Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sikerult par fotot keszitenem a mocirol es sikerult kifaragnom az arabol is kicsit, mivel 1-2 helyen felpattogott mar a kromozas. Igaz az hogy dorzsolessel, csiszolassal az elszinezodott(megsargult) kromozott feluletek teljesen hejre hozhatok?
Koszike
Peace.Tobbnal fel kepeket hogy hogy nez ki kiherelve a cucc es kepet ami kijot belolle,en is ferfiasab hangot szeretnek elerni.peace kosz
Hali!
Na délután elkezdtem kifúrkálni a kipufogó végzáró lemezét,mikor kiderült,hogy bizony az előző tulaj,már ezt megtette és a szilikont kipiszkálva könnyű szerrel kivettem a hangtompítót,úgy ahogy volt.Nagyon jó hangja lett,mély,emberes!A visszapuffogás is csak nagyon light-ba jelentkezett,ezt az alapjárati csavarral orvosoltam,még 180 fokot sem kellett tekernem rajtuk.Ezután kiheréltem a gyertyapipát,aztán megcsináltam a karbiszinkront és mit mondjak,a gép nagyon állat lett!A karbiszinkronhoz egyébként szereztem 2db vakuum manométert,azokról csatlakoztam csővel a karbikra és úgy állítottam be a cuccot!Köszi Mindenkinek a segítséget és az útmutatást!
Hali mindenkinek! hát gondok vannak a vassal elkezdett rángatva menni, folyamatos apro rágatásokkal megy,a karbit átnéztem kosz viz sehol túlodalon egyik membránnál a gyürődésnél elvékonyodás azt a leirtak alapján orvosoltam de minden maradt tovább indúl az első pőccre alapjárat egyenletes,gyertyán kormozodás nincs! Hogyan tovább ? Várom az őtleteket! üdv. absa07
Hali motorosok!
535-ös viragomra keresnék háttámlát.Persze nem ujat vagy gyárit ami 180000ft. Egy kicsit olcsobban lehet szerezni szerintetek?
Válaszokat köszi.
ÜDV
Peace.nah neztem nitril kesztyut sehol nem kaptam csak rendeslesre hoznak,rendeltem egyet 0.20 mm es volt a legveknyabb az jo lesz?peace
Igazábol a fogyasztáson nem vettem észre, egy picit néha visszapufog a motorféknél de csak egyet-egyet, ezen lehet állitani az alapjárati csavarral. Viszont szerintem jobban megy mivel a folytás igy nem érvényesül csak a dobban ami a mély hangot adja. Egyébként most voltam NKH-ás vizsgán, be se kellett inditani pedig vágtam két müanyag lapot és sziloval ráragasztottam. Csak a féket nézték padon és a világitást.
Még annyi,hogy a fogyasztás nőtt,vagy történt valami negatív változás a mocin?
Hali!Köszi az infót,végig is böngésztem az oldalakat.Arra a következtetésre jutottam,hogy az a legjobb megoldás amit Te csináltál,a többi az a sikerét tekintve elég esetleges és problémás lehet a későbbiekben a vizsgánál vagy az esetleges eladásnál is.(Mondjuk én a vizsga témát meg tudom oldani)
Egy szó mint száz,ha nekem sincs benne bélés,akkor bőven elég a körbefúrás is,ha pedig van bélés,akkor meg nem szivesen túrnám fel amúgysem a kiput az előbb említett okok miatt.
Kösz a segítséget.
Kipufogo ügyben ajánlom olvass vissza a 19-22 oldalon itt kitárgyaltuk a dolgot, volt aki kivágta a bélést körbe de nem tudta kivenni az enyémen is be van hegesztve a tuloldalon ezért csak körbefurkáltam igy is jol szol nézd meg a képet.
Oké,köszi!
Keresek valami képet... Türelem. De kezded sejteni...
Igen, pontosan erről írtam a korábbiakban.
Vagy az a cső ami látszik a dob végén,az a zárólemezzel van összehegesztve és kijön a körbevágás után?Ha így van,akkor már világos.
Teljesen kibelezett kiput sajnos nem.Addig oké,hogy a kipufogó végén a zárólemezt körbevágom,kiveszem,fogóval benyúlok,a bélés kiveszem,de a többi kissé homályos...
Ezért mondtam, hogy ki kell vágni belőle a hangtompító betétet. A kivágott betétből kell levágni egy kicsit és utána visszahegeszteni.
Láttál már ilyen cuccot belülről?
A hangtompítón a dobban futó csövet értjük ugye?Ha igen,abból hogyan vágnak le egy darabot,mikor alig látni belőle pár centit?A másik végéből(a középső dob felőli) meg kissé problémás lenne,mert a két dobnak az oldalába csatlakoznak be a csövek,hegesztve...
Üdv
Az hogy mennyire engedik le a minimális vékonyságot egy biztonsági előirás.
Annál a tárcsaátmérőnél és anyagnál még annál a vastagságnál is garantálják hogy nem fog összegyűrődni egy vészfékezéskor.
Persze ha picit vékonyabb akkor sem, de azért egy biztonsági határt meg kell adniuk, mert a végén körkés lenne belőle :)
A tervezők a saját és a motorosok védelmére gondolnak (kártérités) és nem a motoros pénztárcájára :)

végyé
Bocsi elírtam az előbb.Helyesen:www.virago.ro Üdv daffos
Szia! Vagy nézd meg a www.magyar virago.ro oldalon.Ha jól emlékszem blackiex írt oda is.melyért hálásak vagyunk neki érte.
A gyertyás sztori a Virago.ro-n le van írva a gyakori műszaki problémák közt.

A herélés egyszerű, egy "dobozfúró" segítségével (a fúrószár körül egy fűrészlap szerű vágóél van, azaz egy komplett korongot tudsz kivágni a fémlemezből) a dob hátsó zárólemezét szépen körbe lehet vágni, azután fogóval ki lehet cibálni a belét. Ez azért is jó, mert szükség esetén vissza lehet hegeszteni. Sokan kirántják a bélést, a hangtompító részből lefűrészelnek egy darabot és visszahegesztik: így mélyebb és ércesebb hangja lesz, de mégsem fülsértően hangos. Hogy mekkora dobozfúró kell hozzá? Azt bizony neked kell lemérned. A lehető legjobban passzoljon a dob belső átmérőjéhez. Kapható több méretben, pl. 65-ös, 80-as...
Szia! Ha visszább lapozol a topikba mindenről kielégítő választ kapsz.Üdv daffos
Hali!
Alakított már át valaki olyan 535-ös virago kipufogóját,ami hegesztve volt mindenhol és nem csavarozva?Nem dobcserére,hanem "herélésre" gondolok.
Más.A gyertyapipám nem tudom,hogy zavarszűrős-e vagy nem.Ezt miből látom?A pipa kibelezése miből áll és hogyan a legegyszerűbb?
Maximális köszönet a gyors válaszért ,valószínű,hogy felkeresek egy villamossági szerelőt .
További szép napot.
A duda tápvezetéke rossz helyre van bekötve. Feltehetően a gyújtótrafóval osztozik, ami nem jó. Ki kell mérni a vezetékeket, hogy melyik az, amin a 12 V van, ha rajta van a gyújtás és átvezetékelni a gyújtáskapcsolóra.