Sikerult par fotot keszitenem a mocirol es sikerult kifaragnom az arabol is kicsit, mivel 1-2 helyen felpattogott mar a kromozas. Igaz az hogy dorzsolessel, csiszolassal az elszinezodott(megsargult) kromozott feluletek teljesen hejre hozhatok?
Koszike
Hali!
Na délután elkezdtem kifúrkálni a kipufogó végzáró lemezét,mikor kiderült,hogy bizony az előző tulaj,már ezt megtette és a szilikont kipiszkálva könnyű szerrel kivettem a hangtompítót,úgy ahogy volt.Nagyon jó hangja lett,mély,emberes!A visszapuffogás is csak nagyon light-ba jelentkezett,ezt az alapjárati csavarral orvosoltam,még 180 fokot sem kellett tekernem rajtuk.Ezután kiheréltem a gyertyapipát,aztán megcsináltam a karbiszinkront és mit mondjak,a gép nagyon állat lett!A karbiszinkronhoz egyébként szereztem 2db vakuum manométert,azokról csatlakoztam csővel a karbikra és úgy állítottam be a cuccot!Köszi Mindenkinek a segítséget és az útmutatást!
Hali mindenkinek! hát gondok vannak a vassal elkezdett rángatva menni, folyamatos apro rágatásokkal megy,a karbit átnéztem kosz viz sehol túlodalon egyik membránnál a gyürődésnél elvékonyodás azt a leirtak alapján orvosoltam de minden maradt tovább indúl az első pőccre alapjárat egyenletes,gyertyán kormozodás nincs! Hogyan tovább ? Várom az őtleteket! üdv. absa07
Hali motorosok!
535-ös viragomra keresnék háttámlát.Persze nem ujat vagy gyárit ami 180000ft. Egy kicsit olcsobban lehet szerezni szerintetek?
Válaszokat köszi.
ÜDV
Igazábol a fogyasztáson nem vettem észre, egy picit néha visszapufog a motorféknél de csak egyet-egyet, ezen lehet állitani az alapjárati csavarral. Viszont szerintem jobban megy mivel a folytás igy nem érvényesül csak a dobban ami a mély hangot adja. Egyébként most voltam NKH-ás vizsgán, be se kellett inditani pedig vágtam két müanyag lapot és sziloval ráragasztottam. Csak a féket nézték padon és a világitást.
Hali!Köszi az infót,végig is böngésztem az oldalakat.Arra a következtetésre jutottam,hogy az a legjobb megoldás amit Te csináltál,a többi az a sikerét tekintve elég esetleges és problémás lehet a későbbiekben a vizsgánál vagy az esetleges eladásnál is.(Mondjuk én a vizsga témát meg tudom oldani)
Egy szó mint száz,ha nekem sincs benne bélés,akkor bőven elég a körbefúrás is,ha pedig van bélés,akkor meg nem szivesen túrnám fel amúgysem a kiput az előbb említett okok miatt.
Kösz a segítséget.
Kipufogo ügyben ajánlom olvass vissza a 19-22 oldalon itt kitárgyaltuk a dolgot, volt aki kivágta a bélést körbe de nem tudta kivenni az enyémen is be van hegesztve a tuloldalon ezért csak körbefurkáltam igy is jol szol nézd meg a képet.
Teljesen kibelezett kiput sajnos nem.Addig oké,hogy a kipufogó végén a zárólemezt körbevágom,kiveszem,fogóval benyúlok,a bélés kiveszem,de a többi kissé homályos...
Ezért mondtam, hogy ki kell vágni belőle a hangtompító betétet. A kivágott betétből kell levágni egy kicsit és utána visszahegeszteni.
Láttál már ilyen cuccot belülről?
A hangtompítón a dobban futó csövet értjük ugye?Ha igen,abból hogyan vágnak le egy darabot,mikor alig látni belőle pár centit?A másik végéből(a középső dob felőli) meg kissé problémás lenne,mert a két dobnak az oldalába csatlakoznak be a csövek,hegesztve...
Üdv
Az hogy mennyire engedik le a minimális vékonyságot egy biztonsági előirás.
Annál a tárcsaátmérőnél és anyagnál még annál a vastagságnál is garantálják hogy nem fog összegyűrődni egy vészfékezéskor.
Persze ha picit vékonyabb akkor sem, de azért egy biztonsági határt meg kell adniuk, mert a végén körkés lenne belőle :)
A tervezők a saját és a motorosok védelmére gondolnak (kártérités) és nem a motoros pénztárcájára :)
A gyertyás sztori a Virago.ro-n le van írva a gyakori műszaki problémák közt.
A herélés egyszerű, egy "dobozfúró" segítségével (a fúrószár körül egy fűrészlap szerű vágóél van, azaz egy komplett korongot tudsz kivágni a fémlemezből) a dob hátsó zárólemezét szépen körbe lehet vágni, azután fogóval ki lehet cibálni a belét. Ez azért is jó, mert szükség esetén vissza lehet hegeszteni. Sokan kirántják a bélést, a hangtompító részből lefűrészelnek egy darabot és visszahegesztik: így mélyebb és ércesebb hangja lesz, de mégsem fülsértően hangos. Hogy mekkora dobozfúró kell hozzá? Azt bizony neked kell lemérned. A lehető legjobban passzoljon a dob belső átmérőjéhez. Kapható több méretben, pl. 65-ös, 80-as...
Hali!
Alakított már át valaki olyan 535-ös virago kipufogóját,ami hegesztve volt mindenhol és nem csavarozva?Nem dobcserére,hanem "herélésre" gondolok.
Más.A gyertyapipám nem tudom,hogy zavarszűrős-e vagy nem.Ezt miből látom?A pipa kibelezése miből áll és hogyan a legegyszerűbb?
A duda tápvezetéke rossz helyre van bekötve. Feltehetően a gyújtótrafóval osztozik, ami nem jó. Ki kell mérni a vezetékeket, hogy melyik az, amin a 12 V van, ha rajta van a gyújtás és átvezetékelni a gyújtáskapcsolóra.
Koszike