet. A kézikönyv 1.5-2.5 mm-ig írja de azt nem tudom ,hogy mihez kell nézni az úszóház oldalán.Xv 750 1993.
SZIA! Majd teszek rá egy zsugorcsövet az egészre,és kész.
Nekem ugyan ezt javasolták, csak műgyantával....
Üdv
Óvatosan a sziloplasztal, kötéskor ecetsav szabadul fel, korrodál.

végyé
A csatlakozónál a sarukat alaposan megszorítani és ha van lehetőséged sziloplastal kinyomni! Igy nem ázik be és nem korrodál! Ez csak jótanács!
Gratula! Használd egészséggel! Én ki akarok szállni a viragómból mert vettem egy M800 intrudert! Végül is ez nagyobb , 800 köbcenti és 53 ló! Kezdetnek elég volt a 400.-s viragó de kétszeméllyel ez jobb! Én ütöm 120 kg.-t a nejem kb 80! De akkor arra futotta! A fórumon maradok mert ez a legjobb társaság!
Szia! Megcsináltam az útmutatásaid alapján ,minden ok lett, nagyszerűen működik a kinai szabályzó.
Köszi a segítséget .
Konkrét típust nem. A lényeg, hogy benzinálló legyen és gumiszerűen rugalmas.
Peace.kosz a segitseget igy teszek.ilyen gumiragasztom van amit tomlo foltozasara hasznalnak nem tudom hogy menyire felel meg ennek a celnak esetleg tudnal mondani egy agaszto tipust amit betudok szerezni ha ez nem vallik be?peace