Sziasztok!
Kérek mindenkit,aki ismeri az 535-s benzincsapjának ( alsó tank ) működését,netán csinálta is már, hogy segítsen. Mielőtt szétszedném a gépet, szeretnék tisztábban látni pár dolgot....
A probléma az, hogy nem kapcsol át tartalék állásba a csap.Kigyullad a piros lámpa, áttolom tartalék állásba a kapcsolót és semmi....a lámpa úgy marad.(Novemberben, amikor elhoztam a vasat,még működött.)A service manualban alig esik róla szó, de nem is nagyon értem és a rajz sem ad sok segítséget.Igazából abban sem vagyok egész biztos, hogy jól értelmezek-e bizinyos dolgokat? A kezelési könyv többször írja, hogy zárjuk el a benzincsapot, de hogyan? Nekem 1987-es amerikai piacos a gép ( 2GV 000 motorkód ), én nem látom, hogy lehetne elzárni, de még azt sem, hogy hol van a benzincsap? Elvileg az alsó tank alján, vagy az újabb kiviteleknél máshol van? Ha jól tudom, "yogo"-nak
ilyen a gépe és ha jól láttam a képen, Feri 15 is ilyennel hajt...
Ha bárkinek van ötlete, vagy már volt ilyen gondja, az írjon pár sort, ha ideje engedi..
Napsütést és széles utat mindenkinek!
Üdv
Mi volt az előzmény?
Nem találtam meg.
Azért ez fura, gondolom a gyujtóegységhez menő vezeték volt letestelve. Ilyen esetben álandóan áram halad át a tekercsen, még jó hogy nem égett le.
Na de akkor egyik henger nem is mehetett, hogy volt ez?
Nálad minden tünet arra utalt, hogy a membrán a kakis... Absánál ezzel szemben (mivel kiderült, hogy a herélés óta ilyen) nyilvánvaló, hogy gyújtásgond van.
Nekem sikerült megtalálni,hogy mi okozta a problémát:
az eggyik gyújtáskábelt gyertyacserénél sikerült a csavarral beszorítani,és itt testelt le.Így utólag végiggondolva volt olyan tünet is,hogy az akkumlátorban a sav elkezdett pezsegni,csak annyira a karburátor vonalon indultam el,hogy nem tulajdonítottam neki jelentőséget.Még szerencse,hogy nem rendeltem hozzá membránt! Pedig már előterjesztettem a családi tanácsnak,hogy erre lenne szükségem.
Remélem a Te problémád is ilyen egyszerűen megoldódik!
Üdv
Urak, nincs valakinek eladó fél liter teleszkópolaja?
Szegeden már 2 hete igérik a szimmeringet és az olajat de eddig semmi.
Literes volna de nekem elég fele is.
Altalaba minden elektromos csatlakozonal a kozep a "+" es korkoresen van a "-". Mindig a "+"-ra teszed a biztositot es mivel a terheles elegge kicsi, megteszi a 3 vagy 5 A-s is.
Koszi a valaszt;)kb hany amperes legyen a biztosito?es van a szivargyujto melyik resze a + a vege vagy ami korkorosen van?me gondolom a toltonel szamit hogy hogy lesz....peace
Üdv
Rákötheted közvetlen az akkura is, de nagyon fontos hogy mindenképpen legyen az áramkörben biztositó.
Minnél közelebb az akkuhoz és vigyázni hogy a biztositó és az akku közötti vezeték védve legyen kidörzsölés ellenn, ugyanis ezt a szakasz nem védi a biztositó
Ugy lesz .Sokszor okozot mar problemat hogy lemerult a telefonom motorozas kozbe,es hat gondoltam hogy ha a kocsiba van tolto a motron miert ne legyen,es azt tervezem hogy beszerelek egy szivargyujtot v.hova...es hat azt szeretnem kerdezni hogy ha kozvetlenul az akumulatora kotom ugy okes lenne?jah es ugyan azzok a korulmenyke mint a kocsinal szoval nem teszek kart az igy rakapcsolt keszulekekben...valaszaitokat koszonom.Peace
Peace.Hat nallam mar a korbefuras megtortent,de igazan nem valtozot a hangja sokkat,hat megprobalom akkor kiszedni a furulyakat,ehez kell allitani v.mit a karburatoron?peace jo motorozast
Nincs. Vagy a gyertyád gyári hibás (a francia NGK-nál előfordul), vagy a pipa herélése nem sikerült maradéktalanul és át vagy félrehúz valahol. Ezért gondolom, hogy itt kell keresni a problémát.
Kérek mindenkit,aki ismeri az 535-s benzincsapjának ( alsó tank ) működését,netán csinálta is már, hogy segítsen. Mielőtt szétszedném a gépet, szeretnék tisztábban látni pár dolgot....
A probléma az, hogy nem kapcsol át tartalék állásba a csap.Kigyullad a piros lámpa, áttolom tartalék állásba a kapcsolót és semmi....a lámpa úgy marad.(Novemberben, amikor elhoztam a vasat,még működött.)A service manualban alig esik róla szó, de nem is nagyon értem és a rajz sem ad sok segítséget.Igazából abban sem vagyok egész biztos, hogy jól értelmezek-e bizinyos dolgokat? A kezelési könyv többször írja, hogy zárjuk el a benzincsapot, de hogyan? Nekem 1987-es amerikai piacos a gép ( 2GV 000 motorkód ), én nem látom, hogy lehetne elzárni, de még azt sem, hogy hol van a benzincsap? Elvileg az alsó tank alján, vagy az újabb kiviteleknél máshol van? Ha jól tudom, "yogo"-nak
ilyen a gépe és ha jól láttam a képen, Feri 15 is ilyennel hajt...
Ha bárkinek van ötlete, vagy már volt ilyen gondja, az írjon pár sort, ha ideje engedi..
Napsütést és széles utat mindenkinek!