Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Még valami! A Clymer szerelési könyvben a 120. oldalon ez áll:

NOTE
On prior models the main fuel tank was
not equipped with a fuel shutoff valve.

MEGJEGYZÉS
A kezdeti modelleken a fő (esetünkben az egyetlen, alsó) tank nem volt benzincsappal ellátva.

Az enyém vázszáma 2GV05595. Ha a tiéd is ilyen korai modell, lehet, hiába keresed a benzincsapot, mert nincs.
Szia Robin, nekem is 2GV, tehát '87-es amerikai piacos 535-ösöm van.
Én sem találtam a tank alján benzincsapot... A tank alján lévő ovális furatba csak egy kis érzékelő megy (egy rúdon valami kis ellenállás vagy mifene). Szerintem a FUEL visszajelző innen kapja/nem kapja az áramot. Lehet, hogy ezekben még nem volt benzincsap? Annak ellenére, hogy a kapcsoló már ott van a jobb markolaton? A bal oldali burkolat alatt van két gazdátlan csatlakozó, a benzinszivattyú alá vannak betömködve. Az egyik lehet a benzincsapé. Nálad hogy néz ki ez?
Szia! Beirod a keresés a topikban mezőbe ,hogy benzincsap és felhozza a vele kapcsolatos hozzászólásokat.Én ott találtam.
Hi, vagyok.
Igaz, hogy közben váltottam, most egy Honda Spiritem van.
Hali!

Én voltam a hozzászólás eredeti elkövetője, ha ezek után is marad kérdésed, akkor szívesen segítek - ha tudok.
Benzincsap ügyben visszakerestem a 23.sz bejegyzést, íme:
"
Hali!

Sajnos az én motorom előző tulajdonosa is a biztonságra törekedett, ezért gyakran járhatott tankolni. Lényeg, hogy a RES állást nem használta soha, ennek eredményeként a tartalék furatra rátapadt a membrán, nem nyitott ki, "nem volt" tartalék.

Működési elv a következő: a tartály alatt, a csap csak a teljes elzárásra való. Ha a kormányon ON állásba teszed a kapcsolót, akkor nem történik semmi, a benzincsap magasabbik csövéből közvetlenül a nyitott furatra kerül a benzin, az AC teheti a dolgát. Ha a RES állást kapcsolod, akkor a benzincsapon található mágnesszelep áramot kap, behúz és áram alatt behúzva is marad mindaddig, amíg le nem állítod a motort, vagy vissza nem váltasz ON-ra. A behúzott mágnesszelep miatt egy rugó hatására el tud mozdulni a membrán és szabaddá válik egy újabb furat, ez az alacsonyabbik csőből engedi kifolyni a benzint.

Először érdemes megnézned, hogy a mágnesszelep működik-e? Fogd meg kézzel, ha működik, akkor érzel egy kattanást. A bal oldali dekni alatt megtalálod a csatlakozót, ott kimérheted, hogy áramot kap-e?
Ha működik a szelep, akkor elképzelhető, hogy neked is csak beragadt a membrán. Ezen úgy lehet segíteni, hogy leszereled a benzincsapot, szétszeded és megtisztítod a felületeket. Persze a benzin az utolsó cseppig ki fog folyni a tartályból!
Nem egy komoly munka, csak ügyeskedni kell a benzincsapot felfogató 2 db kereszthornyú csavarral (én már nem is azokat tettem vissza, hanem BK-s csavarokat, igaz így nem eredeti, de kevésbé érdekel, mint az esetleges újabb szívás).
Remélem sikerül megoldanod.
"
Szia Brumeszkosz!
Nézz utána légyszi mégegyszer ennek a benzincsapos témának, mert a 13. hozzászólás, ( de még a 13. oldal sem ad infót erről ).
Találtam egy fórumozót, aki kiművelte magát ezen a téren, írtam is neki, de nem tudom olvassa-e még a fórumot, mert a feljegyzése 2008-as.
Szia Gyuri!
Remélem,böngészed még a fórumot, mert nekem nagyon jól jönne most a segítség. Hogy érhetlek el?
Szerintem nem, az 535-ösön nagyobb karbi van. A nyakam rá, hogy nem passzol. Ami jó lehet, az a 400-as Virago-é vagy a Lifan LF400-as kínai kópiáé. Utóbbi sajnos még friss modell, nem terjedt el annyira, hogy legyen alkatrész utánpótlás.
Belépsz a keeway.hu.-ra és a supersadows alkatrészlistát letöltöd! Árral együtt ott lesz a háttámla részei szerint az egész! Kb 25 rugó egyben!
Igen ,így van!
Nah akkor szoval a halozati aram az AC,es peldaul az akumulator DC ?
AC=váltóáram
DC=egyenáram
Minden előzmény nélkül elkezdett kb fél gáz után visszadurrogni a karburátorba a paripám.Alapjáraton szépen jár,könnyen indul.

Ez volt az első tünet.Innen indultam el a hibakeresésben rossz irányba.Az első henger vezetékét sikerült megcsipnem,de nem szakadt el teljesen,ezért csak néha hagyott ki,ha bemelegedett akkor hibátlanul ment.
De ez már szerencsére csak egy rossz emlék!
Feri
Ha mar a keeway nel tartunk annak nem jo a membranja 535 hoz nem tudjatok?peace
Egy kis felvilagositas kenne.(nem motor ugyben,most az egyszer ) Beszereztem egy multimetetert es hat nem nagyon vagom rajta az ertekeket.mi a kulombseg a DCV es az ACV kozzot?es peldaul azt hogy tudom meghalapitani hogy melyik a pozitiv es negativ polus....kosz a fiuk a segitseget;) peace
Üdv!Nekem van egy elektromos csapom eladó...nincs már rá szükségem,mivel eladtam a mocit,ami 89-es évjárat volt.Egyébként úgy tudom,hogy annyi a dolga,hogy elektronikusan nyissa a tartalék állást....ha kattanást lehet hallani kapcsoláskor,szerintem akkor műkszik,ha csendben van....hát akkor dög!Ha érdekel a cucc,itt találsz:motorosbika@freemail.hu B.Tibi
Aha megnéztem a Keeway-os háttámla tényleg tuti lenne nekem is.
Van valami honlapjuk árlista ilyesmi?
Ja és köszi a válaszokat.
Háttámla ügyben nézd meg a 3348-as hozzászólást!
http://www.vatera.hu/yamaha_vi...

Nem tudom érdekel-e valakit
Épp van egy vaterán, ha beírod, hogy "virago" kiadja, bár az éppen csak arra hogy az utas le ne essen...amúgy keeway supershadow kb 30.000-re jön ki....
Szia!
Igen, ilyen a gépem, a tank alján van a benzincsap, de bevallom férfiasan, még nem szedtem szét, csak megnéztem. Ahogy Brumeszkosz írja, elég részletesen ki volt tárgyalva régebben itt a fórumon, keress vissza, sztem sok infót találsz hozzá.
Szia Olvasd el a 13-as hozzászolást és vedd fel a kapcsolatot az írójával.
Üdv! A benzincsap valóban az alsó tankon van és ha jól emlékszem két állása van on of csak ide állitható a fuel állásba már nem tudom tekerni.Ez egy mechanikus csap az elektromos szerintem csak azt állítja hogy a felső vagy az alsó tankból kapd a naftát.A szereléséről nem tudok semmit mert nekem még nem volt gondom vele.
a mechanikus csap az alsótankon van a hátsokerék sárvédöje előt.