Köszönöm a gyors válaszokat . Szerintem kiprobálom a Pilisvörösvári szervizt ,remélem ok lesz.ha nem jön össze igénybe veszem ThoNik ajánlatát.Köszönöm mindenkinek!Széles utat!!
Üdv....mindenkinek.Nemrég lettem gazdagabb egy 250 Viragoval. Szeretném elvinni egy szervizbe átnézetni mert én sajnos nem értek hozzá,és a műszaki is lejár május 5-én.Egy megbízható szevizt keresek Budapesten.Ha tudtok ilyent kérlek irjátok meg.Elöre is köszönöm.
Még nem tudom biztosan, de bizakodom. Ránéztem mégegyszer léccel, de szerintem jól áll. Az első kerék küllői viszont szerintem lehet, hogy lazák, nem lötyögtek, viszont kézzel ősszefogva kettőt hajlanak. Rossz úton lehet ez miatt bizonytalan a motor eleje?
Tisztelt fórumtársak! A párom tavaly nyári balesetének ürügyén megismerkedtünk kártérítésre szakosodott céggel. Ne legyen rá szüksége senkinek! De ha mégis, akkor van hová fordulni. Néhányan személyesen is ismeritek a Brigit úgyhogy ha vétlen baleset történik(akár munkahelyi) akkor van segítség. 30% a sikerdíj és csak eredménykor. Úgy gondolom van annyira veszélyes üzem a motorozás, hogy ez nem nagyon "off" a topikon! Majd el felejtettem, 5 évre visszamenőleg is.
Nem szoktunk a villaszárakkal ennyit bűvészkedni. Kiszerelve, de akár anélkül is, egymásmellé fogjuk és összeforgatjuk. Ha valamelyik görbe, akkor rés lesz köztük, ahol görbe...
Szia! Nem írtam oda az előbbi hozzászólásomhoz de egy egyenes alu rúddal és hozzá raktam egy 25 mm-es lécet az első kerékhez (hátsó kerék 130 mm széles az első 80 mm). Szerintem így már jó az ellenőrzés.
A villaszárakat esztergába befogattam és az esztergályos szerint mindkettő egyenes.
A villahíd tengelyén az alsó csapágy illesztés szemre nem központos a felső valóban ki van nyalva.
Ott van a mérés-ellenőrzés menete korrekten példával illusztrálva. Az egyenes etalon nem érhet hozzá az első kerékhez!!! A hátsóhoz kell pl egy-egy kábelkötegelővel pl 4 meg 8 óránál odakötni (vagy ahogy kiadja), ekkor elöl az egyenesbe fordított keréknek párhuzamosan kell állni a "léccel", de lesz közte egy hézag, amit nem kell odakötözéssel eltüntetni, hanem meg kell róla győződni, hogy azonos e gumiabroncs első és hátsó pontjánál tehát mondjuk itt is 4 és 8 óránál (ha a kerék képzeletben egy óra és kimutatók 4 és 8 órán állnak).
A Pannóniánál még hozzáért elöl is léc, de ott az első és hátsó gumi is 3.25" széles volt, itt meg a hátsó szélesebb. Szóval ha párhuzamosan fut az első és hátsó, akkor a léc nem érintheti elöl a gumit, hanem ahogy példa írta számold ki a hézagot a te gumiabroncs szélesség méreteiddel!!!
A villahidak tengelye, villahidak, vagy váznyak, de lehet a telo görbe, ezért eszi félre a kormánycsapágy a villahíd tengelyét. Ilyenkor, ha ki vannak húzva a telo-szárak a villahidakból, akkor visszacsúsztatásnál "feszegetni" kell, fölég a másodikat, mikor feldugod az alsó villahíd után a felsőbe a krómszárat.
Köszi a válszt! Jó lenne ha mennél vele, de hát ez mostanában szerintem nem lehetséges. A lécezést megcsináltam a múlt héten. Mindkét oldalon elszórakoztam vele. Az első kerék egyik széle ne akart odafeküdni a léchez, csak ha egy madzaggal odarögzítettem. Akkor viszont jó volt.
Szerinem a motorommal eshettek valamikor. Volt pár árulkodó jel. Pl. az első kerék tengely görbe volt, az elsőfék hegesztve lett. Tavaly amikor a kormány csapágyat cseréltem feltűnt, hogy a kormánykifli tengelye rövidebb a kelleténél (gondolom cserélték), az egyik csapágyillesztés ránézésre mintha félre lenne esztergálva. A teleszkóp szárak egyenesek, kormánykifli nem görbe (felküldtem Pestre, ott azt mondták) Arra gondoltam, hogy szemből a kerekeről készíttetek felvételt a lányommal, hátha látszik valami.
Szia!
Pontosan nem tudom mirol beszelsz ill van sejtesem. Az volna a legjobb ha en mennek vele.
