Nos most voltam egy szezon nyitó túrán, nem nagy egy hétvége volt összesen volt 900km.
Elmentünk az őrségbe, Őriszentpéterre, nagyon ajánlom mindenkinek nagyon szép volt, visszafele meglestük a Balatont.
100-110es tempó, 3-3,5ből kijöttem 100km-re.
Ismét csak meg vagyok elégedve a kis vassal :)
Az időt is pont szépen kikaptuk, egy csepp eső sem volt.
Most cserélnék gyertyát is,nézegetem itt a BPR7-ES-eket és látom,hogy ezeknek a gyertyáknak(is) már más kialakítású a teteje,nem ez a csavarmenetes téma.Most új pipát is kell vennem akkor?Mert a mostani pipák,amik a mocin vannak a csavarmenetes tetejű gyertyákra pattannak rá.
Minden XV 535 egyforma blokkal bír, azaz az olaj és a szűrő azonos. Ez a szűrő jó lesz.
A szimmeringcserés cuccot pl. csapágyboltból méret után vagy motoros boltból lehet szerezni. (biker-world.hu)
Zárócsavar nincs, le kell pattintani a kupakot, az alatt egy rugós biztosító gyűrű tart egy fém tuskót. A motort a blokk alatt célszerű alápolcolni egy fatuskóval, miközben középsztenderen áll. Ki kell venned az első kereket. A teleszkópcsőben a fém tuskót lefelé kell nyomni a rugó ellenében, akkor könnyebb kivenni a rugós biztosító gyűrűt.
Ha az kint van, kiön a rugó és össze tudod nyomni a teleszkópot. Na, ekkor kilazítod a villahidakon a teleszkópot szorító csavarokat és kihúzod a csöveket a villahídból.
A szimmering cseréjéhez én nem szoktam szétszedni a csöveket. Ki kell venni a szimmeringet tartó Seeger gyűrűt. A régi szimmeringet a karimájának a közepe táján vékony hegyes csavarhúzóval és kalapáccsal át szoktam bökni és kifeszegetem. Van hogy három helyen is át kell ütni és mindenhonnan feszegetni egy kicsit, mert belegyógyult. Ha kint van, az új szimmeringet jól beolajozom, ráhúzom a csőre és a helyére illesztem, de mivel a fészkénél szorul, egy darab csővel (ami értelemszerűen nagyobb belső átmérőjű, mint a teleszkóp belső csöve, pl. a könyv 59. számú ábrája) a helyére kalapálom. Seeger vissza, olaj betölt, majd fordított sorrendben össze lehet szerelni.
Halihó!
Szeretném kérdezni:Az alábbi linken található olajszűrő megfelel a '92es 535-ös Viragomba?Tudom,oda van írva,de mindenféle betűjelzésekkel karöltve és én nem vagyok képben ezzel,én csak azt tudom,h XV 535. http://www.motorr.hu/14149/hif...
Aztán...Jó multkorában írt ide valaki,aki teleszkóp szimeringet cserélt.Kérdésem az lenne,hogy a cuccot honnan lehet beszerezni hozzá?Ezen kívül,a teló felső belső menetes zárócsavarját vajon hogyan lehet kicsavarni?Ha van vkinek egy kis ideje,nagyjából leírhatná,hogy zajlik a csere.(Már aki csinált ilyet)Ha lehet,elkerülném a szervízkönyv fordítgatását.
A szabályzót a motor bal oldalán (váltókar felőli oldal) találod a hátsó lengővilla tövében, kívülről van felcsavarozva. Egy szürke, bordázott fémdobozt keress.
Szia! Hát lehet hogy a nagy vasat hamarabb eltudnád adni de ha nem kenyérre kell vagy iten ne adja így jársz mint én,ez egy tragédia.
Olyan mint ha egy közeli családtagomat vesztettem volna el.Mikor az uctán elfordult el sírtam magamat,mint egy taknyos gyerek.egész éjjel nem jól aludtam és úgy érzem a lelkemben van egy nagy üresség.A garázst bitos kerülöm egy darabig.Na nem untatlak a nyomorommal.
Vissza térv a kínai motoeea a nővérem már 2 éve árulja az övét de még meg sem kérdezték miért pedig fél ár alatt kezte el félévesen.Nem szeretik a kínai cucokat.Pedig abba is van jó.Üdv daffos
Nem tudom,hogy a tyúk volt elöbb,vagy a tojás...
mindenesetre remélem,hogy ezzel megoldódik a problémám,mert az idén már több gondom volt eddig,mint az elmult 2 évben.
Feri
Üdv Daffoss! Gratula az eladáshoz és részvétem a vas hiánya miatt.
Nekem is van egy 150-es rendszámos Hisun robogom egy éve hirdetem de a kutyának se kell,van még rajta 3 év muszaki addig árulom.Eszembe jutott nekem is hogy az 535-ötöst hamarabb elvinnék de maghallotta és sirva fakadt.Gyorsan tele is tankoltam a drágát vigasztalásul.
Van 1db fesszabályzóm de én vezetékeztem be! Garantáltan jó! 10 ezer postával! De ha sokallod akkor a keewaytól rendelhetsz! 6-7 ezer körűl de azt meg kell vezetékezned!
Sziasztok!
A" benzincsap "sztori végszavaként annyit, hogy vittem magammal egy kis naftát és megnéztem, mi a helyzet. Kb. 86 mp megtétele után jelzett a tartalék szintet jelző lámpa, áttoltam RES állásba és mentem tovább. A lámpa nem aludt el, a gép viszont gyönyörűen ment tovább, 100 mp -nél tankoltam bele 7,6L-t. Szóval, attól, hogy nem alszik el a lámpa, azért tovább lehet vele menni és ez nem is rossz fogyasztás szerintem. A gép egyébként nagyon jó, nem is értem sokszor, hogy miért nyilatkoznak a képességeiről sokak eléggé "visszafogottan" , nagyon jól megy, jól gyorsul. tegnap a Mátrát jártam, ma Szilvásváradon voltam és, bár se pehelysúlyú, se fiatal nem vagyok, vonatoztak utánam jóval komolyabb gépek, amint az a megálláskor kiderült.
Jó időt és széles utat mindenkinek!
Üdv!
Ismét jelentkezett az a problémám,hogy kb. fél gáznál nem akar tovább pörögni,durrog,és pezsgeti az akumlátort.Könnyen indul,alapjáraton egyenletesen jár,viszont 18 voltot mértem az akkumlátor saruin.Gondolom a fesszabályzó adta fel,csak nem tudom,hogy hol találom.Ha tudtok légyszives segítsetek!
Ja és 535-ösröl van szó,1991-es kiadásu(2yl).
Choppernél ugyanez. Szezon eleji olajcsere a legjobb, de max. 6-10 ezer kilométerenként, futásteljesítménytől és olajfogyasztástól függően. Pl. 20W-50-es ásványi olaj kell az XV-kbe, ami olcsó és jó, az a Repsol Moto 4T 15W-50.
Elmentünk az őrségbe, Őriszentpéterre, nagyon ajánlom mindenkinek nagyon szép volt, visszafele meglestük a Balatont.
100-110es tempó, 3-3,5ből kijöttem 100km-re.
Ismét csak meg vagyok elégedve a kis vassal :)
Az időt is pont szépen kikaptuk, egy csepp eső sem volt.