Most néztem,már Romániában is árulják. Lifan.com.ro -n meglehet nézni.Lassan ideér.Erdélyi barátaink már tesztelhetik az alkatrész ellátást. üdv Viktor
Ugyanolyan kópia mint a Keeway Supershadow vagy a Quingjiang QJ-250H. Ez 100%.
Az 535/400 kifutott modell, olcsó volt a licensz. Nyilván a 400-ashoz van több kész cuccuk a kínaiaknak , ha azt gyártják.
Lori, a logika yamahai szabályai szerint a FUEL visszajelző és a két tank kizárja egymást. Az első példányokban a visszajelző szintérzékelője volt az alsó tank alján, a fiatalabb két tankos virágokban ezt lecserélték a benzincsapra, így nem maradt hely az érzékelőnek (vagy valamiért nem integrálták a benzincsapra). A tiédben nem lehet... Ezért van a negyedik kontroll-lámpa helye levakolva.
Es megjot a nitril kesztyu en eleg vastagnak talalom a 0,20 mm ert visszont eszrevettem hogy a belseje egy kulon reteg es aztan van rajta egy nitril reteg de azt hogyan tudnam ketto vallasztani?peace
Jól értem, hogy a kormányon lévő kapcsoló ezek szerint az AC-t indítja egy másik áramkörön át? És ha a lámpa nem alszik el, attól még a tartalék üzemanyagot el tudja dolgozni?
1. NINCS benzincsap
2. a tartalékot jelző lámpára ne hagyatkozz, huszon-pár éves, ha nem tesztelted le, nem tuti, hogy működik.
Inkább a napi számlálót kell használni okosan.
Az van, hogy a tankon egy kifolyócső van. A kapcsolóval azt állítod, hogy a pumpa szívja-e egyáltalán az anyagot. A szintjelző jelez (ha működik) és amikor kifogy a fő benzin mennyiség, kigyullad a lámpa és kikapcsol a pumpa. A kapcsolót átnyomod RES-re és a pumpa újra szív. Ennyi... Csak el kell olvasni a szervízkönyvet.
Valami ilyen sejtésem van nekem is. Télen kint volt a tank, de semmiféle benzincsapot, vagy arra utaló nyomot nem láttam a tankon. A fórumon feltett képek alapján a benzincsap nem is olyan kis méretű valami, ezért sokat gondolkodtam azon, hogyha van ilyen benne, akkor hol? Benn a tankban?..És hogy jön ki?...a beöntő nyíláson?- mert alul a tank külső részén semmi nincs!...és hogy csatlakozik az AC-hez?...egy-vagy több csővel?...és hogy tudom ezt megbontani a beöntő nyíláson keresztül?...csipesszel, mint a nőgyógyászok?...és legfőképp hogy tudom visszarakni?
Egyszerűen lehetetlennek tűnik.
A gond az, hogy nem tudom,mi lesz, ha kigyullad a tartalékot jelző lámpa? Lehet, hogy viszek magammal egy flakon benzint és figyelem, hogy mi lesz?...leáll egy idő után( mert ekkor ez alapján kell benne lenni egy alsóbb furatnak, ahonnan naftát szív), vagy egyszerűen megy tovább, csak a lámpa jelzi, hogy már a tartalékot fogyasztom.
A motorszámom alapján a blokk a 423. legyártott egység ( 2GV000523 ), és az alvázszámom ( JYA2GV004HA000523 ) alapján is lehet, hacsak nem ismétlő karaktarek vannak a vágén.
Az az érdekes, hogy ősszel egyszer át kellett váltanom és akkor elaludt a lámpa. Viszont akkor nem vettem észre azonnal, hogy világít - csak úgy egyszer észre vettem, de már akkor jelezhetett egy ideje. Lehet, hogy kell egy kis idő neki?..mert most szinte azonnal észrevettem, ahogy kigyulladt és már át is toltam a kapcsolót... lehet, hogy ha várok vele, megint elalszik?
Most már azt tartom a legvalószínűbbnek, hogy ez csak egy jelző funkció a korai példányoknál és ha a kapcsolót átnyomom, semmi nem lesz, csak a lámpa alszik el, illetve ha nem kapcsolom át, akkor is tovább megy ( a tartalék mennyiség erejéig) ,csak világít a lámpa.
