Ha be van hegesztve, akkor körbevágod, fogóval ráfogsz a kilógó végre és hajlítgatod fel-le egy fél órát, amíg kijön (eltörik). :)
Nem vicc, láttam embert, aki megcsinálta.
Én eredetileg,csak belül a 20mm-es cső köré (a lehető legszélebbre) akartam fúrni egy 7-8-as fúrószárral 10-15 lyukat,állítólag az is tökéletesen megtette volna.De miután elkezdtem ezt a fúrást,észrevettem,hogy az előző tulaj már az egészet kivette egyszer és gondolom az eladás miatt hőálló szilikonnal visszaragasztotta a hangtompítót.(1-es kép) Így nekem nem volt több dolgom,minthogy késsel körbevágtam a szélét és nemes egyszerűséggel kivettem a hangtompítót a dobból.Viszont korábbi beszélgetésekből már kiderült,hogy bizony nem minden dob olyan,mint az enyém.Van olyan,amelyiknek a kilógó 20mm-es csöve összevan hegesztve a dob túloldalával és így hiába a körbevágás,nem lehetett kihúzni a hangtompítót.
Egy szó mint száz,szerintem próbáld meg azt,hogy 10-15 lyukat fúrsz belül az elzáródugóra szélre,a hatást az is megteszi.Ha mégis úgy döntesz,hogy az egészet kiszednéd,akkor is ha vissza akarod rakni,egy jó hegesztő alul egy ponton(Ott nem látszik,ha véletlenül megsárgul kívülről a króm) odafogatja és utána meg szépen körbenyomod fekete hőálló sziloplaszttal és minden oké.A szló még rögzít is rendesen,ha megszárad.
Ha a hangja alapján (nincs kattogás, csörgés-zörgés) egészséges, akkor korrekt. Igazából a blokk másik fele lett volna érdekes, az árulja el, hogy mikori igazából, de szerencsére kinagyítva látom a lényeget.
Ha jól szól és jól is megy, akkor vedd meg.
Akkor keress régebbit, 600-650 körül vannak. Virago-nál lényegtelen a kor, a futott km számít. Nagyon jó a blokkja. Az enyém is 24 éves, de még bontatlan. A lényeges, hogy új önindítós legyen, 86 utáni. Ez sajnos nem mindig stimmel, sokat hirdetnek pl. 88-asnak (mert forgalmi szerint annyi, de a magyar adatbázis kuka). A lényeg, hogy a blokk bal oldala árulkodik. Lásd fotók.
Peace.kosz a kepeket nah szoval ha korbefurod kivulrol igy kijon az egesz egybe?es mit mondtok visszalehet hegeszteni eredeti allapotba ha majd szeretnem?
Köszönöm az összegzést!
Nos igen én is nézegettem az xv750-et, de min. 800e Ft, 94-es mociért nekem sok. Persze lehet, hogy megéri az árát, ez csak az én véleményem.
A Nevada is jó választás. A Guzzi az egyetlen olyan olasz márka, amit még én is hajlandó lennék megvenni, a többit darálóba szórnám (Aprilia, Ducati, stb.)
Ha igazi nyomatéktartalék kell, jó pakolhatósággal, és jó kényelemmel, plusz autópályatempó is igény, akkor egyértelműen Guzzi. Ha kevésbé lényeges a kényelem és a pakolhatóság, akkor ER-5. Ha jó pakolhatóságot és kényelmet szeretnél, de 100 felett nem akarsz menni, akkor XV535.
Én a Nevadát választanám, vagy egy XV 750-est. Utóbbit azért, mert elfogult vagyok, XV 700-asom van és imádom: igásló + fotel + 130-as utazó. :)
Páros túrázáshoz (2-300 km) csomagokkal szűk az 500 köbcenti. Ha nyugodt tempbóban, nagypapásan mennél, akkor persze elég, de vannak olyan helyzetek, amikor jól jön a jó fékhatás és az erőtartalék. Ezért ajánlok nagyobbat.
Nagy távokra nem, csak országon belül. Az utazó 100 körül elmegy. De nem árt, ha van tartalék. Kevés csomag. Szerelni nem nagyon, de barátom autószerelő, neki legalább fogalma van a dologról.
És elnézést minden fórumozótól, de még a guzzira is kacsintgatok (nevada).
Egyik percről a másikra jött elő? Jó lenne tudnom, mert ezt sokminden okozhatja. Volt valami előzmény, pl. gyertyacsere, teszkós tankolás, pipaherélés?
Kösz!
EGyelőre még csak a robival.
Esetleg ha vkinek az ismerősének az ismerőse pont ilyenre vágyik, eladó (majesty125)
http://hasznaltmotorok.hu/hirdetesek/35076/yamaha-majesty
-125
Természetesen alkudható.
Peace...Siman birja a ket szemelyt ero teren nincs velle gond,es mas terren se,en 535 el keztem el a komolyabb motorozast es szerintem jo gepek ezzek nem is igazan vagyok nagyobra...es megbizhatosagbol is megbizhatoak....peace jo motorozast.Sut a nap
Rakok fel majd képeket a mai nap folyamán!
Shan!Az 535-ös virago,simán elmegy 2 emberrel!Én és a barátnőm 164kg vagyunk és vidáman viszi még a 100-at is.(Még többet is sztem,de nem szoktam gyorsan menni,általában csak 80-90).
2000-res vagy 2500-as polírpapírt bevizezel és először egyirányú,majd ha a sárgulás eltűnt,körkörös mozgással "összedolgozod" a tiszta krómrésszel.Végül krómtisztító pasztával rámehetsz még.A csiszolást meg persze csak ésszel!:) A felület ugyan nem lesz ugyanolyan fényes mint a gyári krómozás,de nagyon szép fényes lesz és fém színnel,nem sárgán-barnán.
Új vagyok itt, motort szeretnék venni, az egyik kiszemelt a Virago 535, a másik Kawa er 5. Tudom-tudom, hát ezt meg hogy...Nem tudom eldönteni, mindkettő tetszik. 2 személyt bír a virgács kb. 160 kg? Nem kínlódik? Erről mi a véleményetek? http://kepesmotor.hu/yamaha-ch...
Nem vicc, láttam embert, aki megcsinálta.