A könyv ír minden méretet, csak nem használjátok elég gyakran...
Igen, 40-es az alapjárati és 125 körüli a főfúvóka. Ha ritkítod a tűvel a keveréket, akkor hiába variálsz a levegőcsavarral. Felülről a harmadik résben van a seeger gyűrű helye a tűn, azaz gyári állásban.
A motor azért durrog, mert benzinből keveset kap, levegőből meg sokat. Ha a tűvel rontasz a helyzeten, azt nem tudod az alapjárati keverékszabályozóval kompenzálni. Ha a tű áthelyezése előtt 6 liter alatt evett normál használatnál (tartós 90-100 országúton), akkor az nem sok. A tűn a durrogás ellen max a dúsítás irányába menj el, azaz tedd a seegert lejjebb, sokkal jobban nem fog enni.
Üdv
Hát ma sem sikerült 2.4-2.5 l/100km fölé vinni a fogyasztást, pedig volt hogy 80-nal is mentem :)
Meghajottam picinykét a mocit.
120 ig huztam, ment volna még gyorsabban is de nem akartam.
90-100 nál elkezdett rezonálni, remegni de utánna abbahagyta.
Persze nem mentem sokáig ilyen sebességgel, pár száz méter után visszaálltam "tatásra" :)
Tehát az uszóház és a karbi csatlakozásától lefelé számítva 1.5-2.5 mm-re lehet a maximum benzinszint.Nem túl magas az?Az meg a másik része,hogy frankón döntöttek a porlasztok tehát igazából csak saccolni lehet.Te már ellenőrizted így és annyi volt?Ma szedtem szét a porlasztókat ,hogy megnézzem milyen állapotok uralkodnak.Eredmény- Mind a két membránon pici hasadás .Érdekes,hogy a gép ettől eltekintve szépen ketyek.De azért befoltoztam , különösebb válltozást nem észleltem.Főfuvókára az van írva,hogy 1225.Gondolom az 1.225 mm-t jelenthet.Az alapjáratira meg 40.Úgy mértem,hogy az meg 0.4 mm lehet.Mit szólsz ezekhez a fuvóka méretekhez xv 750-nél Blackiex?Szerinted eredetiek lehetnek?A síbertű felülről a harmadik beszúrásba volt téve.Azt feljebb tettem eggyel,Hogy kevesebbet egyen.Na most már befejezem és várom szakértő válaszodat.Hello.Egyébbként a benzin levegő állítócsavart hiába állítgattam kifelé is befelé is a durrogás nem szünt meg pedig sokat próbálgattam aztán letettem róla.
Hello.Tudja valaki,hogy a mikuni carbin az ellenőrző csöves megoldással hogyan kell megnézni a benzinszintet. A kézikönyv 1.5-2.5 mm-ig írja de azt nem tudom ,hogy mihez kell nézni az úszóház oldalán.Xv 750 1993.
Gratula! Használd egészséggel! Én ki akarok szállni a viragómból mert vettem egy M800 intrudert! Végül is ez nagyobb , 800 köbcenti és 53 ló! Kezdetnek elég volt a 400.-s viragó de kétszeméllyel ez jobb! Én ütöm 120 kg.-t a nejem kb 80! De akkor arra futotta! A fórumon maradok mert ez a legjobb társaság!
Peace.kosz a segitseget igy teszek.ilyen gumiragasztom van amit tomlo foltozasara hasznalnak nem tudom hogy menyire felel meg ennek a celnak esetleg tudnal mondani egy agaszto tipust amit betudok szerezni ha ez nem vallik be?peace
Igen, 40-es az alapjárati és 125 körüli a főfúvóka. Ha ritkítod a tűvel a keveréket, akkor hiába variálsz a levegőcsavarral. Felülről a harmadik résben van a seeger gyűrű helye a tűn, azaz gyári állásban.
A motor azért durrog, mert benzinből keveset kap, levegőből meg sokat. Ha a tűvel rontasz a helyzeten, azt nem tudod az alapjárati keverékszabályozóval kompenzálni. Ha a tű áthelyezése előtt 6 liter alatt evett normál használatnál (tartós 90-100 országúton), akkor az nem sok. A tűn a durrogás ellen max a dúsítás irányába menj el, azaz tedd a seegert lejjebb, sokkal jobban nem fog enni.
Hát ma sem sikerült 2.4-2.5 l/100km fölé vinni a fogyasztást, pedig volt hogy 80-nal is mentem :)
Meghajottam picinykét a mocit.
120 ig huztam, ment volna még gyorsabban is de nem akartam.
90-100 nál elkezdett rezonálni, remegni de utánna abbahagyta.
Persze nem mentem sokáig ilyen sebességgel, pár száz méter után visszaálltam "tatásra" :)
végyé
Feri
Óvatosan a sziloplasztal, kötéskor ecetsav szabadul fel, korrodál.
végyé
Köszi a segítséget .