Eloszor meg kellene nezned hogy egy nyomon fut e a ket kerek. Masreszrol bizonyos mertekig normalis jelenseg az ha a hosszanti barazdak megvezetik a motort. Minnel szelesebb egy hatso kerek annal jobban erezheto ez. Jo volna ha egy masik motort is kiprobalnal ugyanazon az utszakaszon es egy masik motoros is kiprobalna a te motorod.
Egy szep egyenes leccel vagy barmivel ami egyenes ha a hatso kerek melle rakod ugy hogy erinti szepen a gumit akkor az elso gumitol pontosan a hasto gumi szelessege minusz az elso gumi szelessege per 2 kell legyen. Pelda: hatso 160mm elso 120mm akkor a kulombseg 40mm per 2 azaz 20mm. Jo otlet ha valaki jon feled a motorodon es egyenesen ul, leguggolva latod az egyenesfutast.
Ird majd mit latsz.
Szia RC51. Szeretném megkérdezni véleményed arról a hibajelenségről ami már egy kicsit kezd kiakasztani. Akkor jelentkezik amikor pl. egy aszfalt javítás szélén, vagy egy picit is vályús úton közlekedek. Az első kerék szépen a vályú közepén fut vizont amikor a hátsó kerék odaér akkor dob egyet a motoron jobbra. Gondolon nem fut egyirányban a két kerék.
Ez a motor 98-as 900-as. Csak allt sokat igy karburator tisztitas es hangolas volt plusz akksi es tank belso festes. Nem tudom hogy hivjak otthon itt "liner" vagy "coating".
A muhely sajna nem az enyem de dolgozok rajta hogy az enyem legyen
Elárulod ki az a szerelő a kerületben mert én nem tudok egyet sem, had okosodjam én is.
Vagy te vagy kerületi nem a szerelő ?
Üdv.a csapatban! Széles utat és jó motorozást!
Holnap motorozás?
Valakinek van kedve?
A videókat törlöm.
http://youtu.be/q9leOgBXji0
http://youtu.be/t3kduiZlRtI
http://youtu.be/RXvslNqxixU
A villaszárakat esztergába befogattam és az esztergályos szerint mindkettő egyenes.
A villahíd tengelyén az alsó csapágy illesztés szemre nem központos a felső valóban ki van nyalva.
A Pannóniánál még hozzáért elöl is léc, de ott az első és hátsó gumi is 3.25" széles volt, itt meg a hátsó szélesebb. Szóval ha párhuzamosan fut az első és hátsó, akkor a léc nem érintheti elöl a gumit, hanem ahogy példa írta számold ki a hézagot a te gumiabroncs szélesség méreteiddel!!!
A villahidak tengelye, villahidak, vagy váznyak, de lehet a telo görbe, ezért eszi félre a kormánycsapágy a villahíd tengelyét. Ilyenkor, ha ki vannak húzva a telo-szárak a villahidakból, akkor visszacsúsztatásnál "feszegetni" kell, fölég a másodikat, mikor feldugod az alsó villahíd után a felsőbe a krómszárat.
Szerinem a motorommal eshettek valamikor. Volt pár árulkodó jel. Pl. az első kerék tengely görbe volt, az elsőfék hegesztve lett. Tavaly amikor a kormány csapágyat cseréltem feltűnt, hogy a kormánykifli tengelye rövidebb a kelleténél (gondolom cserélték), az egyik csapágyillesztés ránézésre mintha félre lenne esztergálva. A teleszkóp szárak egyenesek, kormánykifli nem görbe (felküldtem Pestre, ott azt mondták) Arra gondoltam, hogy szemből a kerekeről készíttetek felvételt a lányommal, hátha látszik valami.
Pontosan nem tudom mirol beszelsz ill van sejtesem. Az volna a legjobb ha en mennek vele.
Eloszor meg kellene nezned hogy egy nyomon fut e a ket kerek. Masreszrol bizonyos mertekig normalis jelenseg az ha a hosszanti barazdak megvezetik a motort. Minnel szelesebb egy hatso kerek annal jobban erezheto ez. Jo volna ha egy masik motort is kiprobalnal ugyanazon az utszakaszon es egy masik motoros is kiprobalna a te motorod.
Egy szep egyenes leccel vagy barmivel ami egyenes ha a hatso kerek melle rakod ugy hogy erinti szepen a gumit akkor az elso gumitol pontosan a hasto gumi szelessege minusz az elso gumi szelessege per 2 kell legyen. Pelda: hatso 160mm elso 120mm akkor a kulombseg 40mm per 2 azaz 20mm. Jo otlet ha valaki jon feled a motorodon es egyenesen ul, leguggolva latod az egyenesfutast.
Ird majd mit latsz.
Íme a beígért kép, amiről nem ért le a lábam... és fel se tudtam állítani, plusz a bébi 830-as :)
A muhely sajna nem az enyem de dolgozok rajta hogy az enyem legyen