Karburátor, szívócsonk, kipufogó. A szívócsonk szűkített, a karburátorban a gáztű, a súberrugó és a főfúvóka más, a kipufogó mondjuk nem feltétlen szorul cserére vagy módosításra, a többivel viszont mókolni kell. Szerintem felesleges: kissebb a teljesítménye, ellenben kissebb fordulatszámon előjön a max. nyomatéka (az csak nagyon kicsit marad el a nyitotthoz képest), nem kell annyit pörgetni.
Erről mi a véleményetek? Szerintem katasztrófális:
Tegnap kérdeztem telefonon nincs nekik egy darab se. Azért köszönöm.
www.sugomotor.hu itt van a tankod 2 darab is.
Az 535/400 kifutott modell, olcsó volt a licensz. Nyilván a 400-ashoz van több kész cuccuk a kínaiaknak , ha azt gyártják.
Blackiex mennyit tudsz mondani erről a lifan400-ról, hol árulják legközelebb, teljesen megegyezhet a virago-val.
A lámpával kapcsolatban nincs ötletem, mivel nem 535-öm van.
Jól értem, hogy a kormányon lévő kapcsoló ezek szerint az AC-t indítja egy másik áramkörön át? És ha a lámpa nem alszik el, attól még a tartalék üzemanyagot el tudja dolgozni?
2. a tartalékot jelző lámpára ne hagyatkozz, huszon-pár éves, ha nem tesztelted le, nem tuti, hogy működik.
Inkább a napi számlálót kell használni okosan.
Az van, hogy a tankon egy kifolyócső van. A kapcsolóval azt állítod, hogy a pumpa szívja-e egyáltalán az anyagot. A szintjelző jelez (ha működik) és amikor kifogy a fő benzin mennyiség, kigyullad a lámpa és kikapcsol a pumpa. A kapcsolót átnyomod RES-re és a pumpa újra szív. Ennyi... Csak el kell olvasni a szervízkönyvet.
Valami ilyen sejtésem van nekem is. Télen kint volt a tank, de semmiféle benzincsapot, vagy arra utaló nyomot nem láttam a tankon. A fórumon feltett képek alapján a benzincsap nem is olyan kis méretű valami, ezért sokat gondolkodtam azon, hogyha van ilyen benne, akkor hol? Benn a tankban?..És hogy jön ki?...a beöntő nyíláson?- mert alul a tank külső részén semmi nincs!...és hogy csatlakozik az AC-hez?...egy-vagy több csővel?...és hogy tudom ezt megbontani a beöntő nyíláson keresztül?...csipesszel, mint a nőgyógyászok?...és legfőképp hogy tudom visszarakni?
Egyszerűen lehetetlennek tűnik.
A gond az, hogy nem tudom,mi lesz, ha kigyullad a tartalékot jelző lámpa? Lehet, hogy viszek magammal egy flakon benzint és figyelem, hogy mi lesz?...leáll egy idő után( mert ekkor ez alapján kell benne lenni egy alsóbb furatnak, ahonnan naftát szív), vagy egyszerűen megy tovább, csak a lámpa jelzi, hogy már a tartalékot fogyasztom.
A motorszámom alapján a blokk a 423. legyártott egység ( 2GV000523 ), és az alvázszámom ( JYA2GV004HA000523 ) alapján is lehet, hacsak nem ismétlő karaktarek vannak a vágén.
Az az érdekes, hogy ősszel egyszer át kellett váltanom és akkor elaludt a lámpa. Viszont akkor nem vettem észre azonnal, hogy világít - csak úgy egyszer észre vettem, de már akkor jelezhetett egy ideje. Lehet, hogy kell egy kis idő neki?..mert most szinte azonnal észrevettem, ahogy kigyulladt és már át is toltam a kapcsolót... lehet, hogy ha várok vele, megint elalszik?
Most már azt tartom a legvalószínűbbnek, hogy ez csak egy jelző funkció a korai példányoknál és ha a kapcsolót átnyomom, semmi nem lesz, csak a lámpa alszik el, illetve ha nem kapcsolom át, akkor is tovább megy ( a tartalék mennyiség erejéig) ,csak világít a lámpa.
Érdekelne hol a különbség az XV535- ös 34LE és a 44LE gépek között?